PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: leeuwtje



Leeuwtje
22-06-12, 13:54
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb hier ook geen ervaring mee. Heb de volgende vragen:

wij zijn van plan om in een zomervakantie naar florida gaan.
Aangezien we een gezin zijn met twee kinderen kunnen we niet om orlando heen om daar naar de parken te gaan.

Zijn er mensen die tips hebben hoe waar en wat voor ticket je het beste kan boeken?

We zijn van plan om drie weken te gaan, waarvan 1 week parken en daarna met een auto langs de westkust af te zakken richting everglades en miami waarvan daan we weer zullen terugvliegen.

planning is om tickets te kopen , auto te huren en eerste week accomodatie en daarna zien we wel.

Ik had iets gehoord over overnachten in indian village weet iemand daar iets van af?

Andere suggesties zijn ook welkom, we proberen de kosten op deze manier een beetje te besparen door de verhalen van andere mensen te lezen.

Groet,
Leeuwtje

Teleton
22-06-12, 15:32
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb hier ook geen ervaring mee. Heb de volgende vragen:
Hey Leeuwtje, welkom hier op het formidabele forum voor de verwende Floridavakantieliefhebber.

Voor informatie over het vrolijke vakantieland Florida ben je hier aan het juiste adres. Het forum barst van de informatie en de tips voor de verslaafde en de beginnende vakantiegangers. De informatie is overzichtelijk ingedeeld in rubrieken (of topics) Zo kan iedereen de info over vliegtickets, autohuur, accomodatie, dollarkoers en reisverzekeringen gemakkelijk terugvinden. Zit je toch even tegen de rijstebrijberg van ditjes en datjes aan te hikken? Gebruik dan de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan iedere pagina. Dus als je <tickets> in de zoekfunctie intikt, rollen de tips je zo tegemoet. Nog handiger als je op <vliegtickets> zoekt. Je kunt ook de index bekijken, waar je de rubrieken netjes gesorteerd onder elkaar ziet staan.

Heel leerzaam voor beginners is het lezen van de nodige reisverslagen. Zo kom je op een berg ideetjes die je voor je eigen reis vast goed kunt gebruiken. Een goed planning helpt enorm bij het welslagen van de vakantie. Zeker met een gezin met kinderen! We zien wel is geen fijne basis, Florida is nogal groot en er is nogal wat te doen. Als je tips voor tickets wil dan is er hier altijd wel iemand die je verder helpt als het je zelf met behulp van de index of de zoekfuntie niet lukt. Maar je moet wel zelf eerst beslissen voor welke parken je tickets zou willen hebben, begrijp je?

En in deze rubriek Even voorstellen is het handig als je nog even iets over je zelf vertelt. Hoe ziet het gezin er uit. 2 kids ok! Maar hoe oud? En wat vinden ze leuk? En waar hou je zelf van? Wat verwacht je van Florida? Met die info krijg je vast wat meer gerichte tips.

Een vakantie voorbereiden is het leukste wat er is. Zeker als het om een reis naar Florida gaat. Maar je moet er echt wel wat tijd in willen steken. Wat een geluk, jullie hebben nog tijd zat! Dus de hele familie het hol uit en achter de computer of naar de bibliotheek! Florida wordt het nieuwe jachtterrein voor de Leeuwtjes!

Schil
22-06-12, 17:12
Welkom hier op het forum !

misschien een idee om eerst die rondreis te maken en als laatste Orlando te doen ?
dan hebben de kids om wat naar uit te kijken , ligt eraan hoe oud ze zijn natuurlijk.

voor hun is het leukste Orlando en als ze dat al gehad hebben dan zijn ze denk ik
wat ' minder vrolijk' in de rest vd trip.

nadeel is dat je vakantie niet echt relaxed zal eindigen dan dat je bijv de laatste week
op Key west zal eindigen ;

en ik zou een villa nemen voor die ene week in Orlando ;)

chippie
22-06-12, 20:48
Ik ben het eens met Schil, wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Florida gegaan en hadden allerlei plannen. Maar mede door tips van dit forum en vooral het lezen van reisverslagen besloten om eerst de rondreis te doen en te eindigen met een week in een villa in Kissimmee. Dat is super bevallen!! En en ander is natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van de kinderen, maar een villa als laatste is echt heel erg prettig.

Njit
22-06-12, 23:14
Ik had iets gehoord over overnachten in indian village weet iemand daar iets van af?

Indian Village komt niet bekend voor. Wat zou dit moeten zijn? Een villawijk, een hotel?