PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Emily



Emily
20-06-12, 16:09
Hallo, mijn man en ik zijn vorig jaar voor de 1e keer naar Florida geweest en via het Florida Forum hebben wij heel veel nuttige tips en ervaringen gevonden en geweldig genoten van onze vakantie in Florida. In 2013 is het de bedoeling dat we weer richting Florida vertrekken maar dan met de kinderen, want zij waren toch wel erg onder de indruk van wat wij allemaal gezien hebben en willen dit natuurlijk ook met eigen ogen bekijken. Dus volgend jaar met z'n zessen naar Florida.
Complimenten voor dit geweldige forum en wij zullen zeker weer tips en ervaringen gaan zoeken voor volgend jaar.

trails
20-06-12, 16:46
Welkom Emily! Leuk dat jullie volgend jaar weer gaan maar dan met de (grote of kleine) kinderen.

Emily
21-06-12, 09:40
Hallo Trails, toch al grote kinderen in de leeftijd van 19 tot 23 jaar en mijn jongste broer van 31. Zij willen zeker Miami gaan bekijken, een uitstapje naar de Bahamas en dan uiteraard de omgeving rondom Orlando om hier toch enkele parken te bezoeken. Ook Daytona Beach staat op de "wishlist". Het zal een heel gevarieerde vakantie gaan worden maar wij hebben er nu al ontzettend veel zin in.

dito2003
21-06-12, 18:48
Hallo Emily, verslavend niet waar. Wel leuk met zo'n grote groep. Heel veel plezier met de voorbereidingen en het uitzoeken van allerlei leuke dingen om te doen.

trails
21-06-12, 19:10
Leuk hoor met kinderen die jong volwassenen zijn. Geniet vooral ook van de voorpret!!