PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bianca



cobikesa45
11-06-12, 06:28
Hallo, ik ben Bianca en ik ga met mijn gezin op 12 juli naar Florida voor 3 weken met mijn echtgenoot en 2 kinderen: een meisje van 13 en jongen van 15, we vliegen met Delta Airline en komen aan in Fort Meyers en overnachten in het Outrigger Beach. We hebben deze reis geboekt bij Jan Doets en gaan via Fort Meyers langs de kust omhoog, naar Orlando, vanuit Orlando gaan we langs de kust naar beneden naar Miami. We vliegen vanuit Miami terug naar huis. We hebben alle hotels geboekt en reizen rond met een auto. Ik heb al wat verslagen gelezen en heb direct een hoop tips overgeschreven.! Erg fijn.

Teleton
11-06-12, 16:48
Hallo, ik ben Bianca en ik ga met mijn gezin op 12 juli naar Florida voor 3 weken.Hey Bianca & company. Hartelijk welkom hier op het forum voor de vrolijke floridavakantiegangers. Wat een lekkere vooruizichten zeg voor de maand juli. Heerlijk drie weken bakken in de ochtend en soppen in de middag, geheel volgens het zomerse Floridapatroon. En een mooi rondje staat er op het program: vrijwel alle highlights zitten d'r in! Is er in Orlando nog tijd voor wat fun voor de kids? Vergeet dan de topics over de tickets niet, het kan nog een hele puzzel zijn om de voordeligste keuze te maken. Ik zou in ieder geval zeggen: regel het vooraf dan heb je er straks geen hoofdbrekens meer over.