PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marcvb (Marc en fam)



marcvb
10-06-12, 20:55
Hoi, als eerste een leuke forum is dit precies wat ik nodig heb.
Wij, en bedoel ik mijn gezin mijn vrouw en m'n twee dochters willen volgend jaar heel graag naar Florida.
Ik moet dus mijzelf gaan ori๋nteren en kwam toevallig dit forum tegen waar ik dus heel blij mee bent.

Wij willen natuurlijk naar Disney world en de andere parken ook naar kennedy space center. tenminste dat zouden we graag willen.
Ik hoop hier mijn informatie vandaan te halen, waar kan ik het beste boeken, vliegtickets kopen. Ook hoor ik verschillende verhalen over de toegangskaarten.
Wat is de beste tijd om te gaan voorjaar of in de zomer. Ook prijstechnisch.
Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.
Alvast bedankt.

Marc en fam. :-o

trails
10-06-12, 21:00
Welkom op dit leuke en leerzame forum!
Hoe oud zijn jullie dochters en wat vinden jullie leuk? Willen jullie rondreizen en hoe lang gaan jullie?

rolandino
10-06-12, 21:09
Welkom! Op al je vragen zijn antwoorden te vinden op dit forum.

In het kort: de beste tijd is het voorjaar, zowel qua weer (minder benauwd) als prijstechnisch (zomer is duurste periode). Voor tickets van kaartjes ben je afhankelijk van hoeveel dagen je wilt gaan. Bedenk je goed dat er 4 Disney en 2 Universal parken zijn. Dan heb je nog Seaworld, Gatorland en Kennedy Space Center. Om nog niet te spreken over de verschillende zwemparken, en de wijde natuur. De entree voor de parken is niet goedkoop (lees: niet te vergelijken met de Efteling), bedenk je dus eerst goed wat je wilt doen, voordat je kaartjes gaat kopen. Voor elke andere vraag kun je het beste in de verschillende onderwerpen je vraag stellen.

Een goede voorbereiding helpt je veel, en werkt pret verhogend, succes met de voorbereidingen, "gelukkig" heb je nog even ;-)

marcvb
10-06-12, 21:18
Mijn dochters zijn 9 en 11.
Ook willen we toch minimaal twee weken gaan. Zeker omdat we de pretparken willen zien.
Het zal waarschijnlijk in het voorjaar zijn.

marcvb
10-06-12, 22:00
Welkom op dit leuke en leerzame forum!
Hoe oud zijn jullie dochters en wat vinden jullie leuk? Willen jullie rondreizen en hoe lang gaan jullie?

Hoi Trails, Rene, renee en de andere leuke website hebben jullie.
Mijn dochters zijn dan 9 en 11.
Ik heb daar al genoeg kunnen zien. ik heb nu al zin om die kant op te gaan.
Ik zag ook dat jullie in een villa hadden gezeten. dat lijkt mij ook handig. zeker omdat je dan van daaruit alle kanten op kan. We willen natuurlijk de themaparken bekijken maar ik zie ook andere hele leuke dingen in de omgeving. al met al moet ik een hoop gaan regelen. ( en sparen :razz: )
Marc....

Ta2 Gerrit
10-06-12, 23:24
Welkom Marc en family. Ik hoop dat je wel eerst je taak daar afmaakt in Charkov :lol:
En dan is het pas tijd voor vakantie :mrgreen:

marcvb
10-06-12, 23:29
Welkom Marc en family. Ik hoop dat je wel eerst je taak daar afmaakt in Charkov :lol:
En dan is het pas tijd voor vakantie :mrgreen:

Charkov :-o jij weet ook alles. hahaha

trails
11-06-12, 09:11
Hoi Marc,
Als je dochters, net zoals die van ons van de themeparcs houden, dan zit je in de Disney area wel goed natuurlijk. Ja, wij huren een villa, of een condo, dat kan ook. Veel ruimte voor niet al te veel geld, tenminste, het aanbod is gigantisch en dus keuze genoeg in prijzen.
Als je dochters van dieren houden dan is Seaworld en Busch Gardens erg leuk. Busch Gardens heeft bovendien h้้l veel coasters. En, wat wij, en onze meiden, geweldig vonden was een "behind the scenes" tour met dieren. Dat waren wel hoogtepunten van ons vakantie.
Ik zou ook eerder in het voorjaar gaan dan in de zomer.
Voor tickets moet je shoppen, er zijn genoeg aanbieders op internet. ook voor vliegtickets is het goed uitzoeken. Let op aanbiedingen. Aer Lingus is ้้n van de goedkopere. Maar je hebt ook Arke Fly en Air Berlin, en al die anderen natuurlijk.
Leuk hoor, die voorbereiding. Die van ons duurt ietsje langer, maar ach....

chippie
11-06-12, 16:19
Zoals je ziet krijg je nu al heel wat tips binnen. Vorig jaar was onze eerste Florida ervaring en wij hebben toen bijna alle informatie van die geweldige forum gehaald, maar ook de verschillende blogs zijn aan te raden. Daar kan je goed uit halen wat je wel en niet wilt.
Gelukkig heb je nog de tijd om je helemaal in te leven. Wij gaan nu weer in augustus heet en drukker dan het voorjaar, maar ja wij hebben geen andere keus, maar vonden het zeker niet te druk en niet te warm, maar dat is wel weer persoonlijk.

cloggie68
11-06-12, 17:28
Onze kids (jongens) zijn bijna even oud en gaan voor de vierde keer mee .... misschien kun je uit onze blogs ook nog wat tips opdoen!