PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Anya



anya
14-05-12, 22:06
Hallo

Ik kom mij hier even voorstellen want had al een vraag gesteld bij de reisschema's, maar had mij nog niet voorgesteld :s whoepsie :)

Ik ben Anya, eind 20 en ik ga samen met mijn verloofde (hij is begin 30) op huwelijksreis naar Florida. Onze kindjes nemen we niet mee, anders zouden we geen huwelijksreis hebben :D

Het zal de eerste maal zijn dat wij zo ver op reis gaan en ook de eerste maal dat we gaan rondtrekken in een land.
Ik heb al wat dingen opgezocht, maar zit toch met een aantal vragen en ik hoop dan hier ook antwoord te kunnen krijgen van experts in Florida ;)
We kijken er wel naar uit en hopen dat het snel december is :)

Groetjes, Anya

chippie
15-05-12, 08:19
Dat gaat een mooie vakantie worden! Genoeg info hier te vinden en op vragen krijg je altijd antwoord is mijn ervaring. Dus je hebt de komende tijd genoeg te doen, lezen, lezen, lezen, vragen, lezen, lezen, want de voorbereidingen op zo’n vakantie zijn al ontzettend leuk.

koenkamphuys
18-05-12, 15:34
Huwelijksreis in Florida... zo is het ooit bij ons ook begonnen en kijk wat ervan gekomen is: we zijn helemaal Floridaverslaafd. Pas op hoor, Florida is gevaarlijk leuk en voor je het weet wil je elk jaar terug. Desondanks sterkte bij het zoeken van al je informatie op dit forum ;-)