PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleermaker omgeving van de 192



mrjojo13
20-06-12, 11:43
Hoi,

Ik wil kleding kopen als ik in Florida ben maar heb een wat afwijkende maat, waardoor kleding bijna altijd iets vermaakt moet worden.

Waar vind ik een Kleermaker in de buurt van de 192 die mijn gekochte kleding snel kan vermaken. Met snel bedoel ik wel binnen een dag of 2 omdat ik de kleding daar ook wil dragen.

Greez
Johan

sonja
20-06-12, 12:54
Google is your friend:

http://www.company.com/business/Kissimmee/FL/Marias-Alterations-Tailoring/eahieheiia

mrjojo13
13-07-12, 14:38
Google is ook mijn grote vriend
Ik had gehoop dat een ervaringdeskundige van dit forum hier een reactie op kon geven.

Misschien is het verstandig om het in de winkel waar ik de kleding koop te vragen of die een adres weten?
Bij een aantal winkels hier in Nederland waar ik nu kleding koop spellen ze de kleding direct af en hun eigen kleermaker past de lengte op de plaatsen waar nodig aan, al dan wel of niet tegen betaling.
Dus als iemand ervaring heeft of tips.

Greez
Johan

corrus
13-07-12, 14:56
Nee, hier heeft kennelijk niemand ervaring mee...
En volgens mij kost kleding verstellen altijd geld in Florida, behalve in bijv. spijkerbroekenwinkels ed.
Maar in ieder geval niet binnen 2 dagen, zoals jij noemt. ;)

José
13-07-12, 15:31
Ik weet wel dat bij J.C.Penny's (o.a. Florida mall) broeken op maat maakt. We hebben voor mijn man daar een kostuum gekocht en voor de broek kon je kiezen of je bij de pijpen een gewone zoom wilde of een omslag. Was na 2 dagen al klaar en koste niets extra. Misschien doen ze dit ook met andere kledingstukken.