PDA

Bekijk Volledige Versie : Topless zonnen



christophe
16-02-06, 15:18
Waar in florida is dit mogelijk? Ik weet dat ze er vrij streng op zijn in de states.
Is het toegelaten op de stranden rond miami en de westkust?
Wij zitten aan miami beach, naples en key west.

Marcelg
16-02-06, 15:33
Op de openbare stranden is het verboden, je ziet wel wat hotels met clothing optional, daar zie je dus gelijk volledig naakt.

In Key West is dat de Atlantic Shores.

10 miles noord van KeyWest is een stukje strand waar de lokale bevolking naar een klein strandje gaat en daar zitten ze wel topless en ook wel volledig naakt.
Dit is min of meer gedoogd.

marije
16-02-06, 22:04
Toen wij in Key west waren op het strand liepen er 2 kerels rond met een filmcamera en die waren alle vrouwen aan het filmen.
Ze probeerde het onopvallend te doen, maar het was toch echt duidelijk dat ze elke vrouw, ook met zwemkleding aan, aan het filmen waren.
Dus kijk uit voor vieze vunzige lui.....

meannie
17-02-06, 03:30
Op South Beach (Miami) mag je topless zonnen. Je mag je niet topless verplaatsen.

christophe
19-02-06, 21:40
en hoe zit het met key biscayne en naples beach?

meannie
20-02-06, 00:11
Geen idee, waarschijnlijk niet. Is dit echt belangrijk ?

christophe
20-02-06, 15:54
Geen idee, waarschijnlijk niet. Is dit echt belangrijk ?

belangrijk niet maar wel handig om te weten aangezien we die plaatsen aandoen.

meannie
20-02-06, 16:10
Ik zou mijn top voor alle zekerheid meebrengen, of er nog maar een aanschaffen.

christophe
21-02-06, 08:50
Ik zou mijn top voor alle zekerheid meebrengen, of er nog maar een aanschaffen.

tuurlijk wordt die megenomen, wilden enkel weten waar het toegelaten is, niet dat we daar plots problemen krijgen.

mickey
22-02-06, 15:54
Naar mijn weten is het echt verboden,ik ben er zelfs eens op aangesproken dat mijn dochter(toen nog 4 jaar)de volgende keer toch echt een topje moest dragen!!Dat zegt al genoeg.

marisca
22-02-06, 19:24
Dan wil ik ook even wat vertellen dat mijn zoon alleen in zwemshort liep in Universal (korte broek model), Toen kwam er personeel aanlopen om te vertellen dat hij zijn hempje weer aan moest doen. Het was 39 gr. ik vind dit onbegrijpelijk!
Marisca. :?

christophe
22-02-06, 20:21
Dan wil ik ook even wat vertellen dat mijn zoon alleen in zwemshort liep in Universal (korte broek model), Toen kwam er personeel aanlopen om te vertellen dat hij zijn hempje weer aan moest doen. Het was 39 gr. ik vind dit onbegrijpelijk!
Marisca. :?

hier ben ik ook van op de hoogte, ook in de disney parken geldt dit hoor.
Op south beach zal het dus geen probleem zijn, en de rest zal mijn vriendin moeten bijbruinen onder de zonnebank :-)

Wicked Florida
23-02-06, 00:29
Zelfs bij je eigen (gehuurde) villa is het niet toegestaan om topless te zonnen/zwemmen. :oops:

Dutchinflorida
23-02-06, 04:25
Ik ken geen enkel strand waar het toegelaten is, waarschijnlijk zijn er wel privé stranden van hotels waar het mag.
Maar op publieke stranden zou ik het niet aanraden, niet alleen kan het fikse geldboetes tot zelfs arrestatie opleveren, je kan er de plaatselijke bevolking ook bijzonder mee kwetsen en/of beledigen :?
Denk maar aan de heibel rond Janet Jacksons borst tijdens de superbowl.....

Petra/VS
23-02-06, 05:34
Ik zou mijn top voor alle zekerheid meebrengen, of er nog maar een aanschaffen.

tuurlijk wordt die megenomen, wilden enkel weten waar het toegelaten is, niet dat we daar plots problemen krijgen.

Ga er gewoon vanuit, dat het verboden is en je zit overal goed. Topless zonnen is over het algemeen niet gemeengoed hier in de VS.

Michael66
24-02-06, 07:18
Dan wil ik ook even wat vertellen dat mijn zoon alleen in zwemshort liep in Universal (korte broek model), Toen kwam er personeel aanlopen om te vertellen dat hij zijn hempje weer aan moest doen. Het was 39 gr. ik vind dit onbegrijpelijk!

Misschien onbegrijpelijk, maar dat zijn de regels die gelden als je die parken wilt bezoeken. Het "nadeel" van verre reizen maken is dat je in behoorlijk afwijkende culturen terechtkomt. Al lijkt de amerikaanse cultuur misschien wel in veel opzichten op die bij ons, er zijn duidelijke verschillen. En daar heb je je nou eenmaal aan te houden als je daar op bezoek gaat.

Overigens is het ook beter om een shirtje aan te houden als bescherming tegen de scherpe zon.

Marcelg
04-03-06, 16:21
Ik denk niet dat het de cultuur echt is, het is meer een overheids ziekte waar de meerderheid van de bevolking het niet mee eens is.

Kijk nu eens naar mardi grass, fantasy fest, het gaat er alleen maar om om uit de kleren te gaan, ze zijn zo gefrustreerd hier omdat ze het hele jaar het topje aan moeten houden.

Met fantasy fest is het niet meer alleen de borsten flashen, nee als je een 20ct beat wilt verdienen moet je toch echt je onderkant laten zien en als het even kan dat iemand anders er zijn mond nog even opzet.

Het hele jaar je kleren aan zet vele mensen op exploderen wanneer de gelegenheid zich legaal voordoet.

Petra/VS
05-03-06, 03:21
Onzin, je doet net of iedereen uit de kleren wil! Ik heb mijn levenlang nog niet topless gezond, heb er totaal geen behoefte aan en ik ben er zeker van, dat ik niet de enige ben. Bij Mardi Gras en Springbreak taferelen heb je toch niet de gemiddelde persoon, hoor. Tijdens Carnaval in Nederland gebeuren ook veel dingen, die gewoonlijk absoluut niet kunnen.
Dat van dat shirtje is omdat je in de parken gekleed moet zijn (no shoes, no shirt, no service). Om dat op een kind te verhalen gaat wat ver, maar wat Michael schrijft is waar. Er is in deze cultuur veel meer te doen om het fatsoen. Dat geldt niet alleen voor gekleed gaan, maar ook voor de taal (schuttingwoorden zijn over het algemeen not done) en de omgangsnormen (deuren openhouden voor anderen, please en thank you etc.). Het is een andere cultuur (en een, waarin ik me prima kan vinden!), het doel is om anderen niet voor het hoofd te stoten, prima toch?

Marcelg
05-03-06, 05:03
Misschien de cultuur in Virginia, hier in zuid Florida zie ik het toch heel anders, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wie de echte Amerikaan hier is, hoe kun je van 1 cultuur spreken als de mensen niet eens dezelfde taal spreken, in zuid Florida zijn er diverse culturen en wat ik hier dus zie gebeuren heb ik in Nederland nooit zo gezien. (Het maakt mij persoonlijk niet uit)
De show must go on, geen open container dit leidt tot een arrest, gooi het in een plastic beker en drink maar raak op straat.(Het Beleid, als we er maar goed uit zien voor wie.)

Eric
05-03-06, 22:46
Marcel, ik vind niet dat je Key West ook maar enigszins kan vergelijken met de rest van Amer4ika, ofschoon ook dat eigenlijk weer zo'n loze term is.
Maar ik ben het niet met je eens, dat Zuid Florida zo losbandig is, dat geld echt alleen voor key West !!
Ga nou niet in Palm Beach top less lopen, je eindigt gegarandeerd in de bak.
En ik ben het volledig met Petra eens, dat de Amerikaanse manieren heel wat beter zijn dan die bij ons.
Eric

Marcelg
07-03-06, 07:23
Dat ben ik met je eens dat je gelijk in de bak zit, dat komt door de regels, wat ik zeg is dat veel, heel veel lokale mensen het de grootste onzin vinden dat topless verboden is en dat ik dus denk dat je daarom het erg overdreven sexueel gedrag ziet als ze ook maar even de kans krijgen, dus op evenementen waar het ineens wel mag een paar dagen per jaar.
Ik weet niet of er iemand is die bv het fantasy fest jaar na jaar na jaar meemaakt en dat dus over de jaren heeft zien veranderen.(hardcore)