PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel bij Disney en Hotel bij Universal: iemand tips?



Tillie
28-05-12, 11:22
Hoi!

In september ben ik van plan richting Florida te gaan met mijn vriend. We hebben geen rijbewijs en zijn dus afhankelijk van shuttles etc. Wij zijn echte pretparkjunkies en willen eigenlijk vooral Disney bezoeken (10 dagen) en Universal (4 dagen). Nu denk ik dat het leuk is een Disney hotel te nemen, en dan vervolgens verder te reizen en bij Universal een hotel te nemen (of van Universal zelf, of heel erg in de buurt).

Heeft iemand tips voor goede hotels, goede ervaringen? Voornamelijk de shuttle en niet te lange reistijd is belangrijk, en een lekker zwembad kan ook geen kwaad :)

Bedankt!

petrajessy
29-05-12, 10:44
Caribe Cove Resort (http://www.caribecove.com/) lijkt me heel geschikt. Google maar even! Via homeaway kun je appartementen van particulieren huren of via de website van Caribe Cove kun je zoeken op twee of drie kamer appartementen. Meestal ben je goedkoper uit door direct van een particulier te huren. Ook zie je dan hoe je
"condo" er uit ziet. De ligging en afstand van het zwembad bijv. is soms best belangrijk en als je via Caribe Cove boekt weet je niet in welk gebouw je terecht komt. Je kunt van hieruit naar de Disneyparken en naar Universal. Succes met plannen!!

reentje
30-05-12, 23:01
Wij zijn vorig jaar in Caribe Cove geweest. Inderdaad zeer ruim en een prima zwembad. Het zwembad ligt achter de receptie, vanuit de apartementen heb je geen zicht op het zwembad.

Maar zonder auto zou ik hier niet willen zitten, het ligt nogal afgelegen en volgens mij is er geen shuttle naar de pretparken(heb ik in ieder geval niet gezien).

trails
31-05-12, 08:04
Ook wij zijn in Caribe Cove geweest (2010) en vonden het geweldig. Hun zusterpark Bahama Bay is echter veel leuker en gezelliger en heeft dezelfde appartementen. Beide liggen, in mijn ogen, toch wel te ver van Disney als je geen auto hebt. Ik heb er ook geen shuttleservice gezien.

Ebelix
31-05-12, 09:49
Wellicht is het Hard Rock hotel een optie bij Universal. Mag je ook erg vroeg het park in.

Tillie
01-06-12, 12:34
Ik heb naar het Hard Rock Hotel gekeken, maar vind deze wel erg duur (180 euro per nacht in periode september).. Ziet er wel gaaf uit trouwens!

Iemand een cheap optie?

Ta2 Gerrit
01-06-12, 18:24
Een willekeurig hotel met shuttleservice op International Drive is dan de beste optie, denk ik.
Ook omdat je op I-Drive (aan de Universal kant) al een boel te voet kunt doen, wat winkels en restaurants betreft.
En de I-Ride brengt je ook nog eens naar de outlets.

natascha666
03-06-12, 13:33
Zie ons hotel : http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=13989

zat ook een shuttle service bij maar die tijden weet ik niet meer precies want wij hebben hem niet gebruikt maar kijk even op hun website anders!
Prima hotel!