PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Petrix65 (notenboompjes)



petrix65
10-06-12, 00:32
Hallo,

Na al een flinke tijd lid te zijn van dit forum en vele onderwerpen en reisverslagen te hebben gelezen wil ik me even voorstellen:
Ons gezin bestaat uit 4 personen (Peter, Karin en onze dochters Lotte van 16 en Rosa van 14) en wij gaan in juli voor de derde keer naar de VS.

In 2007 waren wij in Florida en in 2010 hebben wij de westkust (Californië, Utah, Nevada) en de bekende Nationale Parken in het westen bezocht.
Dit jaar gaan we eerst 6 dagen naar New York en vliegen daarna naar Orlando om vervolgens diverse plaatsen in Florida te bezoeken.

We zijn ondertussen een blog gestart waar ook ons reisschema opstaat en we straks al onze avonturen op zullen beschrijven:

http://notenboompjesinamerika.blogspot.nl/

IK heb ondertussen al vele (lees)uurtjes op dit forum doorgebracht en heb genoten van de reisverslagen en leuke ideeën opgedaan. Zo gaan we bijvoorbeeld vanuit Naples de Janes Scenic Drive rijden, gaan we het ijs bij de Dairy Queen en een Onion Bloom proberen en hebben we begrepen dat de kans op Manatees spotten in augustus helaas wel klein is....

trails
10-06-12, 08:37
Welkom en heel veel plezier met de voorbereidingen maar jullie zijn al goed bezig. Wij huren ook altijd een minivan: heerlijke auto.