PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney parken in de middag en avond



chippie
30-05-12, 12:58
vorig jaar met veel plezier de 4 disney parken bezocht aan de hand van de tips van tour guide mike. Dat betekende bij openingstijd aanwezig zijn en ergens tussen 2 en 3 weer vertrekken. Dat is ons prima bevallen.
Nu gaan wij weer en ook nu staan de 4 disney parken weer op het programma. Nu willen wij echter de avonden eens meemaken, de vuurwerk shows moeten toch wel weer een speciale ervaring zijn.
Ik ben dus op zoek naar ervaringen met bezoek aan de 4 disney parken in de middag en avond.
Uiteraard zoek ik ook op het internet maar op dit fijne forum zijn ongetwijfeld ervaringsdeskundige te vinden.
O ja wij gaan in de maand augustus, heet, vochtig en druk maar ook gezellig.

cindy74
30-05-12, 13:52
In die periode gaat het in de namiddag bijna altijd regenen dus houdt hier rekening mee en als de bui is geweest is het mogenlijk nog vochtiger . De fast passen zullen voor sommige dingen op zijn wat dan aanschuiven word in de populaire dingen . Maar wij zijn dit jaar ook in de namiddag geweest en wij hebben rondgewandeld en gekeken en sommige dingen gedaan waar geen al te lange rij stond . Ik heb vooral genoten hiervan niets moest meer mijn vriend vond dan de prijs van 500euro voor onze tickets veel te duur voor hetgeen wat we gedaan hebben . Persoonlijk zou ik dit in die periode niet doen , ik zou smorgens gaan smiddags terugkeren naar het hotel wat shoppen en eten omdat Je dan meestal toch een bui op je hoofd krijgt en dan savond terugkeren voor het vuurwerk .

rolandino
30-05-12, 15:16
Zoals Cindy al aangeeft, is het het handigste om 's ochtends te gaan. Eventueel kun je dan ook enkele fastpassen meenemen, die je 's avonds kan gebruiken (uiteraard alleen als de tijd dit aangeeft). 's middags en begin van de avond lekker bij huis hangen, zwemmen, even wat eten, en dan terug voor de avond shows en eventueel nog een attractie. Je maakt hierdoor wel lange dagen, maar door het rust moment is het denk ik wel te doen.

Mushu
30-05-12, 17:56
Het is Disney in de ochtend, middag en avond voor ons! Maar die regenbui kan je in augustus inderdaad iedere middag verwachten. Als je goed gebruik maakt van de fastpassen hoef je voor de meeste attracties niet lang te wachten. Wij gaan nooit in een rij staan die langer is dan 20 minuten en doen wel alle attracties. Vooral lekker rustig aan doen en af en toe afkoelen in een winkel of restaurant. De vuurwerk shows zijn zeker de moeite waard.

trails
30-05-12, 18:14
Wij gaan ook altijd in de ochtend en zijn bij de parken als ze open gaan. We gebruiken de schema's van Touringplans en gaan meestal rond 14.00 uur weer weg. Af en toe in de avond terug om het vuurwerk te kijken en dan zijn we tussen 18.00-19.00 in het park.
Bevalt prima.

kol
30-05-12, 18:33
wij zijn echt avondmensen. Dus ook Disneyparken zijn voor ons 's avonds prima. Zowel overdag als 's avonds heeft beide voor en nadelen. Wij maken altijd gebruik van de Extra Magical Hours in de avond. Vaak laat maar wij vinden dit erg prettig. Niet meer zo heet, niet meer zo druk en er hangt dan een fijn sfeertje.

Iris02
30-05-12, 19:31
Wij vinden het ook heerlijk om in de avond te gaan. Meestal zo rond een uur of 5 en dan blijven hangen tot sluitingstijd.
In augustus 2010 hebben we 1 dag (hele dag) regen gehad, maar verder geen druppel gezien ;-)

belgske
30-05-12, 20:18
dat klopt Iris... wij hebben toen idd bijna drie weken zon gehad... op één dag na... de dag dat we naar DC gingen

SpaceAce
31-05-12, 03:59
Het is Disney in de ochtend, middag en avond voor ons!

Voor ons ook! :D Ik zou dat dus niet kunnen, 's middags weg en dan later weer terug...

chippie
31-05-12, 09:20
Dank voor jullie antwoorden. Wij weten dat het warm en vochtig is, dat hebben wij vorig jaar zelf kunnen ondervinden, maar wij vonden het goed te doen. Wij hebben over het algemeen ook niet lang hoeven wachten, maar je moet handig met fastpassen omgaan. Echte helden zitten er niet in ons gezin :-) maar bepaalde achtbanen worden wel gedaan (thunder mountain, tower of terror zijn nog net te doen ;-) )
De tip die ik het meest tegen kom is om ‚s middags naar je hotel/villa te gaan en dan ‚s avonds terug voor het vuurwerk. Die plannen hadden we vorig jaar ook maar daar is toen niets van terech gekomen, we hadden zoveel andere leuke dingen te doen.
Is er nog een bepaald park te prefereren voor het vuurwerk en is het elke avond?

trails
31-05-12, 11:23
Vuurwerk in zowel het MK als Epcot zijn geweldig mooi. Die zijn inderdaad elke avond.

rolandino
31-05-12, 11:32
Ik zelf vond Fantasmic in Hollywood studio's het mooiste. Geweldige show! Deze wordt echter niet elke avond getoond. Ook is het er erg druk. Toen wij gingen was de 1e voorstelling helemaal vol, dit werd dan ook omgeroepen in het park. De 2e zat niet vol, gelukkig kwamen we ook voor deze, en hebben we niet heel lang hoeven wachten.

kobe_08be
31-05-12, 15:43
als je geen hopper passen hebt, dus gewone tickets, kan je dan rond 2 uur buiten gaan en dan savonds terug binnen gaan? zodat je naar de waterparken kan?

moonlight91
31-05-12, 16:24
fantasmic is momenteel dagelijks
wij hebben 2 weken geleden
bij holywood&vine gegeten waar je een fantismic dinerpaket hebt, je krijgt dan een soort fasspasses krijgen bij je eten
zodat je verzekerd bent van plaats en ook de wachtrijen kan skippen
reserveren kan via
http://disneyworld.disney.go.com/dining/hollywood-and-vine/

rolandino
31-05-12, 16:53
als je geen hopper passen hebt, dus gewone tickets, kan je dan rond 2 uur buiten gaan en dan savonds terug binnen gaan? zodat je naar de waterparken kan?
Ja, zolang je maar weer naar hetzelfde park terug gaat. Tevens heb je dan ook een waterpark dag gebruikt natuurlijk.