PDA

Bekijk Volledige Versie : vier personen



flora44
25-06-12, 12:35
Even een vraag voor een kennis van me:
Wat doen jullie met boeken voor twee volwassenen en twee kids?( puber en bijnapuber)
---1 kamer
---2 aangrenzende kamers
---suite
Ondanks twee dubbele bedden lijkt 1 kamer mij niks, maar misschien hebben jullie andere ervaringen....

trails
25-06-12, 12:40
Twee kamers, de meiden willen niet meer bij ons op de kamer. Maar als het kan boeken we een suitehotel met 1 of 2 slaapkamer en een bedbank, dan heb je al aparte ruimtes om in te slapen en meer beweegruimte.

Iris02
25-06-12, 12:42
Als wij voor een langere periode ergens verblijven dan kiezen wij voor een villa/condo. Als het om 1-2 nachten gaat dan boeken we gewoon een kamer met 2 queens bedden en in ons geval (3 kinderen) een bedbank.
Maar ik zou dit niet doen als het om een lange periode gaat. Ik moet er niet aan denken om voor een week of langer zo weinig ruimte te hebben !

damian08
25-06-12, 12:43
Even wat vraagjes terug:
*Is het maar voor een overnachting? Of willen ze langere tijd ergens verblijven?

Met wat oudere kinderen lijkt het mij persoonlijk wat prettiger dat ieder zijn eigen kamer heeft.
Als ze nou toch wat langer blijven is misschien een villa of townhome een optie. Je heb dan toch meer ruimte en je kan je toch terugtrekken in je eigen kamer als je wat privacy zou willen.
2 aangrenzende kamers zou dan ook nog een optie kunnen zijn maar misschien is dat wel qua prijs niet zo gunstig en zou een villa misschien toch voordeliger zijn?

flora44
25-06-12, 13:00
Het zou idd voor twee weken zijn.

Een townhouse, villa kan dan ook een optie zijn.
Het is wel krap dag, maar speuren kan geen kwaad

Bedankt voor het meedenken..

trails
25-06-12, 14:27
Voor langer dan 1-2 nachten gaan wij ook voor een villa/condo/townhouse hoor. Maar als we ergens 1 nachtje blijven, dan dus 2 kamers of een suitehotel.

liesbetv
25-06-12, 17:14
Voor een paar nachtjes hotel boeken wij gewoon 1 kamer met 2 queen size bedden. Dochter van 13 slaapt bij mama, zoon van 11 bij papa. Dat ze niet samen kunnen/willen slapen, lijkt me op hun leeftijd logisch, maar een extra kamer omdat ze niet bij ons op de kamer willen..... dat gaat me te ver. Gelukkig hebben we daarin niet al te moeilijke kinderen. We zijn na een dag trouwens allemaal even uitgeput dat we direct in slaap vallen.
De laatste keer viel het gewiebel van de kinderen 's nachts ons echter niet zo meer mee, dat we nu zeker een rollaway bed gaan bijvragen.
Voor onze laatste 10 dagen hebben we een villa gehuurd, komt even duur uit als het hotel en ieder heeft zijn eigen kamer. Dat de bedden niet opgemaakt zijn, stoort niemand, dus...

chippie
25-06-12, 18:25
Zelfde ervaring als andere. Voor langere tijd huren wij een villa. Bij het rondtrekken gewoon een hotel kamer met twee tweepersoons bedden. Als ze wat ouder zijn zou ik nog eens kunnen kijken naar twee kamers maar voorlopig is dit goed genoeg. Maar zit je twee weken op een plek dan zou ik zeker een villa of condo of townhouse overwegen.

trails
25-06-12, 19:18
Dochter van 13 slaapt bij mama, zoon van 11 bij papa. maar een extra kamer omdat ze niet bij ons op de kamer willen..... dat gaat me te ver.

Jullie kinderen zijn nog redelijk jong plus dat jullie een zoon hebben die bij papa in bed wil. Onze meiden zijn wat ouder en slapen echt niet bij papa in bed, en dat snap ik best hoor. En, ook niet onbelangrijk, papa snurkt zo hard dat de rest niet kan slapen.
Maar toen ze jonger waren was het bij ons ook geen probleem. Leeftijd speelt toch wel een rol denk ik.

gonniegans
25-06-12, 21:40
Haha Trails.. wil mama wel naast een snurkende papa liggen dan??

Hier een villa voor een langere periode, condo voor 3 nachtjes aan zee en voor een losse nacht boeken wij connecting rooms (dus 2 kamers met een tussendeur). Onze kids zijn 3 en 6 en anders moeten wij op hun tijd ook gaan slapen.

charly
25-06-12, 21:51
Ook wij huren dit jaar twee weken een villa. Maar de eeste week slapen we in verschillende hotels. Wij hebben twee meiden van 17 en 14 jaar en we slapen gewoon met zijn vieren op een kamer. (met een snurkende papa). Vorig jaar hebben we vier weken rondgetrokken door noord oost Usa en Canada en hebben we ook vier weken met zijn vieren op een kamer geslapen. Dit was bij ons geen probllem. Vaak s avonds zomoe dat we snel in slaap vielen.

SpaceAce
25-06-12, 22:05
En dan ben je dus ook vier weken vader en moeder? Een geen man en vrouw dus?

charly
25-06-12, 22:16
Je hebt helemaal gelijk!

trails
25-06-12, 22:23
Nou Gonnie, hij snurkt niet altijd. En helaas kan ik thuis niet ontsnappen aan het gesnurk, maar op vakantie is zo'n ontsnappingsmogelijkheid wel eens prettig. En ja, zoals mijn dochters zeggen, ik ben met hem getrouwd.....

gonniegans
25-06-12, 23:26
Trails - petje af hoor! Ik heb altijd veel bewondering voor vrouwen die het uithouden naast een snurkende vent.

En wat SpaceAce en Charly zeggen - eens! Voor ons is het ook vakantie, de avonden houden we graag voor onszelf.

trails
26-06-12, 09:30
Ja, in sommige gevallen is geld niet het belangrijkste. Daarom blijven wij tegenwoordig trouwens op één plek. Veel goedkoper en meer ruimte. Rondreizen in een camper zit er voor ons helaas niet in, en rondreizen via motels is ook een stuk duurder vanwege de 2 kamers.
Onze tijd komt wel weer \\:D/

trails
26-06-12, 09:31
Trails - petje af hoor! Ik heb altijd veel bewondering voor vrouwen die het uithouden naast een snurkende vent.


Nou Gonnie, als ik slaap dan slaap ik (er doorheen), het probleem begint pas als ik wakker wordt en hem dan hoor snurken, pffff ](*,)