PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012



kol
23-05-12, 21:47
Deze keer doen we het eens anders! We vliegen met Delta vanaf Brussel via Atlanta naar Nashville. Terug gaan we vanaf Orlando via Atlanta naar Brussel.
Vlucht auto en cruises zijn geboekt, nu de hotels nog. Gaan weer weer via priceline proberen te boeken. Orlando is voor ons natuurlijk bekend, maar Nashville Memphis en New Orleans zijn nieuw voor ons. Ben heel benieuwd. Na 5 cruises op de Magic en Wonder is nu de Fantasy aan de beurt. Stuk groter en volgens mij wordt dit weer net zo leuk.

Ons schema waarin nog wel hier en daar een dagje geschoven kan worden, maar grotendeels gaat het er als volgt uitzien.

12 juli Brussel-Nashville
13-15 juli Nashville
15-18 juli Memphis
18-21 juli New Orleans
21-22 juli Tallahassee
22-28 juli Orlando
28 juli-4 aug Disney Cruise oost Caribbean met de Fantasy
4 aug-11 aug Disney Cruise west Caribbean met de Fantasy
12 aug weer terug in Brussel en Nederland :(

Gr,

Nicole:p

mattrob
23-05-12, 21:54
Leuk !!! Ziet er weer erg goed uit, zeker 2 weken de cruise, wow ! Tijd voor een Orlando meeting dus O:) ! Ben benieuwd naar de hotels, dus houdt ons op de hoogte van mooie priceline 'wins' \\:D/ !

kol
23-05-12, 23:28
Ik houd jullie op de hoogte als we 'wins' hebben. We vinden het nog een beetje vroeg om te bieden, Misschien toch eens gaan proberen binnenkort. Ja, we zijn weer samen in Orlando. Gezellig, een meeting is natuurlijk altijd leuk!

Mickey99
26-05-12, 16:01
Wauw wat een leuk vooruitzicht, twee keer een Disney cruise achter elkaar, ik ben jaloers! ;-)

Wij zijn vorig jaar ook voor het eerst in Nashville, Memphis en New Orleans geweest en vonden het daar erg leuk! Veel plezier met de voorpret en het boeken van de hotels, hopelijk kun je leuke deals scoren met Priceline!

kol
26-05-12, 23:19
Wat leuk om te horen dat jullie het daar zo leuk vonden. Voor ons is het ook een soort van experiment. Had jij een reisverslag bijgehouden? Ik kan het niet zo snel vinden. Lijkt me erg leuk om ideeën op te doen.\\:D/


Wauw wat een leuk vooruitzicht, twee keer een Disney cruise achter elkaar, ik ben jaloers! ;-)

Wij zijn vorig jaar ook voor het eerst in Nashville, Memphis en New Orleans geweest en vonden het daar erg leuk! Veel plezier met de voorpret en het boeken van de hotels, hopelijk kun je leuke deals scoren met Priceline!

tomenvalesca
27-05-12, 17:18
wat een leuke vooruitzichten! Maak maar enorm veel foto's van de cruise , wij overwegen ook sterk om volgend jaar te gaan cruisen met Disney! Veel plezier!

kol
29-05-12, 11:26
wat een leuke vooruitzichten! Maak maar enorm veel foto's van de cruise , wij overwegen ook sterk om volgend jaar te gaan cruisen met Disney! Veel plezier!

HaHa, dank je wel. Kijk maar uit om met Disney te cruisen!! Is erg verslavend!!

S@skia
29-05-12, 12:48
Hè wat een mooie reis gaan jullie maken. Als jullie in Orlando aankomen vertrekken wij weer dus dit keer zitten we niet samen in het vliegtuig. Die Disney Cruise staat ook bij ons op het verlanglijstje. Als het zover is dan meld ik me bij jou voor insider tips :p

Gr. Saskia

Mickey99
29-05-12, 17:03
Nicole ik heb nog wel wat tips voor je over Nashville, Memphis en New Orleans.
In elk geval wat wij daar zo'n beetje bezocht hebben dan ;)

Nashville
- Parthenon
- Bicentennial Capitol Mall State Park
- Cooter's (museum en winkel van The Dukes of Hazard)
- Broadway

Memphis
- Graceland
- Lorraine Motel
- Sun Studio
- Bealestreet (overheerlijke spareribes gegeten bij Blues City Cafe)

New Orleans
- Bourbonstreet
- De Mississippi en Steamboat Natchez
- French Quarter
- Chartres Street (leuke winkeltjes)
- Jackson Square
- St Louis Cathedral
- 1850 House
- The Caboldo
- The Presbytere (daar hebben wij een indrukwekkende tentoonstelling over Orkaan Katrina gezien)
- Heerlijke beignets eten bij Cafe Du Monde
- French Market

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

kol
29-05-12, 23:34
Hè wat een mooie reis gaan jullie maken. Als jullie in Orlando aankomen vertrekken wij weer dus dit keer zitten we niet samen in het vliegtuig. Die Disney Cruise staat ook bij ons op het verlanglijstje. Als het zover is dan meld ik me bij jou voor insider tips :p

Gr. Saskia

Hey Saskia,

Als jullie gaan cruisen voorzie ik je graag van van tips. Laat maar horen als het zover is!\\:D/

Gr. Nicole

kol
29-05-12, 23:45
Nicole ik heb nog wel wat tips voor je over Nashville, Memphis en New Orleans.
In elk geval wat wij daar zo'n beetje bezocht hebben dan ;)

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Wow Sonja, dat zijn een heleboel tips! Ik ga er eens snel google op los laten. Ik zie niet alleen leuke maar ook lekkere tips! Komt erg goed van pas. Zijn jullie toevallig ook bij de Gibson fabriek geweest in Memphis? Onze kids spelen beide gitaar dus dat lijkt ons ook erg leuk. De Sunstudio's zijn daarom ook bijna een must. Ik ga je tips in ieder geval ter harte nemen! Dank je wel!
gr. Nicole

moonlight91
29-05-12, 23:46
wij hebben afgelopen mei tijdens onze Orlandovakantie een tussenstop in Memphis gehad
en daar Graceland en de Memphis Zoo (pandaberen!) bezocht
Graceland was indrukwekkend en is zeker een aanrader ondanks we geen Elvisfans zijn (moet zeggen dat ik Elvis nu zeker nog veel meer respecteer na het bezoek)
de Memphis Zoo idemdito mag niet vergeten worden bij een Memphis planning, die was erg mooi en vooral de pandas waren leuk om te zien, koste 40$ voor 2 volwassenen en 1 kind,
we hebben overnacht in het Hiltongarden inn in Southaven,SUPER !

verder was ik blij daar na een dag al weg te zijn,vind Memphis maar niks,zie me er ook niet terug keren.....

kol
30-05-12, 00:08
Graceland is inderdaad een moetje in Memphis. Ik ben er ook wel benieuwd naar. Ja, over Memphis hoor ik verschillende verhalen. Of niet zo heel leuk, of echt helemaal geweldig. We zullen het over een paar weekjes ervaren.

Kimmeke
03-06-12, 09:09
Hey Mickey99,
We zouden in april 2013 weer naar Florida willen. We zijn nog aan het twijfelen of we van Miami , via de keys naar Orlando zouden gaan. Maar Nashville, New Orleans lijkt ons ook wel wat om zo tot Orlando te komen. Maar we hebben 2 kids van 9 en 10 jaar... Uit jouw ervaring... denk je dan dat optie 2 aan te raden is?

Alvast bedankt!
Groetjes,

Kimmeke

Mickey99
03-06-12, 15:40
Kimmeke ik heb geen ervaringen met reizen met kinderen dus ik kan je hierin geen advies geven. Je kunt zelf denk ik het beste inschatten of jouw kinderen het leuk zouden vinden en eventueel je schema aanpassen op wat voor hen ook leuk is. Succes met je plannen.

kol
03-06-12, 23:57
Kimmeke, wij hebben wel twee kids. Ze zijn wel al wat ouder dan die van jouw (13 en 17). De route Miami/Keys/Orlando hebben we al vaker gedaan. Nadat we in juli/aug de route Nashville/New Orleans/Orlando hebben gedaan zou ik je vragen eventueel wel kunnen beantwoorden.

Connie
04-06-12, 16:46
Hoi,

Maak jij ook een blog? Want wij gaan ook een cruise doen op de Fanatsy in augustus. En naar Memphis wil dus graag jou reisverhalen lezen.
Hoe hebben jullie een auto geregeld?

Connie

kol
04-06-12, 18:18
Hoi,

Maak jij ook een blog? Want wij gaan ook een cruise doen op de Fanatsy in augustus. En naar Memphis wil dus graag jou reisverhalen lezen.
Hoe hebben jullie een auto geregeld?

Connie
Nee, ik maak geen blog. Als je reisverhalen wilt lezen over de Fantasy dan kun je op het disforum terecht. De auto hebben we geregeld via usareisen.de. Doen we eigenlijk altijd. Goedkoop en werkt prima. Staat hier op het forum veel over geschreven.

A3
05-06-12, 08:23
Wij reizen dit jaar ook vergelijkbaar:

Toronto
Atlanta
Great Smokey Mountains
Nashville
Memphis
New Orleans
Orlando
Toronto

Maar dan wel iets eerder.......

Veel plezier allemaal!

MVG

A3

Kimmeke
05-06-12, 16:00
Hey Nicole,

Daar wij slechts volgend jaar in april gaan...hoor ik het graag of het al dan niet de moeite is met kids erbij.
Bedankt alvast! :-)
Groetjes,
Kim

kol
05-06-12, 23:59
Wij reizen dit jaar ook vergelijkbaar:

Toronto
Atlanta
Great Smokey Mountains
Nashville
Memphis
New Orleans
Orlando
Toronto

Maar dan wel iets eerder.......

Veel plezier allemaal!

MVG

A3
Wat leuk, jullie hebben inderdaad grotendeels een vergelijkbaar schema. De Smokey Mountains lijken me ook erg mooi. Wanneer vertrekken jullie? Ik wens jullie in ieder geval alvast heel veel plezier!

kol
06-06-12, 00:01
Hey Nicole,

Daar wij slechts volgend jaar in april gaan...hoor ik het graag of het al dan niet de moeite is met kids erbij.
Bedankt alvast! :-)
Groetjes,
Kim
Ik laat het jullie weten wat wij ervan vonden.:razz: