PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Mickey99: Rondreis langs de kust en 10 dagen Kissimmee sept 2012



Mickey99
12-06-12, 20:31
Na een paar jaar vakanties in andere staten te hebben doorgebracht hebben mijn man en ik eindelijk ;) weer eens een vakantie alleen in Florida gepland. We gaan in totaal 17 dagen en de eerste week zullen we een rondje langs wat kustplaatsen maken en de laatste 10 dagen zullen we in Kissimmee verblijven. Ons schema en planning zien er tot nu toe als volgt uit:

Dag 01 - 10 september Amsterdam - Orlando - Kissimmee
Dag 02 - 11 september Kissimmee - St. Pete Beach - via Tampa en Tarpon Springs
Dag 03 - 12 september St. Pete Beach - Sarasota - kustroute
Dag 04 - 13 september Sarasota - Fort Myers - Ding Darling National Wildlife Refuge
Dag 05 - 14 september Fort Myers - Naples - boottocht dolfijnen / Sunset of Sunrise Pier
Dag 06 - 15 september Naples - Homestead - Everglades NP
Dag 07 - 16 september Homestead - Kissimmee - via Sawgrass Mills
Dag 08 - 17 september Kissimmee
Dag 09 - 18 september Kissimmee - Magic Kingdom voor Mickey's not so scary Halloweenparty
Dag 10 - 19 september Kissimmee
Dag 11 - 20 september Kissimmee
Dag 12 - 21 september Kissimmee
Dag 13 - 22 september Kissimmee
Dag 14 - 23 september Kissimmee
Dag 15 - 24 september Kissimmee
Dag 16 - 25 september Kissimmee
Dag 17 - 26 september Kissimmee - Orlando - Amsterdam
Dag 18 - 27 september aankomst in Amsterdam

In het blauw staan de dingen die we tot nu toe willen gaan doen. Zijn er nog andere leuke tips?

Als we weer in Kissimmee arriveren zullen we de eerste 3 dagen met vrienden samen zijn die ook in Florida zijn (gezellig!). Dan staat o.a. een bezoek aan Mickey's not so scary Halloweenparty, Daytona Beach en Kelly Park op de planning.

De laatste 6 dagen zijn we nog met zijn tweetjes en die dagen willen we ook gaan besteden aan shoppen en relaxen. Heel misschien gaan we nog een ander pretpark dan het Magic Kingdom bezoeken, daar zijn we nog niet uit. In het verleden hebben we al heel vaak de parken bezocht dus het hoeft niet meer persee.

Als er nog leuke tips zijn hoor ik ze graag, alvast bedankt! :D

SpaceAce
12-06-12, 20:39
Wat heerlijk Sonja! Mooie planning... wellicht ook nog griezelen bij Universal Halloween? ;)

Syllvia
12-06-12, 20:55
Mooi 'rondje' , zal vast weer genieten worden in good old florida :)

kol
13-06-12, 00:25
Dat ziet er heel leuk uit! Veel mensen doen een soortgelijk rondje, alleen andersom. Grappig eigenlijk! ik wens jullie alvast veel plezier met de voorbereidingen.\\:D/

Teleton
13-06-12, 16:33
Lekker programma hoor. Ouderwetsch relaxed en ook nog eens in een heerlijke periode en dan ook nog eens gezellig met vrolijke vakantievriendjes!

Mickey99
13-06-12, 20:37
Bedankt allemaal :D

Linda ik denk niet dat we ook naar Halloween van Universal gaan.

Noa
13-06-12, 22:54
Wat een heerlijk vooruitzicht en gezellig dat jullie nog met vrienden een paar dagen samen zijn:-P:-P

Mickey99
14-06-12, 20:55
Ja leuk he? Dat vinden wij ook erg gezellig ;)

Jullie voor morgen alvast een hele goede reis en veel plezier Noa! :D

jerbia
04-07-12, 21:26
Ziet er goed uit Sonja. Wordt vast heel gezellig ;)

Tans4USA
04-07-12, 23:28
Heerlijk Sonja, wat een super leuk vooruitzicht, eindelijk weer naar Florida.
Wij vonden het kano varen in Wekiwa State Park echt fantastisch, misschien iets voor jullie?

Mickey99
05-07-12, 18:19
Wordt vast heel gezellig ;)

Ik weet het wel zeker Bianca! Echt supergezellig om een paar dagen met jullie samen door te brengen daar ;)



Wij vonden het kano varen in Wekiwa State Park echt fantastisch, misschien iets voor jullie?
Bedankt voor de tip Anita! Ik had het al in jullie verslag gelezen, ik weet alleen niet of een kano iets voor mij is.. ?

Tans4USA
05-07-12, 19:55
Ik dacht ook dat ik het eng zou vinden maar het is echt een super ervaring en het is me alles meegevallen.
De natuur, die geluiden, echt een aanrader!

Mickey99
05-07-12, 20:11
Oké, ik zal het in gedachten houden en t.z.t zal ik het nog wel laten weten ;-)

Mickey99
28-09-12, 23:53
We zijn gisteren weer thuisgekomen na een geweldige reis! Héééééél véééél moois gezien en gedaan. Helaas niet alles wat we van tevoren gedacht hadden maar daarvoor gaan we wel weer een keertje terug :D
Ook Wekiwa State Park hebben we helaas niet meer bezocht dus die blijft op de lijst staan voor een volgende keer ;-)