PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema NicoleHappy: 3 weken Orlando, juli 2012



NicoleHappy
15-05-12, 09:03
Wat hebben we toch een geluk, dit jaar gaan we weer naar Florida !! Het is echt aftellen en om de voorpret nog wat te verhogen een berichtje op het Florida forum over ons reisschema:

30 juni AMS - MCO via Washington met United
1e week: Orlando in het Hampton Inn Pointe Orlando (via Monarch).
We hebben Disney tickets voor 5 dagen incl fun & waterparks. We willen deze de 1e twee weken benutten. Zijn we door de jetlag toch vroeg wakker. Waar we 4th of July gaan doorbrengen hebben we nog niet besloten ( in iedergeval een gedeelte in de mall ;-))
Bovendien hebben we kaartjes gekocht voor 5 juli de trainingen van Nascar op Daytona. Zoontjelief haalt de avond races zelf niet om te bekijken en het leek ons geweldig om het gebeuren rondom een race mee te maken.

2e week: Orlando : villa in Sandy Ridge met games room en BBQ!
Plannen om naar Golf Hall of Fame in St. Augustine te gaan (We zijn echt golfliefhebbers)

3e week: Orlando : Condo Reunion Resort, wilden we zou graag een keer proberen.
Dagje naar Clearwater beach? Kennedy Space Centre?
21 Juli MCO - AMS (ook via Washington) met UA

Auto is een midsize SUV met Alamo (via usareisen) .

We zijn er klaar voor...nu nog aftellen..;-)

Ta2 Gerrit
15-05-12, 09:51
Leuk hoor. Nicole is weer Happy. En een paar mooie dingen op het programma (Nascar :-))
Wel apart dat jullie 3 verschillende accomodaties hebbben. Gewoon om te proberen ?

Veel plezier met het aftellen en de voorpret.

gonniegans
15-05-12, 21:32
Klinkt goed allemaal. Geniet ervan! Wij zitten in juli ook in een villa in Sandy Ridge, toevallig!

NicoleHappy
16-05-12, 08:40
Inderdaad gewoon een beetje proberen. Alvast een beetje kijken voor " later als ik groot ben ;-)" ( overwinteren in Florida....) Bovendien al blijven we in dezelfde omgeving heeft geeft toch nog een beetje het gevoel dat we rondreizen ;-) .

Esther2013
14-04-13, 14:57
Hi Nicole, net jullie blog gelezen van 2010. Errug leuk!
Ik kon geen recentere vinden van 2012, klopt dat?
Ben benieuwd of er nog een vervolg komt in 2013...
Wij gaan dit jaar voor het eerst, dus ik heb weer leuke ideeën opgedaan van jullie blog.
gr Esther