PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bren



Bren
29-05-12, 20:28
Graag wil ik mij ook voorstellen op het forum. Ik ben Brenda(31) en ga
dit jaar samen met mijn partner voor de tweede keer naar Florida toe. De eerste keer(2007) hebben wij een rondreis gemaakt van Orlando naar Miami en hebben een cruise gemaakt naar de Bahamma's.

In 2010 zijn wij naar de Westkust geweest en nu zijn de tickets in huis voor de derde keer. Dit keer vliegen we heen op New York en zullen we vanuit Miami naar huis vliegen. We twijfelen nog of we de route willen gaan rijden of dat we na Washington direct naar Tampa zullen vliegen.

koenkamphuys
01-06-12, 21:58
Hallo Bren,

Ja, dat is natuurlijk een lastige keuze... de trek van New York naar Florida helemaal met de auto hebben wij in 2007 ook gedaan, we hadden toen ruim drie weken de tijd en hebben alleen de laatste week in de sunshine state doorgebracht. Ook ten zuiden van Washington is meer dan genoeg moois te zien, o.a. Charleston, NC en Savannah, GA. Maar als je direct doorvliegt heb je dus meer Florida! Het hangt dus ook heel erg af hoelang je de tijd hebt.
Succes met keuze maken en als je maar lang genoeg op dit forum blijft hangen maken wij de keuze wel voor jullie, ofwel, dan raak je zo enthousiast dat dat je keuzen bepaalt... ;-)

Bren
05-06-12, 08:38
We hebben inmiddels onze keuze gemaakt en we hebben toch gekozen om een auto te huren, Was ook door de goede aanbieding die we hadden ;) En we zijn dan wel korter in Florida maar hebben dan een goede reden om weer een keer snel daar terug heen te gaan, Wat zeker geen straf is. We gaan iets langer dan 3.5 week. We hebben besloten om dit keer naar de kant van de Golfkust te gaan. Ben erg benieuwd hoe het daar nu is. De laatste keer dat ik daar was is alweer meer dan 15 jaar geleden.

En ik ga zeker het forum volgen ;)

Teleton
05-06-12, 08:50
Was ook door de goede aanbieding die we hadden ;) Vertel....vertel....

Bren
05-06-12, 11:02
Bij Avis.nl zijn er nu Macy weken. Voor ons was dit het voordeligste aangezien wij met drop off kosten zitten omdat we de auto ophalen in New Jersey en hem weer wegbrengen in Miami. We kwamen nu op iets minder dan 700 euro uit. Vonden wij een goede aanbieding.