PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is wijsheid? In of na meivakantie ?



damian08
26-06-12, 11:54
Ik zit toch al een tijdje met deze vraag in mijn maag..en kom er gewoon niet uit wat te doen.
Het volgende.. ik heb voor eind april een cruise geboekt maar nu blijkt het in de meivakantie te vallen,wij zijn zelf nog niet gebonden aan de vakantie periodes. Nu zie ik dat de vliegtickets toch wel aan de hoge kant zijn.
De cruise kan ik omboeken ,uiteraard met kosten maar het is mogelijk .
Later vertrekken is dan ook een optie...maarrrr zouden die prijzen nou nog wel zakken??

Zou het dan nut hebben om €150 extra voor de cruise te betalen
en te wachten om later te boeken ?
Of hebben ze in de meivakantie toch ook wel leuke prijzen?

Als iemand een tip heeft...graag, want ik weet t nie meer..

elstars
26-06-12, 12:22
Wij zijn dit jaar in de meivakantie met British Airways naar Tampa gevlogen. Dat was niet duur: ticket was 499 euro. Het was een speciale aanbieding bij BA, geboekt begin januari na een tip op dit forum. Na enkele dagen was de aanbieding weg. Kwestie van goed zoeken en op het juiste moment toeslaan.

Teleton
26-06-12, 16:45
Later vertrekken is dan ook een optie...maarrrr zouden die prijzen nou nog wel zakken??
Of hebben ze in de meivakantie toch ook wel leuke prijzen?

Het zijn wel goeie vragen.......[-o<. Om een quote uit de pre-show van Shreck te gebruiken: I can't see into the future clearly at the present because my batteries are rather low..........

rotarynette
26-06-12, 22:19
In Belgie of Duitsland vallen de vakanties anders,misschien vanuit daar een ticket,of idd je cruise overboeken.Dan ben je ruim op tijd.
Het is altijd weer lastig met die tickets.
Succes ermee!!

damian08
27-06-12, 12:56
@Elstars, dat is inderdaad wel een mooie prijs en toch vrij laat geboekt.
Zat er toch ook wel aan te denken om te wachten, zag ook dat er rond die tijd KLM wereld deal weken waren, zijn toch ook wel leuke prijzen.
@rotarynette, bedankt zal ook gelijk eens kijken welke vakanties dat Belgie en Duitsland hebben rond die periode.. je moet ook overal rekening mee houden ;-)

Patrick
27-06-12, 13:25
Wij gaan nu in de meivakantie met Aer Lingus voor 650. Lijkt mij een zeer goede prijs.

Lelli Kelly
27-06-12, 14:22
@Damian: toevallig heb ik het dit jaar in de gaten gehouden maar werelddealweken van KLM golden volgens mij niet in de meivakantie (ze zijn natuurlijk slim ;-) )

cindy74
27-06-12, 14:36
Hier in belgie valt de paasvakantie vanaf 1april en dan twee weken erna duitsland is hetzelfde . Meivakantie kennen wij niet .

mickmak
27-06-12, 14:39
Ik zit ook nog steeds te twijfelen.
We gaan nu al voor de 11e keer naar Florida en we zijn tot nu toe gemiddeld tussen 500-550 euro kwijt p.p. (we zijn nog nooit in de zomervakantie geweest)
Nu kom ik niet onder de 660 p.p.
Afgelopen jaar betaalde we zelfs €1413 (in december geboekt) voor ons drieën en nu komen we op bijna € 2000 uit.
Via USA fun vacations hadden we een hele mooie deal maar op het moment dat we alles ingevuld en doorgestuurd hadden bleek de deal al weg :-(
Nu maar weer afwachten.

Jackie

Patrick
27-06-12, 15:45
Misschien Exit reizen eens proberen?

mickmak
27-06-12, 17:03
Ik heb bij alle aanbieders al een offerte aangevraagd en Exit reizen was ook minimaal € 650.

damian08
29-06-12, 11:33
Ik zit er toch hard over na te denken om de gok te nemen en de cruise te verzetten en gewoon later met vakantie te gaan. Wacht nog even het besluit van mijn man zijn werk af en als hun goedkeuring geven gaan we pas de 7e weg.
Gelukkig zijn er rond die tijd geen andere vakanties :-)

@Mickmak: de prijzen van de meivakantie vind ik toch erg dichtbij de prijzen van het hoogseizoen komen.
Afgelopen jaar had je toch wel een hele mooie prijs zeg..ik denk dat we zo'n prijs wel kunnen vergeten.

@Patrick, Exit reizen heb ik ook al op gekeken..Ik zit zowat op elke site die vliegtickets verkoopt :-)
Had via AE een leuke prijs voor de vliegtickets van €561 maar ben dan verplicht om villa of auto bij te boeken (villa heb ik al geboekt) maar de auto kwam €175 duurder uit bij hun, dus tja..dan ben ik nog 'duur' uit.

Het is een hoop gepuzzel en gezoek maar we komen er wel uit hoor..."Geduld" is het juiste woord (waar ik nog weleens moeite mee heb haha)

Patrick
29-06-12, 12:58
Soms kan je ook wel een mooie deal op Expedia maken met 1 hotelovernachting erbij (die je natuurlijk niet hoeft te gebruiken) Dat is vaak goedkoper dan een los ticket