PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Griffey: honeymoon Tim en Stefanie, 2012



Griffey
04-06-12, 10:43
beste forumleden,

De kogel is door de kerk, onze honeymoon is gepland.
Wij zullen voor de eerste keer Florida bezoeken en onze reis zou er min of meer als volgt uitzien :

vrijdag 10 augustus: aankomst Miami
verblijf 2 nachten in eloquence on the bay

zondag 12 augustus: verder naar Orlando
verblijf 9 nachten in hilton grand vacations suites seaworld
seaworld, disney & universal time .... :-) en shopping voor haar natuurlijk

21augustus tot 24 augustus nog verder in te plannen ... iemand suggesties ? daguitstappen, hotels ? Keys? daytona? Napels ?

24 augustus vertrek miami naar cancun
verblijf 10 nachten in Gran bahia Principe Tulum

03 september vertrek new york
kan iemand ons hier een hotel aanraden voor 2 nachten ?
05 september vertrek Brussels airport

welke uitstappen zijn zeker aan te raden ?

vriendelijke groetjes,

tim & stefanie

mercike
04-06-12, 12:05
Wow, wat een honeymoon!!!! Alvast nen dikke proficiat met jullie huwelijk!!!

Wij gaan dit jaar zelf voor het eerst naar Florida, dus veel tips kan ik ni geven, maar die zal je hier zeker vinden!!!

bemmelyhills
04-06-12, 13:54
klinkt inderdaad goed. Wij gaan dit jaar ook voor het eerst. De dagen dat jullie nog niets hebben zou je bijvoorbeeld naar key west of sanibel / captiva kunnen gaan. Maar ik ben er nog nooit geweest!

Wat betreft Tulum mexico (prachtige locatie) zou ik zelf toch voor playa dal carmen kiezen (is gewoon meer te doen). Maar tijdens de huwelijksreis hebben jullie waarschijnlijk genoeg aan elkaar :)

MiRo@USA
04-06-12, 17:39
Wat een mooie reisplanning!
Wij gaan deze zomer naar Florida en hebben hetzelfde hotel in Miami geboekt als jullie. Als het heel slecht is laten we het weten ;-)

Kvanderdonk
04-06-12, 18:56
Hoi,

Leuk vooruitzicht, trouwen en Florida. Wij zijn 20 jaar geleden getrouwd en op huwelijksreis naar Florida geweest. Hele leuke herinneringen aan. Volgend jaar gaan we met de kinderen terug.

Tip: Laat op tickets en reserveringen zetten: "honeymoon couple". Dat levert vaak plezierige dingen op. Wij kregen veel upgrades van hotelkamers en wijn en zelfs champagne op de kamer.

Veel plezier met alle voorbereidingen.
Groet,
Karin

Griffey
05-06-12, 00:36
Dank je wel allemaal.

De keys zullen ook nog toegevoegd worden... Iemand hotelsuggesties?

Huurauto is net ook in orde, leuke actie bij Sixt
Cadillac sts of Mercedes e voor 39 dollar per dag :-) heb ineens ook maar toll service erbij genomen

@bemmelyhills. We zijn frequente Mexico bezoekers, en kiezen bewust voordat hotel en omgeving. Ennetje de huurauto/collectivo is het slechts een half uurtje van playback del carmen. Hotel gran bahia is gewoon top en de directrice is Een belgisch, wat altijd zo zen voordelen heeft :-)

Teleton
05-06-12, 09:21
Huurauto is net ook in orde, leuke actie bij Sixt
Cadillac sts of Mercedes e voor 39 dollar per dag :-) heb ineens ook maar toll service erbij genomen
Ik wil de voorpret niet verpesten maar:

Heb je de voorzieningen/verzekeringen wel goed vergeleken met die van andere verhuurders die het 'europese' pakket wel aanbieden?

En 5,95 toll-service per dag? En je bent twee weken in Florida? Dat is meer dan 80 dollar.....Daar zijn wel voordeliger oplossingen voor.

Wearethere
05-06-12, 15:17
Hotel tip voor NYC:
Country inn & Suites Long Island. Wij zitten daar 2 sept '12 voor de 4e keer.
Net buiten Manhatten, maar binnen 10 minuten met de subway sta je op Tines square.
Hotel is niet duur en heeft een ontbijt. Verwacht geen **** maar gewoon net, schoon en vriendelijk hotelletje. Het is maar wt je wil in NYC!

Veel plezier met de plannen! Jeroen.

Griffey
06-06-12, 12:51
hmm, die country inn staat al bij de favorieten.
Bedankt voor de de tip Jeroen !


die 80 dollar toll service zal t verschil niet maken denk ik. en ben ik zeker dat ik nooit langs de weg sta voor gepast geld :grin:
Verzekering lijkt me in orde bij sixt. hebben we echt een leuke deal met gedaan want nu kost die weer meer dan het dubbele :lol:

cloggie68
06-06-12, 12:59
hmm, die country inn staat al bij de favorieten.
Bedankt voor de de tip Jeroen !


die 80 dollar toll service zal t verschil niet maken denk ik. en ben ik zeker dat ik nooit langs de weg sta voor gepast geld :grin:
Verzekering lijkt me in orde bij sixt. hebben we echt een leuke deal met gedaan want nu kost die weer meer dan het dubbele :lol:

Toll service, road side service? Wat heb je nu erbij genomen?

Teleton
06-06-12, 13:19
die 80 dollar toll service zal t verschil niet maken denk ik. en ben ik zeker dat ik nooit langs de weg sta voor gepast geld :grin:
Verzekering lijkt me in orde bij sixt. hebben we echt een leuke deal met gedaan want nu kost die weer meer dan het dubbele :lol:

Wel fijn om te weten dat er nog mensen zijn die in deze tijden van crisis zo gemakkelijk over $80 denken....:lol:

Voor wat betreft de verzekering die 'in orde' lijkt: vergelijk de dekking en het eigen risico eens. Zelf denk ik dat je die 80 dollar beter bij een verhuurbedrijf had kunnen besteden die niet de minimale, maar de voor europese huurders gangbare dekking van 1 miljoen euro hanteert. Daarnaast kennen zulke pakketten geen eigen risico, sixt kent die wel. Maar ook op dit gebied maakt ieder zijn eigen keuzes en als je er happy mee bent, prima toch!

elstars
06-06-12, 21:32
die 80 dollar toll service zal t verschil niet maken denk ik. en ben ik zeker dat ik nooit langs de weg sta voor gepast geld

Wij zijn maar zelden tolhokjes tegengekomen waar je met gepast geld moet betalen. Meestal zitten er medewerkers in een hokje waar je gewoon wisselgeld terug krijgt. Tip voor die gevallen waar dat niet zo is (enkele op/afritten nabij Orlando): bewaar het muntgeld dat je terugkrijgt in winkels e.d. in een zijvakje van de auto. Wij hebben regelmatig veel muntgeld dat we op de een of andere manier met boodschappen halen of andere dingen vrijwel nooit uitgeven omdat het zo'n gedoe is om snel in een winkel het juiste muntje te vinden.

cloggie68
07-06-12, 00:14
Goh, ik heb toch een handige sticker waardoor het automatisch van mijn cc wordt afgeschreven! Met de Sunpass mini ben ik een stuk voordeliger uit dan die $80 ! Je kunt niet meer overal met muntjes betalen "afkopen" voor $80 lijkt me alleen een goeie deal voor de verhuurder.

Griffey
07-06-12, 21:48
Ik zou de toll service nog kunnen wijzigen eventueel. maar ik dacht dat het verschil niet zo groot zou zijn , aangezien we toch wel veel uitstapjes plannen. en in dit geval gewoon de auto oppikken op de luchthaven en direct de highway op.

DIe sunpass is gekoppeld aan een visa kaart als ik het goed begrijp ?

misschien dat ik die service nog wel inruil als het idd zo veel scheelt.

gebruiken jullie ginds gewoon de tomtom?

knaapje
07-06-12, 22:04
DIe sunpass is gekoppeld aan een visa kaart als ik het goed begrijp ?
...............
gebruiken jullie ginds gewoon de tomtom?

...........


Misschien eens bij de zoekfunctie van dit forum TomTom en sunpass intikken??