PDA

Bekijk Volledige Versie : Fun in the sun Rentals bestaat niet meer!



SasM
18-05-12, 00:32
Voor onze vakantie deze zomer hebben we een huis gehuurd in Fort Myers Beach via Fun in the sun rentals. Vandaag wilden we vrienden de fotoos van dit huis laten zien. De site werkte echter niet meer. Ik kreeg op de een of andere manier de kriebels en ben verder gaan zoeken. Gebeld, geen verbinding, gemaild, geen antwoord. Wel een aantal reviews gevonden waarin aangegeven wordt dat Fun in the sun niet meer bestaat en dat de eigenaar er met het geld vandoor is!!!! :shock: Net gebeld met CCmaatschappij en ik denk dat we (een gedeelte van?) ons geld via hen terugkrijgen (hoop het maar!).

Maar voorlopig niet boeken via Fun in the sun!!! :twisted: Baal er wel van want het was een gaaf huis! Iemand tips voor een ander beachfront house aan de Golf van Mexico?

hannie
18-05-12, 08:14
Oh echt? waardeloos zeg. Ik had 'm ook in 'm favorieten staan, heb het gelijk gewist.
Ik denk dat dat weer zoeken wordt op homeaway of zo.
Wij hadden vorig jaar een condo direct op het strand van FMB via: http://fmbcondorentals.com
Maar jij wilt geloof ik een villa, dan heb je niets aan mijn link want dat zijn condo's
Wij hebben het wel erg naar onze zin gehad in de condo.

SasM
18-05-12, 16:03
Heb net contact gehad met Sun Palace Vacation homes in FMB. Zij hebben de rentals overgenomen van Fun in the Sun. De eigenaar van Fun in the Sun is inderdaad met de noorderzon vertrokken en heeft alle owners van de rentals in de kou laten staan.
Het huis dat wij gehuurd hadden is inmiddels niet meer vrij, ontzettend balen dus!
In elk geval is ons vermoeden nu definitief bevestigd en moeten we op zoek naar iets anders..... Niet heel makkelijk omdat we in de week van July 4th zitten... Tips zijn welkom!

Briggy
18-05-12, 22:50
Wat een rotstreek, hoe kunnen sommige mensen het over hun hard verkrijgen. Geld maakt mensen corrupt ben ik bang.. hoop dat je een leuk ander huisje vind!!

rolandino
18-05-12, 23:03
De reviews op Google van de afgelopen weken zijn inderdaad erg negatief. Jammer dat zulke mensen er toch tussen zitten. Hopelijk kun je het geld terug krijgen van je creditcardmaatschappij. Maar net zo belangrijk vind je een mooi alternatief, en kun je toch heerlijk genieten van je vakantie!

cindy74
19-05-12, 05:26
Kijk eens bij villa aquaventura wij zaten er vorig jaar . Het is wel in cape coral en de periode dat jullie willen gaan is nog vrij

SasM
19-05-12, 20:52
Bedankt voor de tips en het medeleven! Vandaag via Sunpalace Vacations (super hulp!) het laatste beachfront house in FMB bemachtigd :D Als we nu nog ons geld van de vorige terugkrijgen dan komt het achteraf toch allemaal goed. Wat een gedoe, zo'n paar weken voor vertrek.

2theUSA
21-05-12, 15:31
Wat ontzettend balen zeg, we zijn net terug uit Florida en lees nu net je berichtje.
Via ons blog was je vorig jaar op het huis via Fun in the Sun gekomen....., ik voel mij gewoon bezwaard. Wij hebben eerder in 2010 via Sun Palace Vacations gehuurd, ontzettend aardige mensen, met een persoonlijke benadering. Toen wij mailden over iets kwamen ze ook dezelfde dag langs. Hopelijk hebben jullie nu een huis wat ook naar jullie zin is. We duimen dat je zoveel mogelijk geld terug krijgt.

Groetjes Christa

SasM
21-05-12, 19:05
voel je niet bezwaard, dat konden jullie toch ook niet weten. Destijds ging Alles nog goed met Fun in the Sun.
Het lijkt erop dat alles nog goed komt, we hebben denk ik een mooi huis (margarita ville beach house bewaren voor ons volgende bezoek wat die vind ik stiekem nog steeds mooier, maar ja!)
Over 6 weken zullen we het zien, en daar hebben we super zin in!

aggie
24-05-12, 13:36
Jeetje, dat wil je niet meemaken natuurlijk. Goed dat je er achter kwam en nog een andere mooie villa hebt weten te bemachtigen. Zal zeker een stressmoment geweest zijn, ik hoop van harte dat jullie verder wel van een mooie en onbezorgde reis mogen genieten!!

SasM
07-06-12, 23:50
Lang leve Visa, op voorhand ons geld helemaal teruggekregen. Ze gaan nu onderzoeken of dit terecht is. En een nieuwe card om misbruik van de oude te voorkomen. Slaap ik toch wat beter.

Als uiteindelijk blijkt dat de teruggave niet terecht was moeten we alsnog betalen maar dat zien we dan wel weer!

Groet, SasM

hannie
08-06-12, 07:35
Mooi, dat is weer een pak van je hart!

trails
08-06-12, 08:34
Fijn dat het zo toch nog opgelost is, maar dit is natuurlijk niet hoe je het wilt hebben hè.

Teleton
08-06-12, 08:57
Eind goed, al goed! (hopen we..........\\:D/)

rolandino
08-06-12, 19:52
Goed bericht, en netjes van Visa! Hopelijk blijft alles positief, en kun je vooral van je vakantie genieten!