PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Famdekker



Famdekker
06-06-12, 15:29
Wij zijn fam. Dekker en hebben 2 dochters van 9 en 11 jaar oud.
Wij vliegen 5 augustus van düsseldorf rechtstreeks naar Miami daar blijven we 2 dagen daarna gaan we 3 dagen naar de keys, daarna 1 nacht bij de everglades, daarna 2 dagen naar sanibel, 2dagen sarasota, 6 dagen Orlando en de laatste 3 dagen naar cocoa beach. En vliegen dus 24 augustus weer terug.
Wie heeft er nog goede tips voor ons?

tomenvalesca
07-06-12, 06:45
dag famdekker , allereerst al enorm leuke vooruitzichten! Tips die ik jullie kan meegeven...
Van je rit van Miami naar Key West; een tussenstop in Bahia Honda state park , breekt goed de rit en is echt heel erg mooi!
Key West: zeker naar sunset celebration gaan kijken, wij hebben dit met veel oohs en aahs gedaan , vermits je met 2 kinderen bent; in key west heb je een soort van klein shopping malltje (hier staan heel grote beelden voor de deur) , als je hier binnenwandelt en de trappen naar boven neemt heb je een heel erg leuke speelgoedwinkel die erg leuk gethemed is!
Everglades; de lekker touristische airboat ride
Orlando; hier is gewoon zoveeeeel te beleven, dat hangt natuurlijk af van je eigen smaak ; disney, universal , sea world , zwemmen , shoppen , ...
cocoa beach zijn we zelf nog niet geweest , dus ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden! alvast enorm veel planplezier en een geweldige vakantie toegewenst!

Famdekker
10-06-12, 20:23
Bedankt voor je reactie. Erg leuk om te lezen. Wij zullen zeker de tussenstop maken bij Bahia Honda State park. Ik ben nog aan het twijfelen om een blog bij te houden. Ik vind het van anderen erg leuk om te lezen maar weet niet of ik zelf de disipline heb om het elke dag bij te houden. We zullen je in iedergeval op de hoogte houden hoe cocoa beach is.

chippie
10-06-12, 20:36
Wanneer je toch onderweg bent van miami naar Key West dan zou ik zeker onderweg stoppen bij het morada beach cafe. Een echte aanrader! Wij zijn daar vorig jaar geweest tijdens onze rit van miami naar key west evenals het hierboven genoemde bahia honda state park.