PDA

Bekijk Volledige Versie : De attractieparken; ik kom er niet uit



Annemarie1973
24-06-12, 23:19
Op 21 Juli gaan wij (met twee kinderen, meisje 10 en jongen 7) voor 3 weken naar Florida. In de 2e week zitten we een week in Orlando. Ik heb de diverse mogelijkheden al tig keer bekeken en we komen er niet uit :-k. Wat is nu echt een "must do". Zelf wil ik graag Universal studio's Islands of Adventure. The Magic Kingdom hebben we al zo heel vaak gedaan in Parijs en twee jaar geleden in LA. Eigenlijk zou ik dus Epcot, Islands of Adventure en een waterpark doen. Maar deze combinatie vind ik niet een een package. Het is of Disney in combinatie met Universal maar dan geen waterparken of alle 6 parken van Disney in 1 pakket. En verder; hoe zonde is het als we Discovery Cove niet doen.... Seaworld geloven we wel... hebben vrij recent het Loro park op Tenerife gedaan. Alvast dank voor de reacties

Annemarie1973
24-06-12, 23:22
PS we hebben dus 7 dagen in Orlando... 5 dagen park in 7 dagen niet een beetje te veel van het goede? Ik wil ook nog graag wat tijd over hebben om te shoppen in Orlando.... :wink:

jarjarbinks
24-06-12, 23:23
Discoverycove is een kwestie van geld. Heb je het ervoor over dan zeker doen, wij hebben het al 3 keer gedaan. Maar blijft een duur grapje. Komt wel bij dat je kaartjes krijgt voor Seaworld en Tampa, maar ja hier zijn jullie niet naar op zoek.

Zou dan toch gaan voor tickets voor Universal en Disney. Zijn verschillende combi's te krijgen maar ook apart. Even kijken op de tickets site en je bent er zo uit.

Maar één week is zo voorbij dus even goed kijken of uiteindelijk een dag ticket niet het beste is.

Veel plezier in ieder geval.

cindy74
24-06-12, 23:40
Pfff keuzes maken he niet makkelijk . Waterparken houd er rekening mee dat het namiddag wel eens tot onweerbuien kan komen en je zonder pardon naast het water moet gaan wachten tot het over is dus deze kan je best voormiddag doen . Disney jaaa ik vind het totaal niet te vergelijken met parijs ... . Universal island of adventure voor veel dingen gaat de jongste misschien te klein zijn houd hier ook rekening mee . En voor universal studios is naar mijn bescheiden mening een kind van 7 ook net te jong voor Die van mij toch . Ik zou disney all the way gaan waarom omdat je een kind van zeven bij hebt die parken zijn veel en veel meer gebaseert op jonge kinderen en oudere kinderen .

Njit
24-06-12, 23:42
Gewoon overal losse kaartjes voor kopen. Wat jij wilt zijn geen combo's voor.
Wat je nog zou kunnen doen is een 1-dags Disney ticket met 'Water Park Fun & More' optie kopen. Je kan dan twee bezoeken brengen aan 1 van de onderstaande parken:


Disney's Blizzard Beach Water Park
Disney's Typhoon Lagoon Water Park
DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park
Disney's Oak Trail Golf Course
ESPN Wide World of Sports Complex4 (Includes 30 minutes of game access at The PlayStation® Pavilion)
Disney's Fantasia Gardens Miniature Golf Course5 (Before 4:00 p.m.)
Disney's Winter Summerland Miniature Golf Course5 (Before 4:00 p.m.)


De Disney waterparken zijn echt heel leuk. En die kun je ook een gedeelte van de dag bezoeken en daarna lekker shoppen. DisneyQuest is ook leuk om een keer te doen.

1-dags ticket Disney is $89. Met de WPF&M optie kosten ze $146. Een los ticket voor een Disney waterpark kost $ 55.38.

Orangedevil
25-06-12, 01:48
Nijt, ik kan nergens terug vinden waar je alleen een dagpas voor de fun en more dingen kan kopen. En volgens mij zitten de midgetgolfbanen er zoiezo niet bij, of ik kijk er helemaal naast;)

Njit
25-06-12, 09:11
"1-dags Disney ticket met 'Water Park Fun & More' optie" is dus gewoon een Magic Your Way base ticket PLUS de WPF&M optie.

En ik heb exact geplakt wat er bij die optie zit: Water Park Fun & More Option (http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/waterpark/)

Orangedevil
25-06-12, 09:56
Ja nu zie ik het ook, dat kan dan alleen via Disney zelf. Bij AE of undercover kan dat niet.

Njit
25-06-12, 10:02
Nee klopt. Omdat ze die kaartjes toch niet goedkoper kunnen aanbieden. Zit ook geen korting op 1-daagse en 2-daagse kaartjes. Gewoon aan de Gate kopen dus..

Annemarie1973
25-06-12, 11:40
Dank voor de reacties tot zover. Ik heb er maar even een nachtje over geslapen en ik denk dat we een 3 dagen ticket kopen voor Universal. Disney (en dan het Magic Kingdom) hebben we al 6x gedaan en hoe leuk het ook is, het is natuurlijk in Parijs, LA en straks in Orlando van precies dezelfde opzet en Universal Studio's heeft geen van ons allen gezien. Daarnaast gaan we gewoon nog een losse dag naar het Blizzard waterpark. Epcot doen we dan maar niet. Ik lees er ook wisselende reacties op van geweldig tot saai. Helaas doen we Discovery Cove niet :cry:. Ik vind het echt te veel geld, pl/mn 1000 dollar voor een dag maar ik baal er wel van hoor (was graag gegaan).

Annemarie1973
25-06-12, 11:47
Overigens; is een 2 daags ticket voor Universal ook te doen of is een 3 daags ticket beter? Heb geen idee. De twee parken in Disney in LA vond ik voor 2 dagen wel goed te doen namelijk....

Njit
25-06-12, 12:17
Twee dagen is goed te doen voor Universal.

Patrick
25-06-12, 16:20
Je kan bij attractionticketsdirect een 2 parken kaart kopen voor Universal. Dan kan je 14 dagen (in jullie geval een week) onbeperkt naar Universal.

Teleton
25-06-12, 18:37
Helaas doen we Discovery Cove niet :cry:. Ik vind het echt te veel geld, pl/mn 1000 dollar voor een dag maar ik baal er wel van hoor (was graag gegaan).

Heb je al eens overwogen om DC zonder de dolphinswim te doen? Voor 800 dollar inclusief tax heb je een onvergetelijke dag in DC en gedurende twee weken onbeperkt toegang tot SeaWorld (de vergelijking met Tenerife gaat volgens mij mank, net als de vergelijking van de themaparken in Parijs, LA en Orlando, maar dit terzijde) Busch Gardens en Aquatica.

Met een driedaags ticket voor beide Universalparken (zelfs met een 14 dagen ticket zoals Patrick het beschrijft) en 1 keertje naar een Disney zwempark ben je echt meer geld kwijt met z'n viertjes.

baluga
25-06-12, 21:33
Nou, ik ben er uit hoor... Wij zaten met dezelfde twijfels als jullie maar hebben besloten dat het DC, SW en AQ wordt. Zojuist geboekt!! Nu moet ik wel bekennen dat we een groot deel van de parken al een keer 'gedaan' hebben, maar DC heeft toch de meeste indruk op ons achter gelaten. Als je alles bij elkaar gaat optellen is het 'bijna' een koopje.

cloggie68
25-06-12, 21:34
Jaaaaa! Discovery Cove it is ;)

Teleton
26-06-12, 07:18
Als je alles bij elkaar gaat optellen is het 'bijna' een koopje. Groot gelijk. Altijd alles goed bij elkaar optellen.....;-)

ekkie50
08-07-12, 09:16
De parken die je nu niet bezoekt kan je nog altijd bij een volgende Floridavakantie bezoeken. No worries...

anoki
15-08-12, 19:29
Wij wilen alleen een losse kaart voor universal island of adventure en wet and wild. Is geen combi voor. Nu hoorden wij hier in Florida (waar we nu al zijn dus) dat via de Wallmart je korting kunt krijgen. Wie heeft hier ervaringen mee. We hebben hier in Florida City (onder Miami) gevraagd, maar die wisten van niets. Misschien alleen in Orlando?
Wij kwamen Nederlanders tegen die het dus wel via de Wallmart hebben gekocht.
Groetjes, Agnes

José
15-08-12, 20:06
Wij hebben ook vaak tickets bij de Walmart gekocht (o.a. In Kissimmee aan de 192) , prijzen waren altijd wel voordeliger dan bij de gate. Ook bij het grote visitors center op de International Drive hebben wij wel tickets gekocht en die waren ook goedkoper dan bij de gate.

r.teeuwsen
15-08-12, 22:26
Schuin tegenover de Wal-Mart zit een verkooppunt van alle kaarten. Hij heet Billy Boys en daar kun je alle kaarten kopen die goedkoper zijn dat aan de gate. Soms zitten daar echt grote verschillen tussen qua aanbiedingen. Loop de shop in en loop door naar achteren, niet de counter bij de voordeur, daar zit ook een TimeSharing verhaal aan...
Achter in de shop zit Billy Boys!!
De website is http://www.greatorlandodiscounts.com/
Adres:
Billy Boy's Tickets
4499 West Vine St.
Kissimmee, Florida 34746

Veel plezier verder,
Remco

Tans4USA
16-08-12, 18:17
Wij wilen alleen een losse kaart voor universal island of adventure en wet and wild. Is geen combi voor. Nu hoorden wij hier in Florida (waar we nu al zijn dus) dat via de Wallmart je korting kunt krijgen. Groetjes, Agnes

Jammer dat de combi tickets er niet meer zijn.
Onlangs hebben wij via attraction tickets direct in Duitsland kaarten gekocht voor 14 dagen onbeperkt toegang tot Universal, Islands of Adventure en Wet & Wild voor € 117.
Was wel een goede deal vonden we.

jastsali
16-08-12, 23:20
Hé Anita en Remco. Jullie maken geen gebruik van de mogelijkheid om als Florida resident de tickets aan te schaffen? Kan ik jullie aanbevelen en is vrij simpel te realiseren.

r.teeuwsen
17-08-12, 01:43
@jastsali, wij kopen voor ons zelf wel gewoon Residentskaarten... Inderdaad geen probleem, maar wel altijd bewijs overleggen. Je kunt er niet mee rommelen. Vandaar dat ik het hier ook nooit noem....

anoki
17-08-12, 03:35
Remco en José, bedankt voor jullie reactie. Ik laat jullie even weten of het is gelukt!

jastsali
17-08-12, 21:51
@Remco. Prima. :up: