PDA

Bekijk Volledige Versie : Onze vakanties (incl. Disneycruise)



Micky
17-05-12, 15:19
Voor wie even wil meegenieten; hier ons laatste filmpje (http://vimeo.com/42179477) van onze Orlando trip vorige week, incl. Disneycruise naar de Bahamas
Een onvergetelijke ervaring!
Ik ben benieuwd hoe jullie'm vinden!

Fleurida
17-05-12, 16:29
Super leuk! En wat een geweldige vakantie.

Ta2 Gerrit
17-05-12, 16:29
Geweldig filmpje. We hebben er van genoten. Mooie beelden, schitterend gemonteerd, ook de muziek.
Loved it..

Nel van Ree
17-05-12, 17:10
Hallo Micky,

Nou ik heb genoten prachtig vond ik het.
Ook die muziek erbij goed ik kan het niet.

groetjes nel

mattrob
17-05-12, 17:16
Wow, geweldig filmpje zeg !! Met veel plezier gekeken, leuke muziek, leuke vrolijke gezichten en veel bekende Florida beelden !

rolandino
17-05-12, 17:52
Sluit me helemaal bij bovenstaande aan! Jullie dochter heeft volgens mij kramp van het lachen na de vakantie ;-)

rogzwanenburg
17-05-12, 18:16
wat een super leuk fimpje en wat professioneel gemonteerd zeg super!!

ferret
17-05-12, 18:32
Wat een GEWELDIG filmpje. Wij hebben heel veel film van Florida, maar wij hebben het niet zo leuk gemonteerd. Klasse!!

Lannie
17-05-12, 18:50
Ongelovelijk knap in elkaar gezet! Complimenten!,

de jantjes
17-05-12, 19:14
Dit filmpje heeft zeker de Wow factor !!

Gezellige familie beelden en live muziek Toppie =D> waard

belgske
17-05-12, 20:56
Heb ervan genoten, prachtig gemaakt...

Micky
17-05-12, 21:18
Door de positieve reacties van het filmpje van dit jaar, post ik ook nog even het filmpje van vorig jaar naar Orlando (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EF-_IhMm_VM). Toen gingen we met de hele familie....met z'n 13en! Ook dat was natuurlijk onvergetelijk! Veel kijkplezier!!

groetjes, Micky

ietie
17-05-12, 21:37
Dit jaar werd ik voor het eerst op de vingers getikt door een stewardes toen ik probeerde een foto te maken, ik had dit nog nooit meegemaakt, er werd mij verteld dat het verboden was om foto`s van de binnekant van het vliegtuig te maken.

rolandino
17-05-12, 21:50
Wat een onzin Ietie. Als je het doet tijdens landen/stijgen wanneer alle electronica uit moet kan ik het wel begrijpen. Daarbuiten is het geen probleem.

@ Micky, ook dit is een leuk filmpje, 13 man, pfoe ;-) Wel leuk gezicht 3 auto's voor de deur ;-) Lijkt me wel lastig iets plannen, elke keer met alle 13 erop uit?

Micky
17-05-12, 22:39
@ Micky, ook dit is een leuk filmpje, 13 man, pfoe ;-) Wel leuk gezicht 3 auto's voor de deur ;-) Lijkt me wel lastig iets plannen, elke keer met alle 13 erop uit?

Ik ben zelf altijd erg van de planning (welke dag is welk park het minst druk e.d.) dus mijn familie vond het wel prima, en ging over het algemeen iedere dag gezellig mee. Het was voor mij en mijn man ook al de 7e x Orlando en voor de rest de 1e x! Wij kwamen iedere keer met mooie foto's en verhalen, dus ze wilden zelf ook wel eens meegenieten! Ik moet zeggen dat ik het wel wat vermoeiender vond om zo'n hele groep bij elkaar te houden in een park, (met leeftijden tussen de 6 en 72 jaar), maar toch had ik deze ervaring nooit willen missen. Met je 72 jarige vader in een achtbaan is geweldig!!!

Wearethere
17-05-12, 23:29
Wat een knap stukkie monteerwerk. Zelfs beelden bijzonder met bijzondere stukken uit muziek... Samen met m'n vriendin bekeken en veel herkenning van Florida.
Complimenten...
Hoe heb je/jullie de film gemaakt en bewerkt? Dit willen wij ook wel gaan doen!
Greets wearethere (Jeroen&Irene)

Ta2 Gerrit
18-05-12, 01:21
Wederom erg vermakelijk.

belgske
18-05-12, 18:50
wederom schitterend gemaakt... de beelden volgen het ritme vd muziek... ik weet dat daar enorm veel tijd in kruipt.

randje35
18-05-12, 20:35
Wat ontzettend leuk gedaan zeg!! Echt top.

randje35
18-05-12, 20:45
Deze vind ik ook fantastisch, echt klasse!!

Micky
18-05-12, 20:58
Hoe heb je/jullie de film gemaakt en bewerkt? Dit willen wij ook wel gaan doen!
Greets wearethere (Jeroen&Irene)

Mijn man heeft het gefilmd met de Sony Nex 5 en hij heeft het gemonteerd met Final Cut Pro. Nou heeft hij wel veel ervaring omdat hij al jaren regisseur is van reclames e.d. Als tip (dat zegt hij altijd tegen mij als ik de camera eens in mijn hand heb) Je moet variëren in Close Up en Wide shots. Soms ook van hetzelfde een Close Up čn Wide shot nemen. Meegaan met acties enz. Verder kan je in Final Cut Pro op de juiste accenten in de liedjes, de juiste beelden editen. En hoewel ik het er dus niet mee eens ben; "Less is More"...dus de kijker moet altijd het gevoel krijgen om meer te willen!!

Nou succes in ieder geval!!

Minneke
19-05-12, 10:37
Heel mooi gedaan. Heel leuk om te bekijken. Zo herkenbaar. Zo goed promotiefilmpje zijn voor Florida!

petrajessy
19-05-12, 11:19
En de styling is vast jouw werk! Je dochter zag er zo leuk uit!! Die bikini's, topjes en zonnebrilletjes!! Enig!

Micky
19-05-12, 16:03
En de styling is vast jouw werk! Je dochter zag er zo leuk uit!! Die bikini's, topjes en zonnebrilletjes!! Enig!

haha...Yep! Heerlijk zo'n dochter! En ik had weer een extra koffer nodig op de terugweg!! Ook vast herkenbaar voor de Orlando-gangers!!;-)

tomenvalesca
19-05-12, 23:02
wat een prachtig filmpje, ook super dat je dochter zowat de rode draad doorheen het filmpje is (ze doet dat trouwens ook heel erg goed)! super als je dit elk jaar doet en na enkele jaren weer kan herbekijken... ik en mijn vriend hebben dit samen bekeken en er zal onze volgende trip zeker ook gefilmd worden! niets dan prachtige beelden, want die zeggen zowieso al veel meer dan plaatjes , thumbs up! wij hopen in de toekomst nog veel filmpjes van jullie te zien!

trails
20-05-12, 09:38
ERRUG leuk filmpje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gonniegans
20-05-12, 14:09
Super gedaan, dat wil ik ook kunnen!!

DEETJE
20-05-12, 22:45
In 1 woord.......Woooooouuuuuuuwwwwww.

koenkamphuys
25-05-12, 11:14
Guaranteed to raise a smile :-)

Dynamisch filmpje met veel bewegende beelden (waar de beperkte frame rate wat moeilijk mee om kan gaan) waar je van het begin tot het einde met plezier naar kijkt. Een bewijs dat vakantievideo's niet saai hoeven te zijn. Mijn complimenten. Je dochter zal het ook met veel trots aan klasgenoten en vriendinnen laten zien.

Mickey99
29-05-12, 18:54
Wat een gaaaaaf filmpje! Ik heb er van genoten, bedankt voor het delen (ik heb nu alleen accuut last van heimwee ;)).

damian08
30-05-12, 11:29
Wauw echt een Top filmpje, leuke muziek erbij, heel mooi gemonteerd zeg..helaas heb ik daar het geduld niet voor ;-).

Zo te zien was het echt een Super vakantie!

Flufjuh
01-06-12, 13:59
OMG ik wil ook op zo'n cruise ship!! Onwijs leuk filmpje, heel mooi gedaan.

jabo
04-06-12, 18:44
Heel mooi gedaan, complimenten !

Kelly73
07-06-12, 09:53
Wauw, super mooi zeg!! Complimenten voor het filmpje en de muziek eronder. Ik heb er van genoten!!

cyrene
08-06-12, 21:24
Wat een super leuk filmpje, je wordt er helemaal enthousiast van.

Edder
17-12-12, 16:08
Leuk in elkaar gezet, ziet er uit als een geweldige vakantie :)

Bieg
05-02-13, 22:05
Wat een ontzettend leuk filmpje! En zo herkenbaar.......

hylke
06-02-13, 11:56
Doordat dit topic ineens weer in de lijst met nieuwe onderwerpen stond, heb ik ook even gekeken. Ik heb werkelijk genoten van de filmpjes!!!!! Prachtig gedaan en een enorme inspiratie voor als ik het over een paar maanden zelf mag doen ;-)

Chanti
19-02-13, 22:52
Ik heb echt genoten van jullie video! Krijg er weer helemaal zin in!!!