PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: j@cintha



j@cintha
25-06-12, 10:23
Goedemorgen,
Ik ben nieuw op het forum...
Mijn naam is Jacintha. Over 3 1/2 week ga ik met man en kinderen (jongens,14 en 16) voor 3 weken naar Florida.
Vorig jaar zijn we ook geweest en zoals ik lees bij vele van jullie verliefd geworden op deze geweldige Amerikaanse staat.
Waarom....?? Zon, zee, natuur, shopwalhala :-P, de parken.. moet ik nog meer zeggen??
Wij zijn altijd erg van het last minute regelen. De tickets en auto is geregeld. De eerste week verblijven we in een huisje van Amerikaans vrienden in Miami.
Hierna hebben we nog 2 weken waarvoor we iedere dag iets anders bedenken en niet concreet tot een planning komen. Tips zijn welkom!
Verder lees ik bij meerdere dat er gebruikt wordt gemaakt van coupons??
Wie kan mij meer vertellen??
Ik kijk uit naar reacties en tot de volgende keer..

trails
25-06-12, 11:14
Welkom!
Couponboekjes (voor restaurants, attracties, winkels, etc.) vind je eigenlijk overal. Ze liggen in ieder geval bij Wal*Mart, Publix, Goldencorral, Sizzler en tankstations. Gewoon uitknippen en meenemen.
Verder kun je je online aanmelden bij malls, winkels en restaurants voor coupons. Doe dat pas een week of een paar dagen voor je vertrekt want die coupons zijn meestal maar beperkt geldig.
Vraag ook de Orlando Magicard aan op: http://www.visitorlando.com/discounts-and-tickets/free-magicard-orlando-discount-card/
Hiermee krijg je ook weer diverse kortingen. Je kunt deze card gewoon thuis printen.

j@cintha
26-06-12, 11:15
Thanx! Ik ga zeker op zoek naar de coupons en heb me ondertussen ook aangemeld bij Groupon.
Ben verder bijna de hele dag op het net aan het speuren en reisverslagen aan het lezen.
Voorpret is aal geweldig.
Nog 3 weken en een dag te gaan!

Mickey99
26-06-12, 19:29
Welkom hier en alvast veel plezier. Dat van die verslaving hoef je hier gelukkig niet uit te leggen :D

Trails handig die link van de Orlando Magicard! ;)