PDA

Bekijk Volledige Versie : New York naar Orlando per auto



pumi1000
18-06-12, 11:20
Zijn er forumleden die gevlogen hebben op New York en vervolgens de rit naar Orlando per auto hebben gedaan?

Tans4USA
18-06-12, 12:38
Wij hebben dat in 2009 gedaan.
Gestart in New York en dan via Washington, Great Smoky Mountains, Nashville, Memphis, New Orleans, Panama City Beach naar Orlando in ruim 3 weken tijd.
Een hele afwisselende reis, zie ons verslag http://oostamerika2009.blogspot.nl/

Mocht je nog vragen hebben dan laat je het maar weten.

pumi1000
18-06-12, 12:46
Bedankt voor je reactie. Jouw verslag was ik al tegengekomen gisteren. We kunnen maar 2 weken met de meivakantie. Ziet er wel erg mooi uit. Ik denk dat het wel een langere route is via Memphis.

Misschien zijn er ook nog leuke plaatsen via een route meer langs de kust, die korter zal zijn?

Ta2 Gerrit
18-06-12, 13:45
Kortste weg (met lichte uitwijkers); Philladelphia PA - Virginia Beach VA 2 - Myrtle Beach SC 3 - Charleston SC 4 - Savannah GA - Jacksonville Beach FL - St. Augustine FL - Daytona Beach FL.

Alles bij elkaar zo'n 2000 KM, dus in 2 dagen te doen :mrgreen:

http://img849.imageshack.us/img849/5426/nyorl.jpg

pumi1000
18-06-12, 15:23
Had net je verslag gelezen Gerrit over jullie trip tijdens Myrtle Beach met leuk plaatsje Charleston. Jouw route is wel te doen met enkele overnachtingen.

Ik had ook een route via Charlottesville - Gatlingburg - Charleston - Jacksonville - Orlando. Dat is buiging naar Great Smokey Mountains, maar daar moet je iets langer vooruit trekken denk ik.

Mickey99
18-06-12, 18:30
pyca heeft in 2009 ook deze trip gemaakt, haar verslag van die reis kun je hier vinden: http://diazmadrid2009.blogspot.nl/

Mushu
18-06-12, 19:36
In 1998 ben ik met een vriendin vanuit Worcester MA (vlakbij Boston) ongeveer via bovenstaande route naar Walt Disney World gereden (en weer terug). We hebben een maand over de hele reis gedaan inclusief een paar dagen NY, Philadelphia en Washington. Met eenvoudige tent hebben we op prachtige campings gestaan en alleen op de terugweg hebben we af en toe een hotel genomen. Ik meen mij te herinneren dat onze reis in augustus plaats vond. Buiten de bovengenoemde grote steden is het vooral natuur dat je tegenkomt. Helaas heb ik alleen een ouderwets fotoboek, in 1998 waren de internetreisverslagen nog niet echt de gewoonte!

koenkamphuys
19-06-12, 07:11
In 2006 hebben wij die trip ook gemaakt. Niet teveel snelweg en erg veel moois gezien. Ik vond zelf de rit over de outer banks van virginia erg leuk. Virginia Beach is een aanrader, en verder Charleston en Savannah. En dan komt de hoofdprijs: Florida ;-)

mattrob
19-06-12, 08:01
Wij hebben deze trip zomer 2010 gedaan, erg goed bevallen. Net iets anders dan de overige reacties hier. Zie reisverslag op mijn blog !

pumi1000
19-06-12, 08:49
Ik kon me dat nog herinneren Robert Jan dat jullie die trip gedaan hadden en heb gisteren jullie verslag nog eens gelezen.

We gaan nu eerst naar de Westkust (nog 1,5 week en dan mogen we!!) en als we terugkomen beslissen we wat we doen.

Alvast bedankt voor de leuke reacties.