PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Kleding / kleren



paula
07-07-06, 10:53
Weet iemand misschien of er in de shoppingmalls in Miami ook winkels zijn die hardcore kleding verkopen?
Dit is dus en vraagje van mijn zoon en we konden het nergens terugvinden op de plattegrond van de centra. Volgens hem trouwens niet omdat het nogal "anti"Bush gericht is, maar je weet maar nooit.
gr. Paula

Mitch
07-07-06, 14:46
Probeer eens Hot Topic (lokaties te vinden op hottopic.com), daar verkopen ze underground en hardcore kleding en gadgets

Njit
07-07-06, 14:56
Probeer eens Hot Topic

Die winkel heb toen indertijd ook in de Florida Mall gezien. Het is van die Skate/Punk kleding.

paula
07-07-06, 15:01
Probeer eens Hot Topic (lokaties te vinden op hottopic.com), daar verkopen ze underground en hardcore kleding en gadgets
Ik heb het gevonden, er zijn er in heel Florida dus heel veel, in Miami al 3 en in Orlando 4, ook in de grote Malls, dus dat zit wel goed.
Moet vast wel iets te vinden zijn voor hem.
Dank je, =D>
Paula

paula
07-07-06, 21:23
HELEMAAL FOUT DUS.
Maar goed ik kan dus ook niet alles weten :roll:
Dit soort winkels is dus voor punkers, skaters en vooral gothics (zoals ze hier zeggen: heksen en vleermuizen)
Het gaat om de volgende merken:
pitbull, cavello, neophyte, rige en het merk hardcore. Vraag me niet wat het is, klinkt niet veelbelovend, maar goed ik probeer het dus nog maar een keertje. :?
gr. Paula

Njit
07-07-06, 21:30
Het gaat om de volgende merken:
pitbull, cavello, neophyte, rige en het merk hardcore. Vraag me niet wat het is, klinkt niet veelbelovend, maar goed ik probeer het dus nog maar een keertje. :?

Ik gok dat je dit soort kleding bedoeld: http://www.gabberwear.nl/catalog/index.php/cPath/1

Dit valt dus onder de Hardcore/Gabber. Dat zul je in Amerika volgens mij niet tegenkomen. Gabber is alleen populair in Nederland en een beetje in Duitsland. De hele House scene is ongeveer uitgevonden in Nederland. In de States draaien ze wel House maar op een hele andere manier als bij ons.

paula
07-07-06, 21:44
Ik gok dat je dit soort kleding bedoeld: http://www.gabberwear.nl/catalog/index.php/cPath/1

Ja, die site heeft hij me net ook laten zien en daar kan je alleen online kopen. Wel is er in Amsterdam op de Nieuwendijk zo'n winkeltje waar ze die kleding en muziek(nou heb ik daar een andere benaming voor maar dat zal de leeftijd wel wezen) verkopen.
Maar was benieuwd of ze dit in Amerika ook zouden verkopen.
Ik had al zo mijn twijfels.
gr. Paula

enzob
08-07-06, 09:25
Hardcore komt in Amerika als muzieksoort wel voor maar het is wat wij "death metal" noemen een heel andere scene dus.

http://www.hardcorewebsite.net/

Als je kleding wil kopen met keltische kruizen dan kom je in Amerika al snel in de neo-nazi hoek terecht.

Enzo.

remon
08-07-06, 16:06
Hardcore komt als muzieksoort wel voor maar het is wat wij "death metal" noemen een heel andere scene dus.

http://www.hardcorewebsite.net/

Als je kleding wil kopen met keltische kruizen dan kom je in Amerika al snel in de neo-nazi hoek terecht.

Enzo.

Ik wil death metal nou niet hardcore noemen , onder hardcore versta ik meer bands als Sick of it all en dat soort bands

Njit
08-07-06, 16:18
Moderator: Mocht er iemand nog ideeen hebben of en waar je Gabber/Hardcore kleding in de USA kunt krijgen dan mag je reageren.
De discussie over verschillende muziekstromingen mag prive :)

almeretoppers
09-12-07, 15:25
Beste Forum bezoekers,

Onze zoon is helemaal gek van kleding van Ed Harley.
Weet iemand of dat in de buurt van Kissimmee te koop is ??

Dan kunnen we dat in onze shop list toevoegen.

Greetzz Almeretoppers

Njit
09-12-07, 15:32
Ik denk dat je met het zoeken op Ed Hardy een heel eind verder komt :)
Hier een lijstje met adressen: http://www.donedhardy.com/store/storelocator/florida.html

Zit er ook 1tje in Orlando:
OCEAN DRIVE - 7541 W. SAND LAKE RD. - Orlando

pascalbrouwers
10-12-07, 15:24
Mijn ervaring is dat dit merk duurder is dan in nederland.
in orlando zul jet ed hardy kleding niet veel tegen komen.
Wel in Miami, Key West en ft lauderdale heb ik het vaak gezien.


Pascal

Syllvia
07-03-09, 10:46
Iemand wel eens een shop/outlet gezien van dit merk?

groetjes Sylvia

Njit
07-03-09, 11:15
Volgens hun eigen website zit er 1 in Orlando:

The North Face Orlando Outlet

Prime Outlets - 4961 International Dr
Orlando, FL 32819
(407) 248-1277

Directions (http://maps.google.com/maps?f=d&hl=en&geocode=&saddr=&daddr=Prime%20Outlets%20-%204961%20International%20Dr,,Orlando,FL,32819,&sll=&sspn=&ie=UTF8&z=16)

knaapje
07-03-09, 11:50
Ben er in oktober met mijn zoon geweest.
Vrij grote zaak met goede aanbiedingen.
Kon je ook nog afdingen.
Hij kocht een jack voor ongeveer 1/3 van de oorspronkelijke prijs en die was als heel laag in vergelijking tot Ned. zei hij.
Het was wel het laatste van dat model, maar preicies wat hij zocht en in zijn maat.

Knaapje

mattrob
07-03-09, 14:04
Ik kom ze ook vaak tegen hoor. Meestal in Macy's verkopen ze, en ook vaak leuke aanbiedingen daar.

Syllvia
08-03-09, 04:16
thanks, er staat dus weer iets bij op ons 'to do' lijstje :)

Zuiril
21-05-12, 15:45
Hoi,


Wij horen regelmatig dat kleding goedkoop is in Florida. Zijn er mensen die wat voorbeelden hebben?? Wij gaan begin volgend jaar een rondritje maken in Florida. Orlando, Brandenton en Miami/ Keywest zijn o.a. de plaatsen welke we aandoen.

Wie laat wat horen??

Groet Erik.

ietie
21-05-12, 15:47
Vooral de prime outlets , daar is de merk kleding, zoals levi,nike, tommy hilfiger ect goedkoper als in nederland.

cindy74
21-05-12, 15:51
Euuuu wij hebben dit jaar superdry t shirten gekocht voor 7$ dus das heel goedkoop maar de euro is in elkaar aan het zakken waardoor het iets duurder is geworden maar nog zijn de amerikaanse merken zeker goedkoper. Ik koop seven for all mankind en hier zijn die tussende 200 en 300 euro vor het basismodel daar kan je zevinden voor een 100 dollar, juicy couturevestje gekocht voor 40 dollar en er ging nog 30 % vanaf hier koop je ze in de outlet in maasmechelen voor een 100 tot 150 euro. Dc voor mijn zoontje t shirten kan je vinden voor 7 $ hier koop je ze voor 30 euro. Wij shopen wel altijd in een outlet, ross dress for less, ttjmax of marchals. True religion jeans heb ik vorig jaar gekocht voor 68 $hier kosten deze als je ze al vind rond de 200 euro

trails
21-05-12, 17:17
Als je niet zo zeer van de merken bent kun je nog goedkoper en lekker kleren kopen bij de Walmart, van ondergoed tot wrangler jeans, tot badkleding en Disney shirts. Eigenlijk alles dus.

mineke
21-05-12, 18:38
Helemaal met Trails eens, wij zijn net terug uit Florida, en hebben heerlijk geshopped in de Walmart, bij Beals outlet kan je ook vaak merkkleding goedkoper kopen, mijn dochter kocht een adidas short voor 15 dollar, een paar dagen ervoor in de Premium Outlet in St. Augustine nog 25 dollar betaald(vonden wij ook al goedkoop).

patnika
21-05-12, 19:23
Ook een goede winkel om te shoppen is Ross "dress for less'.
die is best goedkoop en ze verkopen merkkleding, Nike, Adidas, Calvin klein, tommy hilfiger, baby phat..... enzovoort enzovoort.
wij hebben er wel eens een halve dag doorgebracht, alles hangt wel door elkaar dus je moet goed rondkijken.

ze hebben er mannenkleding, vrouwenkleding, en ook voor kinderen en baby's, dus voor iedereen wat :)

stephie
21-05-12, 20:31
Goedkoop winkelen kun je er zeker!
Hierboven zijn al diverse mogelijkheden genoemd.

Ik ben vooral verslaafd aan het warenhuis Macy's! Daar kun je ook merkkleding kopen tegen een leuke prijs :grin:
Vorig jaar een Levi's gekocht voor 30 dollar :grin::grin::grin:
Daar word ik blij van ...!!
(niet alleen die Levi's gekocht, maar ook nog 4 tommy broeken en een dkny broek...oeps ik ben erg he?)

rolandino
21-05-12, 20:34
Nee hoor Stephie, ook mijn koffer ging vrij leeg heen, en vol terug. En ik ben een man ;-) Shoppen is heerlijk in de VS. Mede door de lage dollar (nouja minder lage nu), en het feit dat kleding sowieso al goedkoper is. Zeker de Premium outlets ben ik fan van, en vind shoppen in Nederland hierdoor gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend. :)

stephie
21-05-12, 20:37
Haha, okay....ik voel me nu minder schuldig!
Ik ga vanaf volgende week ook weer helemaal los!! Joehoe!!!

koenkamphuys
21-05-12, 23:29
Wil je echt goedkoop shoppen en vind je het niet erg om lange rekken ongesorteerd door te moeten vlooien, dan begin je je zoektocht bij Ross, Marshalls's en Bealls Outlet. Niet de mooiste en meest luxe winkels maar daar vind je merkartikelen echt voor een prikje. Dan pas de merkoutlets. En let goed op want soms is het elders toch echt goedkoper dan in de outlet. Ik kocht Levi's Signature spijkerbroeken voor 13 dollar (!) bij de Wal-Mart, en kwam er later achter dat ze in de Levi's outlet (in Orlando premium outlets) hingen voor 39 dollar.
Ross, Marshall's en Beall's outlet vind je in de minder sjieke winkelcentra, de zgn. shopping plaza's, in hun eenvoudigste vorm winkels gegroepeerd rond een grote parkeerplaats en er zijn echt ontelbare vestigingen van. Ik vind het aanbod voor heren wat magertjes trouwens maar voor dameskleding kun je er helemaal los gaan. Ik heb een shopaholic nicht die er een volle dag doorbracht en met kofferladingen kleding thuiskwam.

Ebelix
22-05-12, 08:06
In onze beleving zijn de outlets in Orlando ook duurder dan de andere outlets in Florida. Mijn vrouw gaat ook altijd helemaal los bij de Ross, Bealls, TJ Maxx en vergeet de Burlington coat Factory niet.

Wiepster
22-05-12, 14:43
Volgens mij zijn de outlets opgezet voor de touristen. Zelfs Macy's is vaak goedkoper. IK shop zelf vaak bij de al genoemde Ross, Marshalls, ook TJ Max heeft vaak leuke prijzen.
Als je kleinere kinderen hebt, snuffel dan goed in de speciale 50% off rekken bij Macys, JC Penny's en Dillards, daar hebben ze vaak leuke prijzen aan de merkkleding hangen.

mercike
22-05-12, 20:40
Leuk topic!!!!! :grin:
Samen met mijn dochters gaan we gezellig eens op stap...., kan papa blijven dobberen in 't zwembad met de jongens.....:wink:

stephie
22-05-12, 22:19
JC Penny's is ook een leuke winkel.
Ik wilde vorig jaar bijna mijn bed in het winkelcentrum in Brandenton zetten, haha! Mijn vriend stak door een stokje voor...hij dreigde om mijn creditcard te verstoppen.....haha!

Dit jaar ga ik zeker ook eens een keer naar Ross en Bealls

disney-golf
23-05-12, 02:06
Euuuu wij hebben dit jaar superdry t shirten gekocht voor 7$

Hey Cindy, mag ik vragen waar je die gevonden hebt?
Ik heb me rot gezocht naar Super Dry en niet gevonden.
Enkel in Millenia mall en dat nog ronduit lelijk en dezelfde prijzen als bij ons...

cindy74
23-05-12, 18:13
Bij ross dress for less in cape coral

laanvdj
23-05-12, 21:48
Heb ik in de Bijenkorf € 45 voor betaald.
In NY hingen ze voor $ 19.
Wij zitten in Cape Coral, ga ik flink neuzen.

cindy74
23-05-12, 22:40
Ross dress for less en er tegenover zit er een tj maxx .

carin
23-05-12, 23:24
ik had me van tevoren verdiept in coupons (ff google)en kreeg hier ook nog extra kortingen bij diverse zaken. Zo hadden wij 5 overhemden , 3 polo's ,1 t-shirt - 1 winterjas(allen tommy hilfiger) voor 235 dollar.

disney-golf
24-05-12, 00:27
Thanks Cindy! Wij zochten het in Central Florida.
Volgende keer gaan we wat afzakken en zoeken...:-$

remon
24-05-12, 01:38
Europese merken (G-star , Diesel , etc) zijn wel duurder in de states

sonja
26-05-12, 10:12
In The Loop in Orlando zit een erg mooie Beals, met de leuke kleine prijsjes, overigens ook een Ross en andere leuke goedkope shops. Ik kan helaas geen link plaatsen, er komt een '403 forbidden' error, iemand anders die een werkende link kan plaatsen?

Edit: Macy's en Dillards in de malls hebben vaak net zulke goede, of betere aanbiedingen van TH of Ralph dan in de outlets, in ieder geval de laatste mode.

Teleton
26-05-12, 11:14
In The Loop in Orlando (http://beallsintheloop.com/index.html)zit een erg mooie Beals (http://www.beallsflorida.com/webapp/wcs/stores/servlet/topCategories_10151_-1_12003), met de leuke kleine prijsjes, overigens ook een Ross (http://www.rossdressforless.com/)en andere leuke goedkope shops (http://www.wilderco.com/the-loop-fl2.htm). Ik kan helaas geen link plaatsen, er komt een '403 forbidden' error, iemand anders die een werkende link kan plaatsen?


Zo iets, Sonja?

6foot6
26-05-12, 13:17
Sommige forumleden kunnen websites van de" Loop" niet bekijken

trails
26-05-12, 14:27
Hier is de link, voor wie hem wel kan bekijken:
http://www.attheloop.com/kissimmee-orlando/

Ta2 Gerrit
26-05-12, 15:17
Nou, lekker dan, ook hier (nog steeds) een 403 errortje. Ze willen ons er gewoon niet hebben :lol:

The detected reason(s) you were blocked are:
Global Nederlands Block.

Tini
26-05-12, 22:31
Link van Teleton werkt bij mij wel, op die van Trials krijg ik ook een foutmelding.

sonja
27-05-12, 09:57
De link van The Loop staat niet in de posting van Teleton, het gaat om de link die Trails heeft vermeld, zij kan deze openen omdat ze in Frankrijk woont, in Nederland is deze link dus 'Forbidden'! Zie ook de opmerking van Ta2 Gerrit.

mickey
27-05-12, 11:03
Als je bij Teleton"andere goedkope shops" aanklikt kom je op de site.

mercike
27-05-12, 11:03
In België is de link perfect te openen.....:D

sonja
27-05-12, 12:53
Als je bij Teleton"andere goedkope shops" aanklikt kom je op de site.

Had ik niet gezien bedankt. Indien je echter het volledige aanbod shops van de Loop wilt bekijken dien je het PDF bestand, rechts onderaan te openen.

koenkamphuys
27-05-12, 13:03
The detected reason(s) you were blocked are:
Global Nederlands Block.
Ik dacht eerst dat je 'm verzonnen had :lol:... maar het staat er echt. #-o

Klaarblijkelijk heeft ooit iemand vanaf een .nl-domein geprobeerd iets kwalijks met die site te doen, doen ze 'm gewoon voor een heel land op slot...

Uit een ander topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=13974), waar dezelfde constatering werd gedaan:


Wat spartaans (met wat bugs zo te zien), kun je de website (www.attheloop.com (http://www.attheloop.com)) wel openen via: http://www.proxywebsite.org/
Andere oplossing is een US proxy vinden, maar om het niet te technisch te maken is bovenstaande website een handige oplossing.

Wil je dan die bugs die Ronaldino tegenkwam, nog verwijderen, vink dan in het bovenste stukje (wat van proxywebsite.org is) de opties Remove scripts en Remove objects uit.

http://www.dumpyourphoto.com/files4/114958/MQsP49XecBL.jpg

elstars
28-05-12, 12:25
Als je niet zo zeer van de merken bent kun je nog goedkoper en lekker kleren kopen bij de Walmart, van ondergoed tot wrangler jeans, tot badkleding en Disney shirts. Eigenlijk alles dus.

Hi trails, klopt Walmart is best aardig, maar... verwacht niet te veel van de kwaliteit. Shirts zijn snel de pasvorm kwijt en de Wrangler jeans zijn van andere kwaliteit en pasvorm dan hier in Nederland. Maar eerlijk is eerlijk de prijs is er dan ook na!\\:D/

Handdoeken ("Better Homes") zijn wel heel mooi en van goede kwaliteit, daar nemen wij er elke keer een set van mee!!:razz:

trails
28-05-12, 13:45
Hi trails, klopt Walmart is best aardig, maar... verwacht niet te veel van de kwaliteit. Shirts zijn snel de pasvorm kwijt en de Wrangler jeans zijn van andere kwaliteit en pasvorm dan hier in Nederland.

Hoi Elstars, ik vind dat wel meevallen hoor, met die kwaliteit. Onze dochter loopt nog steeds in shirtjes die ze er in 2008 heeft gekocht en mijn man draagt alleen de Walmart spijkerbroeken voor het werk op onze camping/boerderij. Nou letten wij niet op het merk en het zal niet alleen Wrangler zijn, maar zoals je schrijft, de prijs is erg laag ongeacht het merk :p.

Mode en merken boeien ons totaal niet en wij dragen de kleren zo ongeveer tot ze echt versleten zijn, maar de meeste mensen doen dat tegenwoordig niet meer. Dus zo'n ramp is "mindere" kwaliteit dan toch niet? ;)
En gelukkig is het bij ons niet erg als je er niet ultra modern bij loopt.

{Monique}
29-05-12, 10:37
Voor de kinderen kun je prima bij Walmart shirts en shorts kopen, kosten bijna niks. $5 voor een leuk shirt of short.
Voor mijn dochter kocht ik ik voor 10 of 11 dollar jeans van Guess, DKNY en Levi´s. (afgeprijsd, en nog eens met 30 % extra korting). Allemaal een GAP hoodie voor 20 dollar. Wrangler en Levi´s jeans voor mijn zoontje voor ongeveer 10 dollar per stuk, da´s een prima prijs om er gaten in te vallen.
Guess en DKNY shirts voor mezelf voor 20 dollar. Mijn man had meer geluk, 8 dollar per DKNY shirt (echt een belachelijke prijs). DKNY slippertjes voor 30 dollar, Nikes voor 30 etcetcetcetcetcetcetcetc.

liesbetv
06-06-12, 11:38
Ik pas niet echt in maatje 38, val hier (Belgie) meestal net uit de boot met 44 à 46. Heel wat standaard kledingzaken gaan maar tot 42 of als ze dan eens 44 hebben, is het toch nog te klein. Voor de grote-maten-winkels is het dan dikwijls weer net te groot. Ach ja, ik zou ook beter een maatje of 2 afvallen, heel het probleem van de baan, maar dat wil voorlopig niet lukken.
Maken ze in USA de standaard kleding wel in grotere maten? Het lijkt me dat ik daar vast niet de enige ga zijn die niet in een 38 past. Kan ik in de winkels uit dit topic terecht? Kleding zegt me niet zo veel hoor, merken zijn zeker niet aan mij besteed en ik draag alles best lang, maar eens mens moet iets hebben om aan te trekken he, en als we dan toch in de malls zijn...

trails
06-06-12, 11:46
Bij Wal*Mart verkopen ze tot de hele grote maten. Verder kun je ook eens kijken bij Lane Bryant.
Kijk eens op: www.bonprix.be daar hebben ze leuke kleding tegen leuke prijzen.

dejo
06-06-12, 11:49
@ liesbetv, sla je slag by Lane bryant, macy's heeft ook grote maten van bekende merken als donna karen,calvin klein, Michael kors enz..
Ashley Stuwart ook een leuke zaak.

Ebelix
06-06-12, 12:50
Wil je wat ruiger dan kan je ook bij Torrid terecht. Over het algemeen vallen de grotere maten iets ruimer. Bij GAP outlets, Tommy Hilfiger outlets en Ralph Lauren outlets worden maat 14 en 16 verkocht wat overeenkomt met maat 44 en 46.

Marita
06-06-12, 18:10
Ik slaag ook altijd bij de Walmart en voor mijn zoon met een maatje meer slaag ik bij Sears weet niet of ze daar ook voor volwassenen grotere maten hebben. Ik slaag meestal bij de Walmart zo goed dat het beter is dat ik niet verder kijk anders moeten ze een extra bagageruim inrichten:wink:

S@skia
06-06-12, 22:09
Ik ben al een aantal keren goed geslaagd bij JC Penneys, voor mezelf 2 hele mooie jurkjes en voor de kids vanalles van hoodies tot winterjassen (hoe raar het ook klinkt maar de meest warme jassen die ze gehad hebben :lol:). Verder zijn GAP en Tommy wel favoriet.

koenkamphuys
07-06-12, 08:01
@Liesbetv: Bij Ross, Marshall's en Bealls Outlet heb ik grote hoeveelheden kleding voor grote maten gezien.

frankz
11-06-12, 15:51
weet iemand of ze de winterjassen ook in de zomer verkopen. bij de outlets is er altijd zo weinig winterkleding te vinden in juli-augustus.

corrus
11-06-12, 17:17
Ja... Raar hé???

streamwood
11-06-12, 20:29
Ik vind dit niet zo raar want the locals hebben in feite GEEN winterjas nodig ( toch niet zoals onze dikke donsjassen etc)alleen een iets dikker jasje

jarjarbinks
11-06-12, 20:38
Ik ben al een aantal keren goed geslaagd bij JC Penneys, voor mezelf 2 hele mooie jurkjes en voor de kids vanalles van hoodies tot winterjassen (hoe raar het ook klinkt maar de meest warme jassen die ze gehad hebben :lol:). Verder zijn GAP en Tommy wel favoriet.

Saskia hier zijn wij ook de laatste 2 jaar goed geslaagd. Vaak al aanbiedingen en als je de bon thuis op internet ook nog even invult dan krijg je bij de volgende aankoop ook nog eens 25% korting op alles. Dus ook korting op korting.

Dan met merkkleding, tja wie doet je wat. :-)

Ritchie
11-06-12, 21:54
Old Navy, de amerikaanse versie van Zeeman is ook goedkoop, niet dat ik er ooit iets gekocht heb, maar ben daar wel eens gaan kijken op aanraden van een forumlid hiero

trails
11-06-12, 22:14
Mijn man en dochter kopen graag en vaak bij Old Navy.

stephie
11-06-12, 22:47
Ik vind Old Navy niet te vergelijken met Zeeman.

Wij zijn vandaag teruggekomen uit Florida en wow....wat heb ik weer veel gekocht! Ik schrok er zelf van hahaO:)O:)O:)

Ik heb bij diverse winkels kleding gekocht. Uiteraard bij Macy's :) Ook bij Bealls en bij Kohl's. JC Penny ook niet overgeslagen....oh ja en bij Sears ook goed geslaagd.

Vorige week zijn we naar Ellington Outlet geweest. Dat was ook erg leuk. Heb bij DKNY, Tommy en Guess geshopt :)

Mijn vriend had niet echt de behoefte om kleding te kopen, nouja had ik tenminste nog meer ruimte in de koffer haha. Omdat hij braaf met mij ging winkelen heb ik wel een mooie Tommy zonnebril voor hem gekocht.

satpet
12-06-12, 09:58
Saskia hier zijn wij ook de laatste 2 jaar goed geslaagd. Vaak al aanbiedingen en als je de bon thuis op internet ook nog even invult dan krijg je bij de volgende aankoop ook nog eens 25% korting op alles. Dus ook korting op korting.

Dan met merkkleding, tja wie doet je wat. :-)

Jarjarbinks,
Over welke bon heb je het?

mvg

trails
12-06-12, 12:44
Ik vind Old Navy niet te vergelijken met Zeeman

Nee, ik ook totaal niet hoor.

cloggie68
12-06-12, 12:51
Mijn man en dochter kopen graag en vaak bij Old Navy.

Weet je al dat ze - net als GAP - tegenwoordig ook in Nederland bezorgen?

trails
12-06-12, 13:13
Weet je al dat ze - net als GAP - tegenwoordig ook in Nederland bezorgen?

Fijn, maar daar wonen wij niet ;)

cloggie68
12-06-12, 13:22
Fijn, maar daar wonen wij niet ;)

En in Frankrijk!:D

Dr. Phlox
13-06-12, 10:14
Bestaat de kans dat je extra belasting moet betalen als je goederen in het buitenland koopt en thuis laat bezorgen?
Grz
Ton

mickmak
13-06-12, 10:24
Bestaat de kans dat je extra belasting moet betalen als je goederen in het buitenland koopt en thuis laat bezorgen?
Grz
Ton

Dat houdt mij wel tegen inderdaad om via de site wat te bestellen.
Ik heb ooit een t-shirt besteld via internet en dat moest uit Amerika komen en moest € 18 extra betalen.

Jackie

trails
13-06-12, 10:46
Meestal zijn de bezorgkosten absurd hoog. Mijn dochter wilde eens een t-shirt van $ 20 bestellen en daar kwam toen $ 60 portokosten bij. Dan loont het zich dus echt niet meer :-(. Kan me ook niet voorstellen dat die portokosten zo hoog kunnen zijn, een t-shirtje weegt niet zo veel. #-o

Net even gekeken. Twee dunne tanktops, maatje M, kosten samen € 12,50. verzendkosten zijn ruim € 28. Dat zijn zo dus 2 hele dure topjes hoor. Jammer.

mickmak
13-06-12, 10:53
Die € 18 was de tax die erbij kwam, dus bovenop de bezorgdsten.

Jackie

cloggie68
13-06-12, 10:53
Volgens mij niet voor goederen binnen de EU, en GAP/Old Navy wordt uit de UK geleverd!

reentje
13-06-12, 11:02
http://www.gap.eu/customerService/info.do?cid=2324&mlink=,5043020&clink=5043020

weet niet of de collectie precies hetzelfde is als op de gap.com site, maar ik vind de verzendkosten reuze meevallen

Syllvia
13-06-12, 11:44
Mijn vriend had niet echt de behoefte om kleding te kopen, nouja had ik tenminste nog meer ruimte in de koffer haha. Omdat hij braaf met mij ging winkelen heb ik wel een mooie Tommy zonnebril voor hem gekocht.

Jij mazzelaar, die man van mij koopt nu dus alles in amerika, wil nooit meer winkelen hier.....

cloggie68
13-06-12, 13:00
als je bij www.oldnavy.com kijkt kun je ook kiezen voor GAP/Piperlime etc. Wordt verzonden vanuit de UK. Ik betaalde inderdaad bij GAP van de week 10 GBP aan verzendkosten (ongeacht het aantal stuks) maar kreeg weer 30% korting op alle artikelen door een actiecode.

Edit: ik heb even een test gedaan bij Old Navy en daar komen aanzienlijk hogere verzendkosten bij. Het lijkt er dus op dat alleen GAP vanuit de UK verstuurt en Old Navy etc. niet. Jammer!

cindy74
13-06-12, 14:36
Bestaat de kans dat je extra belasting moet betalen als je goederen in het buitenland koopt en thuis laat bezorgen?
Grz
Ton
Yep als je bedrag boven de honderd euro is is de kans groot dat je bij moet betalen .

cloggie68
13-06-12, 14:49
Nee hoor, boven de 22 euro al! Als je buiten de EU bestelt mag je tot 22 euro invoeren.

cindy74
13-06-12, 14:59
Heb ik bij ons in belgie nog niet gehad . Daar zeiden ze vanaf honderd euro . Ofwel heb ik al altijd geluk gehad .

cloggie68
13-06-12, 17:23
Misschien is het in Belgie inderdaad een ander bedrag, in Nederland is alles boven de 22 euro waar invoerrechten over betaald moet worden, maar dan ook over het hele bedrag (dus niet alleen het bedrag boven de 22 euro) plus over de verzendkosten. Er komt in ieder geval bij Post NL ook nog een 'handling fee' bij.

petje
15-06-12, 20:58
Ik vind dit niet zo raar want the locals hebben in feite GEEN winterjas nodig ( toch niet zoals onze dikke donsjassen etc)alleen een iets dikker jasje
je bent zeker nog nooit in de winter in florida geweest?

frankz
19-06-12, 00:12
tjs volgens mij kan het best wel eens goed koud zijn in orlando.
tuurlijk niet zoals hier,maar ik heb toch wel eens de autoramen moeten krabben. en verder gaan ze toch zelf ook wel eens op vakantie.
wij verkopen tenslotte ook sneeuwkettingen, maar die mag je hier toch ook niet gebruiken.
en verder vind dat ze best wel een beetje rekening mogen houden met ons, als niet zo fortuinlijke Europeanen, die wel strenge winter kennen :lol:.

Minneke
19-06-12, 08:55
je bent zeker nog nooit in de winter in florida geweest?

Wij gaan jaarlijks met de feestdagen (december-januari) 2 weken naar Florida (Cape Coral) en hebben telkens goed weer natuurlijk geen grote hitte maar toch 25 à 27°C. 's avonds koelt het af en kan je best een trui gebruiken....

damian08
19-06-12, 16:13
En weet je wat ook lekker goedkoop is..zwangerschapskleding.

Je heb dat wel geen dure merken als Noppies enzo maar als je hier een broek van de Prenatal koopt ben je al gauw €40 kwijt daar kocht ik broeken van $15 of $20, ook gewoon bij de Walmart.
Vond het altijd zo zonde om honderden euro's uit te geven aan kleding die je maar een paar maanden draag en daar is het goedkoop en nog leuke kleding ook.

corrus
19-06-12, 23:21
Wij gaan jaarlijks met de feestdagen (december-januari) 2 weken naar Florida (Cape Coral) en hebben telkens goed weer natuurlijk geen grote hitte maar toch 25 à 27°C. 's avonds koelt het af en kan je best een trui gebruiken....Petje weet er alles van, die gaat al jaren met kerst en oud&nieuw naar Orlando...

ellen.kr
08-07-12, 09:56
Ja Stephie en vergeet vooral niet een Foreigner Card bij Macy's te vragen, kan gewoon bij de kassa tegenwoordig. Dan krijg je nog eens 11 procent korting op o.a. kleding.

En Minneke, ik ga haast ieder jaar in december/januari een aantal weken naar Florida, en heb (ik herinner dec 2009 en dec.2010) toch aardig wat kou meegemaakt, zeker in Orlando.

motorgirl41
08-07-12, 23:14
Het is zeker goedkoper!! In de Prime outlet betaalde ik voor een paar hoge all stars om gerekend 17 euro. Hier 69!!
Adidas en Nike kosten er ook amper wat..Tommy Hillfigger Tshirst voor 9 dollar...Lachen toch?? Shopp till you drop

sunnyrojo
21-03-14, 13:42
welke outlet zouden jullie aanraden als kleding wilt kopen? ( ik zag er in het begin een paar staan)?

Bieg
21-03-14, 15:09
Ik zou vroeg op de dag (rond 10.00) naar I-Drive of Vineland gaan. Als je later gaat heb je grote kans dat het druk is.

Bryce2011
21-03-14, 16:06
Mocht je er in de buurt komen: Miromar Outlet, vlak aan de I75 tussen Naples en Ft Myers.

ook een behoorlijk grote Outlet, maar vaak heel erg rustig!

sunnyrojo
22-03-14, 17:15
helaas zitten we dit jaar niet in de buurt van Fort Myers maar wel in Orlando dus I-Drive of Vineland is misschien wel wat.

P9ol
15-07-14, 06:05
Weet iemand nog een winkel met badkleding? en dan niet alleen voor kleine ledematen.
Waren vanmiddag bij de outlet aan de I-Drive om naar Aqua beachwear te gaan maar die zit er dus niet meer.

Njit
15-07-14, 09:15
http://www.yellowpages.com/orlando-fl/swimwear-accessories . Wel even de website checken voor je gaat want Aqua staat hier nog steeds op de I-Drive :)

Of hier:

http://www.everythingbutwater.com/stores.html#florida
https://www.aquabeachwear.com/index.php?route=location/location
http://www.ronjonsurfshop.com/location/default.aspx

angelique100
15-07-14, 11:29
@P9ol, je zou ook eens even kunnen kijken bij Macy's, ze hebben daar veel badkleding onder andere van Kenneth Cole, KC heeft eventueel ook een plus line. Normaal kosten de bikini's rond de 120$ maar zijn bij Macy's vaak in de aanbieding soms wel 50% korting. Persoonlijk vind ik dit een super merk, heb er nu 3 van en blijven perfect zowel de stof/kleur als pasvorm, badpakken hebben ze ook. Als je in de buurt bent moet je echt eens even kijken naar dit merk.

remon
15-07-14, 11:56
Mijn vriendin koopt (als ze al badkleding koopt in Florida) haar badkleding bij Everything but water (http://www.everythingbutwater.com/stores.html#florida).
Geen idee of ze ook grotere maten verkopen , maar met de gemiddelde omvang van de Amerikaan in gedachten , denk ik dat ze wel grotere maten zullen verkopen.
Zitten in de mall @ millenia en ook in de Florida mall.

P9ol
16-07-14, 07:35
Dank jullie wel voor de tips.
Ga kijken wat ze hebben.
Bah wat vervelend moet weer winkelen. ;)

Bieg
17-07-14, 04:18
Op de I-Drive outlet zit een badkleding winkel in de buurt van de Harley Davidson shop. Als ik het goed gezien heb is het Speedo met nog een ander kledingmerk waar ze de shop mee delen.

miranda1971
23-08-14, 13:14
Hoe zijn de kinderkledingmaten in the state's......... hetzelfde als bij ons of anders.
Ik heb 2 jongens de ene heeft maat 134 en de ander 122 voor welke maat moet ik dan kijken???
Alvast bedankt

knaapje
23-08-14, 13:34
Even googlelen op "childrens clothing sizes" levert o.a. dit op:


http://en.wikipedia.org/wiki/US_standard_clothing_size#Children.27s_sizes

en nog een paar duizend andere sites.

miranda1971
23-08-14, 13:37
dank je wel hier kan ik wel wat mee.

Bryce2011
24-08-14, 02:05
Kijk ook eens op kledingmaten.nl daar staat een eenvoudig en overzichtelijke tabel..

knaapje
16-09-14, 15:48
Vorig jaar heb ik bij de infostand in het Food court een couponboekje gekocht/gekregen.
Daar zat o.a. een coupon in van Ralph Lauren waarmee je bij aankoop van meer van $ 250 een extra korting kreeg van iets van $25 of $ 50.

Weet iemand of dit nog bestaat?

Ebelix
16-09-14, 16:37
Die aanbieding hebben ze meestal. Wel het couponboekje ophalen bij guest service.

Anita74
16-09-14, 17:07
Als je je aanmeld bij de website van Premium Outlets kun je een bon printen waarmee je het couponboekje gratis kunt ophalen. Ook staan op de website nog extra aanbiedingen.

marijke8
17-09-14, 21:28
Ik heb het coupon boekje bij de guest service verkregen op mijn anwb lidmaatschap kaart.

svanveen
30-09-14, 11:02
Kan iemand mij een link naar coupons voor de (outlet) shopping malls geven.
Ik heb het geprobeerd op de site van premium outlet, maar ik kan het niet vinden.

knaapje
30-09-14, 12:28
De coupons zitten (uitzonderingen daargelaten) in een boekje wat je kunt afhalen zoals boven omschreven.
Er is alleen een lijstje van winkels die op dinsdag extra korting geven aan senioren, maar dat zal je op de site wel gevonden hebben.

svanveen
30-09-14, 13:12
Ah oke, ik dacht namelijk dat ik gelezen had dat je een coupon moet hebben om een boekje op te halen.
Maar je kunt het dus ook met je ANWB kaart bij de guest service halen begrijp ik.

Ebelix
30-09-14, 13:29
Je krijgt online coupons als je aanmeld als lid van de VIP club. Dit is gratis.

knaapje
30-09-14, 14:25
Weer wat bijgeleerd!
Moet je wel kort voor vertrek uitprinten i.v.m. geldigheidsduur.

svanveen
30-09-14, 17:34
Dankje @Ebelix, ik ga er meteen naar kijken, wij vertrekken over een week!

Bieg
04-10-14, 19:26
Kan iemand mij een link naar coupons voor de (outlet) shopping malls geven.
Ik heb het geprobeerd op de site van premium outlet, maar ik kan het niet vinden.

De website is deze : http://www.premiumoutlets.com/orlando/

Je moet je aanmelden bij de VIP shopper club, dit is gratis. Als je dit hebt gedaan kun je inloggen op de site en de gewenste coupons vervolgens afdrukken. Succes ermee!!

Groeten, Monique