PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Connie: Orlando-Cruise-Memphis-Chattanooga-Atlanta, aug 2012.



Connie
04-06-12, 16:56
Ook dit jaar gaan we naar Amerika en zijn maar even in florida om op een cruise te gaan. Ons reisschema is als volgt:
17 Aug: Vlucht 09:35 Düsseldorf naar Atlanta 13:25
Vlucht 17:55 Atlanta naar Orlando 19:31
18 Aug: Disneycruise voor 7 dagen
19 Aug: Zeedag
20 Aug: Grand Cayman, Cayman Islands
21 Aug: Costa Maya, Mexico
22 Aug: Cozumel, Mexico
23 Aug: Zeedag
24 Aug: Castaway Cay, Bahamas
25 Aug: Einde cruise
Vlucht 14:05 Orlando naar Memphis 15:14
26 Aug: Graceland Memphis
27 Aug: Memphis naar Chattanooga
28 Aug: Chattanooga en dan richting Atlanta
29 Aug: Atlanta
30 Aug: Atlanta
31 Aug: Vlucht 16:50 Atlanta naar Düsseldorf 7:35

Ik ga weer een blog bijhouden zowel op me oude blog als mijn nieuwe blog.
http://patcon-vakantie.blogspot.nl
http://connie-vakantie.blogspot.nl

toornent
10-06-12, 11:47
Hoi Connie,

Het schema ziet er mooi uit. Heb me meteen aangemeld voor jullie reisverslag.

Veel plezier gewenst.

moonlight91
10-06-12, 17:28
een heel leuk schema!!
ga het zeker volgen.............
wij zijn vorig jaar ook in chattanooga geweest
we hebben daar gevaren op de tennessee river (the southern belle)
er werd ons aangeraden door mijn amerikaane 'buurman` in het vliegtuig de zeeaquariums te bezoeken (die schijnen waanzinnig mooi te zijn),helaas hadden we daar geen tijd voor
afgelopen mei zijn we eerst in memphis (graceland en de memphis zoo) geweest en vervolgens naar orlando gevlogen

Connie
12-06-12, 18:15
een heel leuk schema!!
ga het zeker volgen.............
wij zijn vorig jaar ook in chattanooga geweest
we hebben daar gevaren op de tennessee river (the southern belle)
er werd ons aangeraden door mijn amerikaane 'buurman` in het vliegtuig de zeeaquariums te bezoeken (die schijnen waanzinnig mooi te zijn),helaas hadden we daar geen tijd voor
afgelopen mei zijn we eerst in memphis (graceland en de memphis zoo) geweest en vervolgens naar orlando gevlogen

Als we tijd hebben zal ik aan het zeeaquarium denken.
Ik hoop dat Graceland mijn verwachtingen waar maakt.

Mickey99
15-06-12, 15:26
Mooi schema en heel erg leuk die Disneycruise! Ik ben jaloers ;)

Graceland hebben wij vorig jaar bezocht en ik was geen echte fan van Elvis maar het bezoek heeft veel indruk gemaakt. Ik zou iedereen een bezoekje aanraden.
Als je nog tijd over hebt in Memphis kun je ook naar Lorraine Motel, Sun Studio en Bealestreet gaan.

In Atlanta hebben wij o.a. een tour bij CNN gedaan en hebben we World of Coca Cola bezocht, ook allebei erg leuk!

moonlight91
15-06-12, 16:19
net wat mickey zegt...wij zijn ook geen fans
maar Graceland maakt echt indruk, de rust die daar is,zo vredig,(terwijl je er over de koppen kunt lopen) we hadden het niet willen missen
mijn man vroeg zich zoiezo af wat ik er wilde gaan doen,die had er werkelijk niks mee.... bij hem heeft het ook enorme indruk gemaakt,werkelijk Elvis zijn hele leven vind je daar, al zijn gouden platen,awards,auto`s noem maar op
voor Elvis alleen maar diep respect !!!!!

*ik weet niet of je met kinderen reist, je krijgt een koptelefoontje mee met een recorder, die je door graceland leid, dit recordertje kun je ook op nederlands instellen...gewoon even vragen aan een van de begeleiders daar
voor onze zoon hebben ze dat ook even ingesteld

Connie
16-06-12, 16:58
Mijn man snapt ook niet wat ik bij Elvis ga doen, maar voor mij heeft het twee redenen. 1. Dat ik Elvis toen ik jong was leuk vond en de films. 2. Misschien wel de belangrijkste reden dat mijn moeder vroeger echt fan was. Helaas mijn moeder overleden anders was ik met haar gegaan. Ik heb nog hele oude foto's en plakboeken van mijn moeder toen zij jong was.

Maar misschien vindt mijn man het straks ook wel heel indrukwekkend, en er staan auto's dat maakt al een hele hoop goed.

Mickey99 volgens mij heb ik jaren terug jou reisverslag gelezen van een Disneycruise? En jij bent de reden waarom wij in 2008 5 dagen een cruise hebben gedaan. Wat mij man ook niet zag zitten, ik hoef nu maar het woord cruise zeggen en we zijn al bijna weg. Ik vond dat toen zo leuk om te lezen en dacht dat wil ik ook.

Bedankt voor de tips gaan we zeker doen.

Mickey99
16-06-12, 18:48
Ik weet wel zeker dat je man straks ook onder de indruk is van Graceland (en ook van de mooie auto's die daar staan ;)). Wel mooi dat je daar nu eindelijk naartoe gaat en het zal dan voor jou helemaal indrukwekkend zijn! Ik had op sommige plaatsen en bij het zien van een aantal beelden al kippenvel.

Wat leuk trouwens dat je toen door mijn verslag ook bent gaan cruisen bij Disney. Onze cruise was in april 2007 en ik denk daar nog heel vaak met veel plezier aan terug. Het verslag van die vakantie staat nog steeds hier op het forum alleen zijn later de vele reacties daarop weggehaald (wat ik wel jammer vond want dat is juist ook leuk om nog eens terug te lezen ;)).

Connie
19-06-12, 11:53
Ik wist zeker na het lezen van jouw reisverslag over de cruise dat het wat voor ons was. En de afgelopen jaren is het ook goed betaalbaar geweest. Ik vind op dit moment de nieuwe schepen heel erg duur, wij hadden deze cruise al heel vroeg geboekt zodat onze prijs echt goedkoop is. Tegenover wat je nu betaald. Jammer dat de reactie weg zijn gehaald.

Ik ben ook zeer blij dat ik eindelijk naar memphis ga, en ik denk dat Patrick wel bij draait.