PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitgaan in Orlando



Tosca
08-02-05, 22:59
Is er misschien die wat meer kan vertellen over Church street.
Heb er weleens wat over gehoord, maar kan er eigenlijk niks over vinden.

Geloof dat dit ook een van de weinige plaatsen is waar je een terrasje kan vinden !

Nou forummers ik hoor het wel weer.

Greetings, Tosca :mrgreen:

Daniel
08-02-05, 23:51
Ik ben er jaaaaaren geleden geweest. Was toen best leuk. s'Avonds kwam het helemaal tot leven, allerlei kroegjes en volgens mij hadden ze idd terrasjes... Het had allemaal wel een beetje een "western" sfeertje, dwz. de kroegen deden saloon-achtig aan.

Dit is de officiele site: http://www.churchstreetstation.com/ maar die wordt op het moment geupdate. :(

Ik weet niet hoe het nu is, maar vond het toen wel een bezoekje waard (zeker in de avond)!

Daniel

Tosca
09-02-05, 08:17
Nou Daniel Bedankt alvast, ik houdt het even in de gaten. De site zal toch wel geupdated zijn voordat ik ga in juli ?!? :lol:

ps. Daniel, nog een vraag. Gisteren kreeg ik diverse mail binnen en ik zat oa. de reactie van beppie op deze posting te bekijken en wilde hier een reactie op geven. Blijkbaar was ik allerlei dingen tergelijkertijd aan het doen en nu heb ik de reactie op beppie onder mijn posting van daytona bikeweek gezet (zie reactie inzake terrasjes) Kan ik een geplaatste reactie nu wijzigen / verplaatsen ??? :?:

Ta2 Gerrit
09-02-05, 09:46
Evenals de website zijn ze Church Street Station aan het upgraden. Het was de laatste jaren wat aan het verpauperen en daar moest wat tegen gedaan worden. Het is erg gezellig en echt in het hart van Orlando, waar overigens verder weinig te beleven valt. In en rond CSS vindt je veel winkels, restaurants en bars. 'sAvonds wordt/werd CSS afgesloten en van terrassen voorzien en zijn is er live muziek. Je betaald dan wel een entree. Of het met het vernieuwde CSS ook weer zo wordt weet ik niet, maar als jullie die kant op gaan zal het ongetwijfeld klaar zijn. Als je er bent, wip dan even binnen bij Terror on Church Street, angstaanjagend :shock: .

Daniel
09-02-05, 11:29
ps. Daniel, nog een vraag. Gisteren kreeg ik diverse mail binnen en ik zat oa. de reactie van beppie op deze posting te bekijken en wilde hier een reactie op geven. Blijkbaar was ik allerlei dingen tergelijkertijd aan het doen en nu heb ik de reactie op beppie onder mijn posting van daytona bikeweek gezet (zie reactie inzake terrasjes) Kan ik een geplaatste reactie nu wijzigen / verplaatsen ??? :?:

Een geplaatste reactie kun je altijd wijzigen, maar alleen een moderator kan iets verplaatsen. Nu is het verplaatsen van een heel topic (onderwerp) vrij simpel, maar het verplaatsen van een bericht is een stuk lastiger. Ik ga eens kijken wat ik voor je kan doen!

Daniel

Tosca
09-02-05, 19:46
Nou Daniel wederom sorry voor mijn lastige vragen (zie eerder al van mijn gebruikersnaam) maar gelukkig had Beppie het al begrepen.

Ik zal voortaan gewoon opletten met wat ik doe !

Verder hoop ik inderdaad dat, zoals Ta2Gerrit al zei, Churchstreet geheel klaar is als ik kom, want het lijkt me echt gezellig.

Wat ik nu nog steeds niet snap is, dat er daar wel terrassen mogen staan en verders nergens. Ja ik weet het wel ivm het drankbeleid, alleen zou dat toch hetzelfde moeten zijn in Churchstreet ?!? :mrgreen:

Ta2 Gerrit
09-02-05, 21:51
Als de terrassen er staan dan is de straat afgesloten en bewaakt, dus staan ze niet openbaar. Hetzelfde zie je met de bike week, er zijn terrassen bij de verschillende bars, maar achter een bewaakt hek. Mocht je er dus een beetje jong uitzien (daar heb ik geen last meer van :wink: ) en geen ID bij je hebben, heb je gewoon vette pech. Normaal zie je nada terrassen in Daytona en overdag in CSS. :cry:

Michael66
25-03-05, 15:32
Is Church Street Station opgekocht door Paris Hilton om er een Paris Hiton Uitgaanscentrum van te maken? Ik dacht dat ik een tijdje terug zoiets hierover had gelezen.

freestyle4all
12-06-05, 16:11
Nee, niet opgekocht door Paris.
Maar er is wel een nieuwe club geopend van Paris Hilton:
http://www.clubparisorlando.com/

miranda1983
14-07-05, 14:29
wie weet er in orlando een discotheek, clubs, bars om s'avonds te gaan stappen????


groetjes miranda

Njit
14-07-05, 15:10
wie weet er in orlando een discotheek, clubs, bars om s'avonds te gaan stappen????

Pleasure Island (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/entertainment/entertainmentDetail?id=PleasureIslandEntertainment Page) @ Downtown Disney is wel leuk.

Neem wel je paspoort mee als je gaat stappen. Zeker als je net boven de leeftijdsgrens van 21 zit willen ze wel eens moeilijk doen.. En dan kun je weer geen drank bestellen etc want je krijgt een ander bandje om :)
Dit geld ook voor cafe's op Miami Beach. Geen ID is geen toegang!

clafra92
14-07-05, 15:43
Ikzelf vind het ook altijd leuk bij Universal, Citywalk. Zit een onvervalste Motown disco met een geweldig ............... toilet! Diverse soorten muziek, reggae, jazz, disco en zo

Ebelix
14-07-05, 15:48
In downtown Orlando zitten een paar clubs waar wat minder toeristen komen. Wanneer je in Orlando aankomt moet je de plaatselijke krant kopen en die wijst je wel de weg naar de juiste clubs. Dit geldt ook voor Miami beach. In Miami zelf zou ik niet zo snel gaan stappen. Wat wel leuk is om een avondje door te brengen in Coconut Grove.

b.a
14-07-05, 21:04
Hier een link naar het nachtleven van Orlando.
Hopelijk heb je er wat aan Miranda. 8)
http://www.orlandocitybeat.com/barsandclubs/

Karin71
17-07-05, 13:20
Aan de international drive zit "The Rosen Garden", een groot hotel. Dit hotel heeft een hele leuke (ook voor niet hotelgasten) club "Backstage".
Er treed bijna elke avond een live band op en heeft een leuke dansvloer. Het is niet groot, maar als je gewoon ff een uurtje wil dansen, kan je daar prima heen!
Het hotel is vaak bezet met 'crew' van diverse airlines.

keesbees
15-02-06, 22:42
Ik ga van de zomer naar Orlando & Miami met vrienden, alleen zijn we nog niet allemaal 21.... :?

We willen wel graag uitgaan, naar clubs, enzo maar ik las dat je voor veel clubs 21 jaar of ouder moet zijn. Kennen jullie wellicht plekken waar we WEL naar binnen mogen?!?!?!?!!

thnx!
kees. :o

pedicure
17-02-06, 16:10
Je mag inderdaad pasw naar binnen als je 21 bent, en er was in ons gezelschap iemand 40, en die moest nog zijn ID laten zien. dus ik ben bang van niet. Je kunt zelfs overdag nergens een biertje bestellen onder de 21.

Veel succes

groetjes Anney :cry:

bertvlug
06-10-06, 14:55
Beste Forumleden,

Over twee weken ga ik met mijn zoon van (bijna) 22 naar Florida, we reizen via Atlanta naar Charleston, vervolgens naar Savannah en van daar via St. Augustine naar Orlando.
Wie van jullie weet leuke uitgaansgelegenheden om naar toe te gaan, ik heb al het e.e.a. gezien op dit forum, maar er moet toch veel meer zijn, met name in Orlando en omgeving.
We houden beiden veel van (live) muziek \\:D/ , maar de smaken liggen nogal ver uitelkaar, maar we hebben afgesproken dat we voor alles in zijn :p , dus van hard-rock tot country en alles wat daar tussen in ligt.

Wie van jullie weet leuke plekjes te vinden ?????

Groet en alvast bedankt voor jullie inbreng,
Bert

Njit
06-10-06, 15:02
- Pleasure Island @ Downtown Disney
- CityWalk @ Universal Studions
- International Drive

marisca
06-10-06, 15:45
Iedere laatste donderdag van de maand zijn er ook Velvet sessions in HRH:) Helaas waren kinderen onder de 21 niet welkom anders waren wij er heen gegaan afgelopen zomer. Het klonk in iedergeval erg gezellig:) Maar volgens mij ook alleen voor Hrh gasten bedenk ik mij nu? Er hebben grote namen opgetreden zoals Maroon 5 en nelly en willie nelson etc etc. Toen wij er waren hoorden we" live "door de lobby galmen. Geweldig om die sfeer te luisteren alleen jammer dat wij met orlando niet naar binnen konden:(

Michael66
06-04-07, 08:54
Church Street Station is weer eens van eigenaar veranderd.

Vanwege het faillissement van Lou Pearlman (o.a. manager van boyband N'Sync) is het complex onder de hamer gegaan. Cameron Kuhn is de nieuwe eigenaar en wil er weer "a vital part of downtowm" Orlando van maken.
"We're going to come up with a really unique plan to try to bring it back to the glory of what it was. We're going to bring just a lot of energy to it, which is what I committed to you when we started this process," Kuhn said. "But I don't think Church Street needs offices. It could include a hotel, and it will obviously include restaurants and shops and that kind of thing."

We gaan het wel weer zien. Dit jaar zal het wel niet meer openen ....

Artikel (http://www.wesh.com/entertainment/11532796/detail.html).

Syllvia
09-04-07, 08:48
Onze zoon van 20 gaat deze keer mee naar de bike week, hij mag dus geen bier, maar je kan dan toch wel op het terras zitten? of mag dat ook niet.
De vorige keer dat wij er waren (2005) hebben we op een terras gezeten, maar daar waren verder alleen wat "oudere jongeren" ........

groet Syl

Ta2 Gerrit
09-04-07, 22:28
Onder begeleiding mag hij waarschijnlijk wel mee het terras op. Ik heb daar eerlijk gezegd nooit zo op gelet. Maar de Bike Week is pas weer over 11 maand, dus misschien is hij dan wel 21 ;-)
Overigens zie je bij de meeste restaurants in Orlando/Kissimmee tegenwoordig ook terrassen. Niet voor de gezelligheid, maar voornamelijk om de rokers (toch een derde van de clientele) weer de mogelijkheid te geven tussen de gangen er eentje op te steken, en vooral om nog wat na te tafelen (en dus te verteren, zowel letterlijk als figuurlijk :-) )

Charella
08-03-08, 21:43
Hallo, ik ben Charella en ik ben 20 jaar oud. Ik ga met mijn familie in juli/augustus naar Orlando, Kissimmee en verblijf in Lake Berkley. Ik heb al wat rond gekeken en gelezen dat je voor het uitgaan bij de meeste clubs minimaal 21 jaar oud moet zijn. Mijn vraag is of iemand weet of er andere clubs zijn voor boven de 18 en net onder de 21? Vele tips, opmerkingen, informatie zijn welkom?!

Alvast bedankt. :razz:

Groetjes,
Charella

AlexFL
09-03-08, 00:39
Het is heel verschillend, de ene club is altijd 21+, de andere altijd 18+, de ene club heeft een speciale 18+ avond en dan zijn er ook nog clubs met altijd wisselende events waarbij de leeftijd ook telkens anders is, de ene keer 18, de andere keer weer twintig. Heel stom maar soms is het zelfs ladies 18+ en heren 21+ Ik denk dat je t.z.t. het beste op de website van de clubs in de buurt nakijkt welke events er plaats vinden en de minimum age voor de desbetreffende avond.

Clubs

Tabu (http://www.tabunightclub.com)
Roxy (http://www.roxyorlando.com)
Destiny (http://www.destinynightclub.net/)
Firestone (http://www.clubatfirestone.com/)
Paris (ben blijkbaar niet up-to-date... Paris is veranderd in Dolce en die is ook alweer dicht)

In Downtown Disney en de Universal Orlando City Walk vind je ook een paar uitgaansgelegenheden.

Syllvia
01-05-08, 09:44
Iemand nog iets nieuws te vertellen over Churchstreet?
Zat pas een DVD te kijken over Orlando, en deze straat zag er leuk uit. De DVD is van 2002....

groetjes Sylvia

calypso
01-05-08, 09:50
Laatste nieuws op OrlandoSentinel (http://www.orlandosentinel.com/business/orl-churchst0607sep06,0,1629237.story) wat ik kon vinden is van september 2007

yviera24
10-09-08, 13:36
Hallo allemaal !!

Is iemand wel een flink wezen stappen in kissimmee of omgeving?

Wij zitten in een villa in kissimmee en willen met 6 jongelui een aantal keer flink stappen \\:D/ maar nu plesure island gesloten is weten we eigenlijk niet echt waar we nog meer heen kunnen gaan. Kan iemand ons wat leuke tips geven?

Bedankt alvast, Groetjes yviera

Ta2 Gerrit
10-09-08, 13:52
De Universal Citywalk is nog behoorlijk laat open.
http://www.universalorlando.com/citywalk/entertainment.html

JKG
10-09-08, 14:04
Hoe zit het met Church Street Station ofzo?
Ben alleen wezen stappen in Miami, best wel duur daar (Nederlandse prijzen,wat al belachelijk duur is)

pascalbrouwers
10-09-08, 14:41
Ga naar old town. http://www.old-town.com/ Als je van kroegen en barren houdt kun je hier goed terrecht. Vanaf donderdag is er genoeg te doen. Biker avond, hotrod avond, oldtimer avond inclusief parade. En vergeet niet de grote kermis.
Ik (wij) hebben er al de nodige uurtjes verbracht. normaal gaan zo'n twee ker per vakantie er heen.

Andere plek is citywalk ( heeft ta2 gerrit al aangegeven). Dit jaar 1 keer geweest, viel toen ontzettend tegen. Maar andere jaren vond ik het altijd wel leuk omoverheen te lopen.

Chruch street is vergane glorie

Pascal

Michael66
10-09-08, 14:45
Church Street Station is gesloten #-o
Al een jaar of 5-6.

JKG
10-09-08, 15:12
Ow, bij West Church Street was er van de week nog iemand doodgeschoten bij het uitgaan. Dacht dat dat dan Church Street Station ofzo was. Old Town vind ik zelf niets om te stappen joh (voor de jeugd), dat lijkt wel een kermis. Het echte stappen doe je toch in een nachtclub en waar de dames schaars gekleed aan het dansen zijn op blokken of in kooien :mrgreen:

Misschien gewoon op 'nightclub orlando' zoeken op Google.. zag wat dingen, Roxy, Firestone etc. Ik denk dat ik alleen in Miami weer ga stappen, kost klauwen met geld :) alleen mn vriendin wil het in Orlando al, maar ze wacht maar tot we in Miami zijn.

Yvet
10-09-08, 15:32
Je schrijft over jongelui...
Als je niet boven de 21 bent is er weinig te stappen.
Voor een bar of disco/club moet je boven de 21 zijn.

Er is zoals hierboven genoemd de mogelijkheid om bij Universal uit te gaan.
Op het disneyterrein heb je de Boardwalk, hier zitten 2 clubs/dancings.
Downtown Orlando is wel wat om uit te gaan, maar het is wel even rijden (45min).

Verder is het erg verstandig om helemaal niks te drinken als er gereden moet worden....
Hier in Nederland mag je nog 2 biertjes op hebben, maar het alcohol promilage wat je mag hebben in Amerika ligt veel lager en de consequenties zijn vele malen erger dan hier in Nederland.

flogolfex
10-09-08, 15:55
Luister naar de goede raad van Yvet, de amerikaanse overheid lacht niet met DUI, 'driving under influence". ZORG ER OOK VOOR DAT JE NOOIT GEOPENDE BLIKJES BIER IN DE AUTO HEBT. Als je door de politie aan de kant gezet wordt en ze vinden open cans dan ga je samen met alle inzittenden geheid achter de tralies tot de rechter jullie ontvangt.

FrankS
10-09-08, 16:35
Als je er op dit moment zit, dan kun je nog steeds op Pleasure Island terecht. Dat is pas vanaf 28 september gesloten. Na sluiting van PI, kun je eventueel nog op Boardwalk terecht (Jellyrolls), maar dat is geen echte club (duelling piano's bar).

Yvet
10-09-08, 17:45
Er is wel een club/dancing bij Boardwalk: Atlantic Dance Hall

yviera24
11-09-08, 13:00
Hier ben ik weer ,,de topicstarter,, :eek: echt leuk kom ik van me avond/nachtdienst terug en dan zijn er al zooooo veel reacties op mijn topic, leuk om te lezen.

MAAR wij zijn dus idd jongelui van boven de 21 tot 26 jaartjes jong hihi en wij bedoelen idd de nachtclubs/discotheken en helaas niet de bruine oude kroegen, dus old town zal wel afvallen kwa stappen, maar bezoeken doen we het zeker, net als de boardwalk en ik weet idd dat daar ook een discotheek zit. Verder is miami te ver voor ons om even een avond te gaan stappen dus we zoeken het wel iets dichterbij op. Ik ga de namen van discotheken die hier staan wel even op i-net intypen en kijken wat het voor nightclubs zijn...

Enne helaas voor ons is plesure island gesloten, we gaan pas 3 oktober heen \\:D/...


Groetjes yviera

Ebelix
14-09-08, 15:34
is er in Orlando niet gewoon een centrum waar alles bij elkaar zit?

Dat kom je maar zelden tegen in een Amerikaanse stad. Het centrum in een amerikaanse stad bestaat uit kantoren ne niet uit winkelgebieden en uitgaansgebieden zoals in Europa.

lmkarzijn
15-12-08, 23:09
Hey hallo,

Vrijdag (19 december) gaan wij met 9 personen richting Davenport. (Dicht bij Orlando) We willen op oudjaarsavond een VET8-) feest opzoeken. Het liefste dance/techno maar ook een strandparty (als dat nog mogelijk is want het is 7 graden in december)

Graag hoor ik jullie ervaringen over het grote scala aan discotheken want Orlando en omstreken te bieden heeft. Ik wil jullie niet onder druk zetten maar wij vertrekken vrijdag al :smile:. Fijne kerst en een gelukkig koud nieuwjaar ......:wink:

Gr Machiel

corrus
15-12-08, 23:26
Strand party??? :eek:
In Orlando??? :? :?
Het is op oudejaarsavond zoals vrijwel ieder jaar... 19 graden celsius... in EPCOT

Parties??

normaal gesproken had ik gezegd Pleasure Island, maar ja... Dit is nu gesloten. Ga eens kijken Citywalk Universal...
Anders EPCOT... In het Italy & China pavillion, zijn de grootste...

Hieronder een paar foto's van de China Dance Party...

<<fotolinks werken niet meer>>

utah
22-12-08, 22:32
Zie hier je hippe oplossing:

EVENT NEW YEARS EVE 2009 @ 11/12 LOUNGE (http://www.clubzone.com/events/Orlando/101763/New-Years-Eve-2009-at-1112-Lou)
TYPE Orlando New Years Eve (http://www.clubzone.com/nye/index.asp?city=83)
WHEN Wednesday, December 31, 2008 8:00 PM - 2:00 AM (http://www.clubzone.com/events/1/Orlando/December/31/2008)
LOCATION 11/12 Lounge and Sports Bar Orlando FL (http://www.clubzone.com/c/Orlando/Nightclub/11_f_12_Lounge_and_Sports_Bar.html), 843 Lee Road, Orlando FL

Carlo
24-12-08, 00:32
dance/techno/trance is in the States veel minder geliefd dan in Europa.
Het is een vrij kleine (underground) scene. In de Miami-area wordt het in clubs e.d. wel gedraaid en heb je radiostations die dance laten horen. Tiësto en Armin van Buuren zijn nog wel redelijk bekend en te vinden bij de cd-stores. In clubs in Orlando wordt meestal R&B gedraaid of het zijn alternatieve clubs waar vooral grunge e.d. te horen is en de radio is vooral Country, R&B, 70's/80's en Rock. Dus feesten zoals op Kreta of Ibiza of Bloomingdale kun je naar mijn weten niet vinden. Misschien iemand andere ervaring? Kan ik ook mijn voordeel mee doen.....;)