PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: freestyle4all



freestyle4all
30-09-04, 20:29
Wij zijn Anja (1970), Karel-Willem (1963), Twan (1997), Evan (2001).
We wonen in Soest en zijn in 1994 en 1996 in Florida geweest.
In 1996 zijn we in Florida getrouwd op Long Boat Key.
In 2005 gaan we weer voor een maandje.

We zijn o.m. groot fan van Disney en zijn dan ook al een keer of 8/9 (of nog vaker) in Disneyland Parijs geweest. In 2005 hopen we met een 'Fun in the Sun' pas alle Disneyparken weer te kunnen bezoeken.

---

Klein aanpassing. Erg leuke vakantie gehad trouwens! Maar Anja woont inmiddels samen met een nieuwe vriend en ik samen met de kinderen. Het kan verkeren!

petra
26-01-05, 21:58
Ooohh, wat onvoorstelbaar romantisch :!: :!: Dat moet geweldig geweest zijn, trouwen in de Keys :lol:
Groeten weer, Petra

mellie
27-01-05, 03:41
Klinkt hartstikke leuk!! Wanneer gaan jullie?

Welkom hier!!

Danny
28-01-05, 16:37
Hee, freestyle,

Welkom hoor.....kijk ff op het forum over de laatste ontwikkelingen van de FITS passen.

Groetjes,
Danny

petra
28-01-05, 17:46
He Danny, je kunt geen 2 dingen tegelijk doen.... pak jij je koffer nou maar in, Freestyle was juist degene met de tip van de FITSpassen in Duitsland.
Zeg heb je niet een klein plekje over in je koffertje voor mij :?:

Danny
28-01-05, 21:00
Aaaaaaaaaaaargh, je hebt helemaal gelijk. Ik vertrek dinsdagochtend maar je kent het wel hé, weekeind voor de deur......druk druk druk. Maandag nog heel de dag werken en daarna.....on my way to the USA.

Een plekje.....ligt aan het gewicht....je mag 2x 32kg per persoon mee nemen....dus als je minder weegt dan 64kg :shock: en nog genoeg ruimte weet te creeeren zodat ik ook nog spullen mee retour kan nemen zou ik zeggen... 8) hop on board! :lol:

petra
28-01-05, 21:07
OK, kan makkelijk.....'k kom eraan 8)

freestyle4all
29-01-05, 10:54
Ooohh, wat onvoorstelbaar romantisch :!: :!: Dat moet geweldig geweest zijn, trouwen in de Keys :lol:
Groeten weer, Petra
Nou, dat trouwen was niet op dè 'Keys' hoor.
Het was op een schiereilandje nabij St. Petersburg (Lido Beach, nabij Longboat Key).
Ook héél romantisch trouwens (op het strand, vlak na een dikke regenbui).

b.t.w.: We vertrekken 2 juli dit keer.