PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] mercike: Orlando, juli 2012



mercike
16-05-12, 17:09
Hallokes;

Ik ga een reisverslag bijhouden op een blog...
Wie zin heeft om ons te volgen....wees welkom!!!!! :razz:
ronikske.blogspot.com (http://ronikske.blogspot.nl/)

Het is de eerste keer dat we zoiets gaan doen, dus ik hoop dat da gaat lukken.... ;-)

belgske
16-05-12, 19:50
wij zitten in die periode ook daar... de eerste week op de keys en in Miami, de laatste 2 weken (ook voor jullie) zitten we in Orlando... wie weet horen we in onze buurt dan wel enkelen Vlaams klappen....

mercike
16-05-12, 22:37
Wie weet.....zou wel schrikken zijn....:grin:
Hebben we ooit meegemaakt toen we naar Cyprus gingen.....

mercike
30-05-12, 00:05
Heb even een vraagje......is het de bedoeling dat de volgers mail krijgen als je iets nieuws plaatst op je blog of niet?

S@skia
30-05-12, 08:09
Als je via blogger een blog maakt krijgen je volgers vanzelf in hun leeslijst je stuk te zien. Heb je al een link naar je blog?

mercike
30-05-12, 09:08
Hey Saskia

Het staat op blogger..... ronikske.blogspot.com
Bedoel je met leeslijst, dat wat je krijgt als je naar 'blogger' gaat? Dus ni in de mailbox.......
Dan weet ik wat ik moet doorgeven hé.....:oops:

S@skia
30-05-12, 12:06
Yes, als je zelf naar Blogger gaat om je blog bij te werken dan zie jij alle berichten van diegene die je zelf volgt. Dus ik volg jou nu en zodra jij een nieuw bericht plaatst krijg ik dat in mijn leeslijst te zien. Hiervoor moet ik dus wel zelf naar Blogger toe......
Veel plezier mer de voorbereidingen, nog even....:lol:

rolandino
30-05-12, 12:09
Dat laatste vind ik gelijk het nadeel van Blogger, je moet zelf een actie ondernemen om de leeslijst door te pluizen. Vaak lees ik blogs even in een ongebruikt minuutje, wat ik dan vaak doe op basis van de e-mails die ik binnen krijg. Wordpress doet dit erg handig. helaas heb ik in Bloggernog nergens die optie kunnen vinden :(

aggie
30-05-12, 12:27
Jawel hoor, deze link kun je nu ook aan je blog toevoegen, is nieuw! Ik heb hem er op mijn blog ook in staan, je kunt je aanmelden om via de email te volgen!!

rolandino
30-05-12, 13:11
Jawel hoor, deze link kun je nu ook aan je blog toevoegen, is nieuw! Ik heb hem er op mijn blog ook in staan, je kunt je aanmelden om via de email te volgen!!
Kijk dat is handig! Aangemeld bij jouw blog ;-)

Mercike zou jij ook die link toe willen voegen? :)

mercike
30-05-12, 13:26
Hey Aggie;

Is dat bij instellingen en dan mobiel en email? Er kunnen slechts 10 adressen toegevoegd worden? Of zit ik helemaal verkeerd??????? :???:

aggie
30-05-12, 16:56
Hallo Mercike,

Je moet naar ontwerp(rechts boven aan je blog) gaan, dan naar indelingen en gadget toevoegen. Dan kies je volgen via e-mail!! Toevoegen en klaar!!

Succes

aggie
30-05-12, 16:57
Kijk dat is handig! Aangemeld bij jouw blog ;-)

Dank je wel!! Leuk!

mercike
30-05-12, 21:14
Voila, gevonden! Bedankt hé !!!!!
Krijgen de volgers nu vanzelf mail of moeten zij nog iets doen???? Je ziet hé, ben een leek in die dingen.....:lol: ......

rolandino
30-05-12, 21:31
Bedankt voor het toevoegen Mercike!! Heb me zojuist aangemeld.

Alleen mensen die zich aanmelden via het invoerveld krijgen een e-mail.

mercike
30-05-12, 22:19
Welkom Rolandino..... :razz:
Veel plezier hé!!!

Micktomar
31-05-12, 17:38
Zelfs na 3 jaar bloggen leer ik toch steeds weer nieuwe dingen;-)
Dank je Aggie

aggie
01-06-12, 13:53
Zelfs na 3 jaar bloggen leer ik toch steeds weer nieuwe dingen;-)
Dank je Aggie

Graag gedaan!! Het is volgens mij ook nog niet zolang een dienst van blogger, maar wel een fijne toevoeging! \\:D/

toornent
09-06-12, 11:23
Hoi,

Ook wij gaan jullie volgen en het aftellen is nu toch echt begonnen voor jullie. Veel plezier.

Groetjes Luke