PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: hesaf



hesaf
16-06-12, 09:41
Hallo forumleden. Complimenten voor de vele nuttige info die hier staat en de tijd die jullie hier doorbrengen.
Voor leken zoals wij, is dit van onbetaalbare waarde!! :razz:

Even kort voorstellen:
Wij wonen in Limburg en gaan in december 2012 naar de US.
We hebben de vluchten al geboekt en moeten nu de vakantie gaan inkleuren! Ja we willen alles graag zelf regelen.
Meer voorpret en (betaalbaar) maatwerk dat je zelf in de hand hebt.
De planning is om rond de kerst in Florida te verblijven en rond de jaarwisseling in Las Vegas! \\:D/

Voor de kerst periode willen we een 5 tal dagen een aantal mooie parken bezoeken: Walt Disney, Harry Potter, SeaWorld, etc.
We zijn nog op zoek naar gepaste multi-tickets en naar betaalbare hotel overnachtingen.
We hebben daarnaast ook geen idee of we daarvoor een auto moeten huren of dat het allemaal dicht bij elkaar ligt.
We moeten ons nog orienteren en sluiten ons daarom graag bij dit forum aan.
Dit forum zit boordevol met info =D> en we gaan er maar eens grondig doorheen scannen. Als iemand al een eerste tip heeft, is die van harte welkom.

cant51
16-06-12, 09:52
Welkom op het Forum, leuke reis gaan jullie maken, mijn ervaring is huur zeker een auto, je bent veel vrijer in je transport, en geloof mij openbaar vervoer of hotel busjes is echt niet alles in Florida.

Misschien willen jullie ook wel eens een keertje shoppen in een outlet of een dag iets anders (5 dagen een park achter elkaar is zeeeeer vermoeiend :)) en dan is een auto haast onmisbaar.

Heel veel plezier met het plannen en lees ook is reisverslagen daar kan je
heel veel goede tips uithalen.

Grtjes Tante Toos

marijke8
16-06-12, 16:38
Welkom op de leuke en informatieve forum. Hou er wel rekening mee dat het rond de kerst periode erg druk is in de parken. Wij zijn nu 3 x geweest met de kerst, ze kunnen nog wel eens park sluiten omdat het overvol is. Wij vinden het heerlijk om Nederland te ontvluchten met deze dagen. Maar zo is het in de ochtend soms 10 graden en 's middags 25 graden 's avonds koelt het af dan heb je wel een vest of een jas nodig. Een auto vinden wij een must, heerlijk om daar auto te rijden. Ik zou ook nog wat reisverslagen door spitten, want meerder forummers zijn rond de kerst in Orlando geweest.

Teleton
16-06-12, 17:09
We zijn nog op zoek naar betaalbare hotel overnachtingen.
Tsja, wat is betaalbaar? Hou in ieder geval wel rekening met grote drukte en relatief hoge prijzen van accomodaties. Ik zou je voor die periode villahuur aanraden, of een condo/townhouse maar omdat je er minder dan zeven dagen verblijft, komen er in de regel wel schoonmaakkosten bij de huurprijs. Doe eens gek: Blijf zeven dagen en verwen jezelf met zwembadverwarming........:lol:.

Tot slot kan het luchtverkeer in die periode voor behoorlijke vertraging zorgen. De ene helft van de Amerikanen is zo'n beetje onderweg naar de andere dus het reizen is niet altijd een pretje.

hesaf
23-06-12, 12:11
Bedankt voor julliewarm welkom en vele tips...

Het lezen van het forum heeft mij al aardig op weg geholpen!