PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Loews Miami Beach Hotel, Miami Beach



patrick reijnen
16-02-06, 14:20
Wie heeft er ervaring met het loews hotel in Miami Beach.

Albert
17-04-06, 20:02
Ik heb er niet overnacht, maar "zakelijk" heb ik het Loews wel bezocht. Ik heb een "standaard" kamer gezien, echt super. Een tikkeltje design, en erg comfortabel ingericht. Het is een groot hotel, maar zo voelt het niet. De ligging is ook uitstekend!
Verder erg goed geluncht in het restaurant!

123inkie
17-06-10, 23:44
Heel erg lekker hotel, vlakbij Ocean Drive & Licoln Road. Prima service, wel prijzig. Komen hier zeker terug

Melissa & Patrick
09-07-12, 20:54
Wij hebben dit hotel geboekt voor volgend jaar als we naar Florida gaan. We hebben dit hotel voor 1 week geboekt na onze rondreis door Florida om even lekker bij te komen. Zijn er nog meer mensen met ervaringen en tips? Leuke restaurantjes en shopping malls in de buurt?

Wiepster
10-07-12, 14:48
Volgende keer dat ik naar Miami ga, dan naar dit hotel! Nog niet binnen geweest, maar de ligging is perfect! Mooi zwembad, eigen strand met stoelen, geen auto nodig!

Melissa: alles zit in de buurt, steek de straat over en je zit op Colllins Avenue.

Melissa & Patrick
10-07-12, 18:17
Dus dit is een goede keus geweest ;) Blij om te horen.. Zitten er ook warenhuizen / shopping malls in de buurt? Heb je misschien ook leuke tips voor restaurantjes en tentjes waar je lekker kunt ontbijten eventueel?

Bedankt!