PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat vind jij het het leukste in Kissimmee?



Michael66
20-05-12, 22:39
Zoveel leuke dingen te zien en doen in Kissimmee.
Wat vind jij het leukste?

Hier een voorschotje:
H47tEVuhbfQ

Mijn all-time favoriet was jarenlang .... Walmart aan de 192. Van de eerste aankoopjes vlak na aankomst, tot de grote shoppingstreaks en de avondbezoekjes als ik nog even de deur uit wil.

Maar vorige zomer is daar iets bij gekomen: Eco Safaris by Forever Florida!
Zie http://www.foreverflorida.com/

En wat is jouw favoriet om te doen, zien, beleven, aan te raken, ruiken, of ... whatever?!? In Kissimmee!

Fleurida
20-05-12, 22:53
Op mijn slippertjes naar de Walmart sloffen en weer met van alles thuiskomen wat niet op het lijstje stond.

Dennan
21-05-12, 16:19
Is er iets niet leuk?

M.u.v. het weer naar huis gaan dan...

:)

Dennan
21-05-12, 16:22
Maar inderdaad, Walmart aan de 192, Joe's Crab Shack (heerlijke snowcrab en leuk opgezet (die in de buurt van Celebration dan), Cracker Barrel, Starbucks in de Super Target (kijk al uit naar de Starbucks in de AH :) )... noem maar op.

Ik vind alles wel leuk.

rolandino
21-05-12, 20:38
Niet persee Kissimmee, maar het "thuis" komen na een lange dag, en 2 minuten na het uit de auto stappen al in het zwembad liggen :) Het ultieme vakantie gevoel!

elstars
21-05-12, 21:37
Niet persee Kissimmee, maar het "thuis" komen na een lange dag, en 2 minuten na het uit de auto stappen al in het zwembad liggen :) Het ultieme vakantie gevoel!

Helemaal mee eens! En daarna een lekker ijsje.

trails
22-05-12, 08:13
Het feit dat je 24 uur per dag naar de winkel (Wal*Mart) kunt gaan, heerlijk. Er is zoveel wat er heerlijk is, maar Wal*Mart staat denk ik wel op nummer 1.
En cookie dough ijs natuurlijk.

disney-golf
23-05-12, 02:26
Chilling by the pool in my own slice of paradise...\\:D/

trails
23-05-12, 15:46
Chilling by the pool in my own slice of paradise...\\:D/

Dat kan ik thuis ook....:oops::wink:, maar die Wal*Mart.....

Sanibel
23-05-12, 16:57
Is er iets niet leuk?

M.u.v. het weer naar huis gaan dan...

:)

Hier sluiten wij ons bij aan!!!!

Michael66
26-05-12, 12:45
Klopt, er is een heleboel leuk.

Maar als je nou één ding nog een keer mag doen / zien / meemaken in Kissimmee, wat zou dat dan zijn?

Eén ding!

robisjo
26-05-12, 13:09
Klopt, er is een heleboel leuk.

Maar als je nou één ding nog een keer mag doen / zien / meemaken in Kissimmee, wat zou dat dan zijn?

Eén ding!

Na diverse vakanties buiten de US, waar wij het met moeite de 2 weken uithielden. Die allereerste indruk van Florida en het gevoel dat we na 3 weken nog niet naar huis wilden.....
Dat gevoel zou ik nog wel een keer willlen mee maken :razz:

Ta2 Gerrit
26-05-12, 13:32
Kid Rock zien in de UCF Arena, was toch het hoogtepunt van de afgelopen jaren.

ferret
27-05-12, 11:38
ucf arena is niet in kissimmee, toch??
Ook ik sluit me aan bij de wallmart. Heerlijk winkelen.

flowerscaper
27-05-12, 12:02
Ook een aantal leuke tweedehands winkeltjes!

Tini
28-05-12, 02:13
Het terras van 'ons' huis, 's avond met een MGD-tje en een peukie. Puur genieten!!

En alles wat hierboven ook al is genoemd :-)

Ta2 Gerrit
29-05-12, 14:52
ucf arena is niet in kissimmee, toch??

Oké, muggenziften :twisted:. De rit vanuit Kissimmee naar de UCF Arena was erg leuk, maar de rit van de UCF Arena naar Kissimmee was GEWELDIG !!

Walmart was mijn 2e keus, maar wij gaan altijd naar die aan de US27, en dat is Clermont, dus ook al geen Kissimmee.
Eigenlijk is er geen ruk aan in Kissimmee :lol:

Dennan
29-05-12, 16:35
Een heerlijk groot vakantiehuis, alles gelijkvloers, 3 badkamers en een zwembad in je achtertuin. En inderdaad het gevoel dat je thuis bent is zelfs meer dan het gevoel als ik thuis ben :)

damian08
30-05-12, 21:46
Tja...toch ook die Wal*Mart voor mij hoor.. heerlijke winkel!
En inderdaad je heb maar 3 dingetje nodig en komt met een volle kar 3 uur later de winkel weer uit.. geweldig gewoon.
Heb het er vaak over als we hier in de supermarkt staan : Ja bij Walmart heb je veeeeel meer keus :D

En toch ook wel na een lange dag Disney oid, lekker naar je villa en nog even in de hottub zitten, het ultieme vakantiegevoel hoor!

pumi1000
31-05-12, 16:43
Old Town was ook wel leuk om te zien, vooral de klassieke auto's.

Verder natuurlijk de Walmart, Twistee Treat, giftshops, Congo River golf en natuurlijk de Outback ;-)

Cammy
31-05-12, 20:14
Luxe huisjes en Wal-markt, klinkt goed! Is het ook aan te raden om toe te voegen aan ons lijstje? We hebben 14 dagen en willen een hele ronde maken van grote plaatsen (Orlando, Miami, Key-west, Everglades, Tampa) Maar zeker de kleine plaatsen zijn welkom de vraag is alleen nog welke... Dus, kissimmee een aanrader?

Ta2 Gerrit
31-05-12, 21:41
Kissimmee is DE aanrader, wat Florida betreft. Daar gebeurt (bijna) alles. Ligt net onder Orlando (er aan vast), en hier zijn nagenoeg alle parken, outlet-malls, hotel, huurvilla's etc. gesitueerd.