PDA

Bekijk Volledige Versie : Geschikte huurauto voor lange mensen.



parlevjo
03-06-12, 14:34
Wie weet er een geschikte huurauto voor lange mensen.
Ik wil een auto huren voor 4 personen (2 volw + 2 kinderen). Ik ben echter bijna 2 meter. Thuis heb ik een VW passat met voldoende beenruimte.

knaapje
03-06-12, 14:41
Proberen een auto te huren op een luchthaven waar je er zelf een mag uitzoeken.
Bijv. bij Alamo op MCO

Overigens, ik heb het idee dat 2 mtr lengte in de USA nu niet direct een probleem geeft als je minstens een full-size huurt. De Amerikanen zijn nou ook niet bepaald klein, zowel in de lengte als veelal in de breedte.
De intermediates zijn van de Ford Focus maat en een full-size is meestal groter dan een Mondeo.

laanvdj
03-06-12, 14:46
Wij hadden vorig jaar een Jeep Grand Cherokee. Onze vriend is 1.96. Wij waren met 4 volwassenen, hadden plaats genoeg.

arno
03-06-12, 14:46
ben zelf ook 2 meter huur altijd een suv bij alamo. gaat al die jaren al goed. zoals gezegd zelf uitzoeken en de een is iets ruimer dan de ander kwestie van proberen. gr. arno

Njit
03-06-12, 17:58
Ben 1m97. Heb nog nooit problemen gehad met mijn lengte in een huurauto. Zorg er wel voor dat je zelf je auto kunt uitkiezen. Bepaalde type auto's kan ik m'n knieën niet kwijt (bijv. een RAV4).

Hans uit Koekelare
03-06-12, 20:18
Ik denk dat je met SUV goed uit bent, had vorige zomer een Ford Explorer en we hadden een zee van ruimte met 4 volwassenen.

verbeek
05-06-12, 10:04
Goed om weten hebben dit jaar ook een Ford Explorer gehuurd.
Groetjes uit Oostende.

Mvg

pama
05-06-12, 17:11
Mijn man is 2.03 lang, we hadden een midsize SUV gereserveerd.
We kregen een Jeep mee ( sorry weet geen type was zo'n lelijk vierkant ding), deze had de meeste beenruimte van het wagenpark wat er stond, vlgs de Alamo medewerker. Gelukkig ging het allemaal nét.

Bij de meeste auto's zit het middenconsole gewoon in de weg..

Ebelix
05-06-12, 17:34
Jeep zijn de kleinste auto's qua ruimte in hun klasse. Je kan beter voor Chevrolet of Ford gaan als je lang of dik bent.