PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema petrix65: Florida juli 2012



petrix65
10-06-12, 02:13
Hallo,

Zojuist in even voorstellen ons gezin voorgesteld en nu hier ons reisschema:

Dag 1: Amsterdam- New York. We vliegen met KLM. Verblijf in Hotel "Salisbury"
Dag 2: New York, o.a. Ground Zero.
Dag 3: New York, o.a. musical Mamamia en honkbalwedstrijd New York Mets
Dag 4: New York, o.a. Empire state en Rockefeller
Dag 5: New York, o.a. Upper East side.
Dag 6: New York, o.a. Ellis Island en Vrijheidsbeeld
Dag 7: Binnenlandse vlucht van New York naar Orlando, met Delta Air
Dag 8: Orlando, Universal
Dag 9: Orlando, Universal, Island of Adventures (Harry Potter Park)
Dag 10: Orlando, Kennedy Space Centre
Dag 11: Van Orlando naar Crystal River, eventueel duiken/ snorkelen met manatees
Dag 12: Van Crystal River naar Clearwater Beach
Dag 13: Clearwater Beach
Dag 14: Clearwater Beach
Dag 15: Van Clearwater Beach naar Fort Myers (Sanibel Island)
Dag 16: Van Fort Myers naar Naples
Dag 17: Naples.
Dag 18: Van Naples naar Islamorada ( Keys) via Janes Scenic Drive en Loop Road (Everglades)
Dag 19: Islamorada
Dag 20: Islamorada, duiken
Dag 21: Islamorada
Dag 22: Van Islamorada naar Miami (Beach)
Dag 23: Miami, shop till we drop...
Dag 24: Terugvlucht Amsterdam via Detroit met Delta Air.


We hebben geboekt via Tioga, alleen het hotel in New York hebben we zelf geregeld. We overnachten in hotels/ motels, op 4 persoons (zgn quad) kamers.




Aanvankelijk zouden we een direkte terugvlucht van Miami naar Amsterdam hebben, maar later kregen we het bericht dat KLM deze vlucht niet meer uitvoert en zijn we omgeboekt.

In New York gaan mijn vrouw (Karin) en mijn jongste dochter (Rosa) naar de musical MamaMia . Die avond gaan Lotte (oudste dochter) en ik naar een honkbalwedstrijd van de New York Mets tegen de Los Angeles Dodgers. Verder hebben we al tickets voor de Empire State en Rockerfeller (Top of the Rock)


In Florida (Orlando) hebben we een 2 days pass voor Universal, waar we dus 1 dag naar Universal Studios gaan en de andere dag naar Islands of Adventure (Harry Potter)
En ook de kaartjes voor Kennedy Space Centre zijn al binnen.
Al deze tickets hebben we besteld via internet bij een duits bedrijf: Attraction Tickets Direct.

Ik ben ook een blog gestart (zie link onderaan) waar we onze avonturen gaan opschrijven. Voor de fervente Floridaganger zullen de eerste 6 dagen (New York) misschien wat minder interressant zijn om te lezen, maar das dan maar ff doorbijten :grin: :twisted:

Mijn dochters en ik zijn ondertussen redelijk ervaren duikers, dus we willen graag ook in Clearwater en Islamorada gaan duiken. Tips hierover zijn welkom.

chippie
10-06-12, 10:05
Ziet er goed uit, wij gaan jullie volgen. Altijd leuk om mee te lezen en je weet maar nooit wat voor tips je uit reisverslagen haalt.

toornent
10-06-12, 11:48
Hoi,

Ook wij gaan jullie volgen. Jullie schema ziet er mooi uit.

Groetjes Luke