PDA

Bekijk Volledige Versie : Orlando met een 2 jarige peuter



Micky
17-02-06, 22:50
Hoi

Ik ben nieuw hier op het forum en heb gelijk al een vraagje...
Heeft er iemand leuke tips voor uitstapjes met een 2 jarig meisje! Mijn man en ik zijn al 3x eerder in Orlando geweest maar dat was zonder onze dochter. We hebben uiteraard alle parken (en meer) al bezocht en willen er zeker weer een aantal gaan bezoeken...maar zo'n meissie kun je niet te vaak een park aandoen (ze slaapt nog tussen de middag...en dat doet ze helaas niet in een buggy!!). We gaan 16 dagen, dus we hebben wel lekker de tijd....!

Ik lees graag jullie ervaringen en misschien wat tips!

Alvast bedankt!

groetjes, Micky

marisca
18-02-06, 08:40
Als ze van zwemmen houd zou ik hotel best western movie land nemen tegenover wet'n wild dan kun je tussen de middag even terug ( lopend) en je zit vlakbij Universal. Dat park is denk ik nog niet echt geschikt voor 2 jarigen , Alleen seus landing en Animal planet live , Day in the park with barny . Ach er zijn altijd wel oplossingen om en om in attracties gaan.
Met huurauto is dan wel aan te raden dan kun je gaan wanneer die kleine het niet trekt. En als je naar disney gaat een meerdaagse pas nemen dan hoef je niet een volle dag te maken ! Het mooiste zou een disney hotel zijn , Dan ben je ook lekker in de buurt van het bedje. Mischien tip om baby foon aan te schaffen dat je dan lekker nog zelf bij het zwembad kan liggen als de kleine slaapt. Anders ben je zo gebonden in je hotel kamer. Groetjes marisca.

loef1900
18-02-06, 12:26
Kijk bij Seus Landing wel uit voor 'Cat in the hat' - ben er nu nog misselijk van :wink:

Micky
19-02-06, 12:13
We gaan (19 mei) 16 dagen naar appartementen Parkway International. En hebben ook bewust een appartement gekozen, zodat we niet stil hoeven zijn al ze slaapt. De babyfoon gaat inderdaad ook mee!! Hoop dat we niet te ver van het zwembad zitten (dat hebben we ook als voorkeur opgegeven!). We gaan waarschijnlijk naar Magic Kingdom. Island of Adventure en Epcot (vinden we zelf gewoon het leukste park!) en misschien MGM....maar ik denk dat 3 parken we genoeg zijn.
We gaan trouwens met vrienden die ook een 2 jarige peuter hebben, dus dat is ook wel gezellig!
Maar het blijft wel spannend hoe het allemaal zal gaan, omdat het gewoon zo anders is dan de vorige 3 keren dat we er waren!

Ik blijf erg benieuwd naar ervaringen en tips van anderen met zo'n kleintje!

P.s. Er zijn mensen die vinden dat het zonde is om te gaan met peuter; "....die weet er later toch niets mee van". Wat ze dan vergeten is dat we niet persé gaan voor haar, maar natuurlijk ook omdat WIJ (mijn man en ik) gewoon helemaal gek zijn van Orlando en de parken. Bovendien hoeven we nu nog niet in het hoogseizoen!!...ook wel een voordeel!

groetjes, Micky

Njit
19-02-06, 13:27
P.s. Er zijn mensen die vinden dat het zonde is om te gaan met peuter; "....die weet er later toch niets mee van". Wat ze dan vergeten is dat we niet persé gaan voor haar, maar natuurlijk ook omdat WIJ (mijn man en ik) gewoon helemaal gek zijn van Orlando en de parken. Bovendien hoeven we nu nog niet in het hoogseizoen!!...ook wel een voordeel!

Die mensen zitten hier niet zoveel hoor :) Gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Als mensen het argument gebruiken van "....die weet er later toch niets mee van" dan heb ik zoiets van 'doe dan gewoon helemaal niks met je peuter' en maak hem/haar pas wakker als ze zich er wel wat van kunnen herinneren..

(heb zelf geen kinderen maar heb mijn kleine nichtje een keer meegenomen naar het circus. Vond ze maar wat leuk...)

marisca
19-02-06, 14:08
Helemaal mee eens, Je leeft ook maar 1 keer en daar moet je alles uithalen !! Wij hebben er toen wel voor gekozen om een paar jaar te wachten maar meer voor ons dat we wat meer uit de voeten konden. Nu gaat hij overal in mee en is net zo verslaafd als ons aan orlando. En hij is gelukkig iemand van weinig slaap ( Thuis wat minder). Dat is wel weer jammer maar ach je kunt niet alles hebben. Het is maar hoe jullie je vakantie indelen en met nog een leeftijds genootje is zeker gezellig. Groetjes marisca. http://img92.imageshack.us/img92/7452/minimismileymouse3hm.gif (http://imageshack.us)

Michael66
19-02-06, 16:08
Met onze zoon van nu 6 jaar oud gaan we dit jaar voor de 6e keer naar Florida ..... Genoeg ervaring dus.

Zeker toen Steven nog erg kjlein was hebben we de dagen kort gehouden. Vroeg wakker = vroeg naar de parken en uiterlijk om een uur of 2-3 's middags vertrekken. De volgende dag is het park er ook nog !! Da's wel makkelijk te doen als je meerdaagse kaarten hebt, voorheen was de Fun in the Sun-ticket heel prettig, daar kon je 4 weken lang onbeperkt de Disney-parken in. Via www.undercovertourist.com is er waarschijnlijk wel een vergelijkbare kaart te vinden.

Zorg ook voor meer dan genoeg vocht. Kids geven zelf nauwelijks aan dat ze dorst hebben en de warmte in Florida kan erg slopend zijn. Veel drinken is dan noodzakelijk.

En vooral: have fun!!

mickmak
19-02-06, 17:39
Hallo Mickey, wij zijn met ons zoontje Mick van net 3 jaar 2x naar Orlando geweest en over 2 weken gaan we weer :lol: We hebben alleen maar goede ervaring met de kleine. Hij geniet er echt van. De eerste keer was hij 14 maanden en de 2e keer 24 maanden. De laatste keer hadden we een FITS pas en konden dus onbeperkt 2 weken de parken bezoeken inclusief de zwemparken. (nu hebben we een hopper pas voor 10 dagen). We zijn alleen naar Disney geweest en in alle parken is er wel iets wat leuk is voor kleine kinderen. De eerste keer vond hij de Caracters eng en alhoewel wij graag wilde dat hij met ze op de foto ging, hij vond het niks. Op het laatste rende hij er zelf naar toe en ging met ze knuffelen. De shows de parades er is genoeg te zien. Helaas het vuurwerk vond hij eng maar hopelijk dit jaar begrijpt hij het beter. Dit jaar gaan we weer naar Sea World en dat is natuurlijk ook geweldig voor kleintjes. Wij hebben niet de pech dat Mick niet in de buggy wil slapen want die slaapt overal. Dus wij hoefden niet naar het hotel om te gaan slapen. We gingen meestal wat winkelen of gewoon door het park lopen als hij moe was. Ik weet zeker dat het jullie zal bevallen. Alvast veel plezier.
Groeten,
Jackie