PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema iris1990: Florida feb. 2013



Iris1990
19-06-12, 22:18
Ons reisschema is nog niet vast gesteld,

Het enige wat geboekt is zijn de vliegtickets, de huurauto en de villa.
We gaan van 14-02-2013 tot en met 22-02-2013.

14-02 Amsterdam - Washington - Orlando
15-02 Disney
16-02 Disney
17-02 Dagje shoppen en zwembad hangen
18-02 Disney
19-02 Disney
20-02 Disney
21-02
22-02

We hebben een vijf daagse hopper pas voor Disney, graag bezoeken we nog een ander pretpark. Welke is het meeste aan te bevelen, sea world of universal studio's?
Ik weet dat we vrij kort gaan helaas zitten we met de schoolvakantie.

Njit
19-06-12, 22:50
Ligt er maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Universal (dit zijn twee parken: Studios en Islands of Adventure) en Seaworld hebben alledrie leuke attracties.

Bekijk de websites eens en kijk welke je het meeste aanspreekt.

elstars
19-06-12, 23:59
14-02 Amsterdam - Washington - Orlando
15-02 Disney
16-02 Disney
17-02 Dagje shoppen en zwembad hangen
18-02 Disney
19-02 Disney
20-02 Disney
21-02
22-02

Ik weet dat we vrij kort gaan helaas zitten we met de schoolvakantie.

Druk programma...
21 en 22 effe rust misschien?;)

trails
20-06-12, 07:14
Seaworld!!! Weer heel wat anders!

Islands of Adventure valt ons altijd tegen. Het is een mooi aangelegd park maar qua service haalt het niet bij Disney en de keren dat wij er waren was er altijd véél gesloten. En... daar vinden wij het dan toch te duur voor.
Ze zijn ook erg goed om je bij de attracties van wachtruimte naar wachtruimte te sturen. Denk je dat je er bent, kom je wéér in een ander wachtgedeelte.

Het mist de sfeer van Disney.

tomenvalesca
20-06-12, 07:44
hangt van je persoonlijke smaak af... ik vond persoonlijk islands of adventure een aanrader, maar dat is omdat ikzelf een Harry Potter fan ben en mijn vriend helemaal wild is van alles wat de Marvel stempel draagt... en dat vind je hier allebei :) Seaworld is ook heel mooi... het is echt je persoonlijke smaak zo wat. Eender welke keuze zal een goede zijn ;-)

belgske
20-06-12, 10:44
Islands of Adventure valt ons altijd tegen. Het mist de sfeer van Disney.

Dat klopt. Maar de attracties zijn weer veel intenser. Het is maar net wat je ve park verwacht.
Bij een bezoek aan Orlando mag bij ons absoluut SeaWorld niet ontbreken. Heeft schitterende shows en enkele geweldige rollercoasters.

Njit
20-06-12, 12:02
Het heeft een Universal sfeer. Die kun je niet vergelijken met Disney :)

Iris1990
20-06-12, 22:03
oke! hartstikke bedankt voor jullie reacties, zo te merken is het echt heel persoonlijk. Dat word dus verder goed inlezen en afwegingen maken:) het liefste zou ik er nog een week aanplakken om 'alle' parken te bezichtigen.. Maar zo hou je nog nieuwschierigheid over om nog terug te moeten!

belgske
22-06-12, 08:53
Maar zo hou je nog nieuwschierigheid over om nog terug te moeten!

Jij snapt het plaatje! :lol:

In 2008 hebben we de disney parken en seaworld gedaan.
In 2010 waren de Universal parken en seaworld aan de beurt.
En nu deze zomer mochten de dochters(14 en 12) kiezen uit disney of Universal en deze kozen voor de laatste omwille vd attracties en uiteraard seaworld
In 2014 zal disney weer aan de beurt zijn omdat dan in principe de werken in MK voltooid zouden moeten zijn.
Alhoewel de parken continue uitpakken met nieuwe attracties... pffff, keuzes maken, niet simpel :-(

Iris1990
22-06-12, 22:25
Jij snapt het plaatje! :lol:

In 2008 hebben we de disney parken en seaworld gedaan.
In 2010 waren de Universal parken en seaworld aan de beurt.
En nu deze zomer mochten de dochters(14 en 12) kiezen uit disney of Universal en deze kozen voor de laatste omwille vd attracties en uiteraard seaworld
In 2014 zal disney weer aan de beurt zijn omdat dan in principe de werken in MK voltooid zouden moeten zijn.
Alhoewel de parken continue uitpakken met nieuwe attracties... pffff, keuzes maken, niet simpel :-(


Haha ja ik snap het idd al wel een beetje, ik ben in 2010 6dagen in Manhattan geweest en 2 dagen Philly en 8 dagen in New Jersey, en ik moet zeggen, het usa virus is toegeslagen! Ik wil gewoon zoveel meer doen en zien!
Ik was aan het sparen samen met mijn nichtje voor een rondje zuid west amerika voor een week of vier vijf. Maar voor 1 a 2 personen van 20 en 21 jaar is het wel prijzig en willen we gewoon teveel;) En nu kwam mijn oom met het voorstel om in februari naar orlando te gaan! Ja daar zeg ik geen nee tegen! lijkt me gewoon zo vet ook! Nu veel florida reisverslagen lezen! En Zoals ik al zei, ik wil te veel zien en doen! Je bent gewoon besmet als je eenmaal in Amerika geweest bent...

Over de parken, ik vind het heel moeilijk idd. Als ik op de sites zit denk ik goh geloof dat we minimaal vier weken moeten gaan en voor elk park minimaal een vijf dagen pas moeten pakken... We willen denk ik ook te veel voor 7 volle dagen...
Maar we gaan het zien en bevalt het... Dan krijgt het zeker te weten nog een staartje dat weet ik zeker! :D