PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Corinne



Corinne
03-06-12, 17:36
Hallo allemaal,
Bij het "googelen" kwam ik dit forum tegen en heb mij meteen aangemeld (alleen nog geen idee hoe het werkt :sad:)

Ik ga van 21 juli tot 4 augustus met mijn zoon Bas (12 jaar) naar Florida.
Schema 7 nachten Orlando - 2 nachten Miami Beach - 2 Key West - 2 Miami Beach
Ben zelf al een paar keer in Florida geweest maar nu voor het eerst met mijn zoon. Ik ga sowieso naar Magic Kingdom, Epcot & Sea World maar ben daarnaast nog op zoek naar de volgende tips:
- welk waterpark is het leukste?
- welke studio is het leukste?
- hoe kom ik aan goedkope kaartjes voor alle bovengenoemde parken?
- welke organisatie is het beste om een toch door de Everlglades te maken?
- wat zijn aanraders in Key West (ben daar nog nooit geweest)
Alvast reuze bedankt voor reacties.

Teleton
04-06-12, 09:52
(alleen nog geen idee hoe het werkt :sad:)

- welk waterpark is het leukste?
- welke studio is het leukste?
- hoe kom ik aan goedkope kaartjes voor alle bovengenoemde parken?

HAllo Corinne en hartelijk welkom op het fijnste forum voor de verwende floridagangsters en hun zonen! Bas boft wel met zo'n ondernemende moeder, dat wordt vast een onvergetelijke vakantie!

Het forum werkt super! Omdat we zoveel leden hebben, zijn er al veel onderwerpen aan de orde geweest. Daarom zijn die onderwerpen overzichtelijk gerubriceerd, zodat nieuwe leden gemakkelijk gebruik kunnen maken van de aanwezige kennis. Bijkomend voordeel voor de 'bestaande' leden is dat ze niet iedere keer dezelfde antwoorden hoeven te geven....;-). Je vindt de onderwerpen gemakkelijk met de zoekfunctie, gewoon hierboven in de blauwe balk op <zoeken> klikken en bijvoorbeeld <waterparken> intypen. Je krijgt hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2533&highlight=waterparken)dan een keur aan berichtjes, waaruit je zelf kunt bepalen welke voor jullie de leukste is. HET leukste waterpark bestaat niet, ieder maakt daarin zijn eigen keuzes. Zo houdt de een van de Disneyparken, de ander kiest weer voor Aquatica (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3007&highlight=waterparken)of Wet&Wild.

Goedkope tickets voor de themaparken wordt ook lastig. De tickets zijn nu eenmaal helaas niet goedkoop. Je zou wel naar de voordeligste combinatietickets kunnen zoeken. In zijn algemeenheid zou je voor jouw situatie kunnen zeggen dat je de tickets voor MK en Epcot gewoon aan de poort koopt omdat er voor twee dagen eigenlijk geen voordelige combi te vinden is. Je zou daarnaast kunnen kiezen voor de combi SeaWorld en Aquatica, dez tickets koop je waarschijnlijk het voordeligst op de site van SeaWorld.

Voor wat betreft je vraag welke Studio het leukste is, moet je eigenlijk eerst even uitleggen wat je precies bedoelt. Maar ook hier geldt weer dat er geen 'Leukste' Studio is. De themaparken van Universal Studio's zijn geweldig leuk, maar duizenden vermaken zich dagelijks in Disney's Hollywood Studio's......Keuzes, keuzes....!

Lees je goed in, bezoek de informatieve sites van de verschillende parken, geniet ook van de reisverslagen en bedenk, wat je ook kiest dat je helaas toch niet alles wat de Orlando area te bieden heeft in een weekje kunt beleven! Daarom gaan veel verwende Floridagangsters vrolijk gewoon nog eens terug...#-o

koenkamphuys
04-06-12, 19:10
Om het lijstje nog even verder te beantwoorden - met links dan...



- welke organisatie is het beste om een toch door de Everlglades te maken?
- wat zijn aanraders in Key West (ben daar nog nooit geweest)


Corinne, zie het Everglades-topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=303) voor dit unieke natuurgebied, en over de Keys (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=13)is een heel deelforum! Succes met bladeren en lezen, het is allemaal niet zo heel moeilijk en volgens mij kom je er best uit. Welkom in elk geval op ons forum.

Corinne
04-06-12, 23:00
Dank jullie wel voor het warme welkom! Ik ga mij vol enthousiasme op jullie tips & forum storten en meld mij graag als er weer een vraag oppopt :-)