PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] 2theUSA: Ft.Lauderdale, Islamorada en Miami, 11-05-2012



2theUSA
03-05-12, 09:35
Begin Mei, over 8 dagen al, gaan Harm en ik samen een weekje naar Florida, heerlijk genieten van het lekkere weer, wat leuke dingen doen. Maar ook luieren aan het strand, lekker eten en natuurlijk wat shoppen, enz...
Wie het leuk vindt ons te volgen:

www.medemaatjes4.blogspot.com (http://medemaatjes4.blogspot.com)

Komende zomer gaan we met de kinderen 3 weken naar het Zuid-westen van Amerika. Het verslag van deze rondreis, waar we de staten Utah, Arizona, Nevada en Californie zullen bezoeken, komt later ook in dit blog te staan.

Groet Christa

ronenivonne
03-05-12, 11:35
Wat een heerlijk vooruitzicht.
Wij zijn ook al flink aan het aftellen.
Veel plezier op jullie vakantie!!

rolandino
03-05-12, 11:56
Er zijn slechtere vooruitzichten ;-) Alvast veel plezier, en ik lees gezellig mee.

trails
03-05-12, 12:18
Hele fijne vakantie!!

charly
04-05-12, 01:53
Veel plezier, ik ook ga gezellig meelezen.

mineke
04-05-12, 03:58
Hallo Christa en Harm wat een heerlijk vooruitzicht. Wij zitten op het ogenblik in Treasure Island en het weer is fantastisch. Ik wens jullie een mega fijne vakantie toe.
Groetjes Mineke

Claudia2510
06-05-12, 14:30
Oh wat zou ik bijna jaloers zijn.....maar wij zitten in hetzelfde toestel !! Ook wij gaan de 11e met Arke fly naar Miami. Heel veel plezier en fijne vlucht alvast gewenst :)

2theUSA
07-05-12, 17:02
Oh wat zou ik bijna jaloers zijn.....maar wij zitten in hetzelfde toestel !! Ook wij gaan de 11e met Arke fly naar Miami. Heel veel plezier en fijne vlucht alvast gewenst :)

Hi Claudia,

Voor jullie dan ook een heel fijne vlucht ;-), en een heerlijke vakantie.
Misschien zien we elkaar nog.....

groetjes Christa

Cara
08-05-12, 09:22
Goede vlucht en fijne vakantie.We gaan natuurlijk meelezen.

de jantjes
08-05-12, 10:49
Een hele fijne vakantie we lezen gezellig mee.
En de kids veel gezelligheid met oma.

Goede reis!

Micktomar
08-05-12, 19:04
Het schiet nu echt op...staan de koffers klaar??;-)
Ik ga weer heerlijk mee lezen!

satpet
16-05-12, 11:02
Mooie foto's van de loop road.
Zou ik ook willen doen in Augustus.
Zijn de werken daar nu voorbij, want op de site van "Big Cypress" staat er nog altijd dat de weg gesloten is?

Teleton
16-05-12, 11:22
Zou ik ook willen doen in Augustus.
Bedenk wel dat het rijden op onverharde wegen door iedere verhuurmaatschappij verboden wordt, ook als je een 4WD hebt gehuurd. Lees de voorwaarden in je huurcontract en zie welke risico's je loopt.

dutchcruisers
16-05-12, 22:01
Wat leuk, die onverwachte ontmoeting met de Manatees! Leuke foto's ook. Enjoy!

2theUSA
21-05-12, 16:58
Wat Teleton zegt klopt, de verhuur maatschappij verbiedt rijden over een dirt road.
We zagen bij het oprijden dat de weg 2 kanten op begaanbaar was, zodat we ten alle tijde, als de weg te slecht was of werd om konden keren. De weg was echter zeer goed begaanbaar, net bijna helemaal geegaliseerd, anders waren wij ook niet verder gegaan.

Denk er wel aan dat de loop road ook afgesloten kan zijn, vanwege te veel water op de weg.

Zowel op de Loop Road, als de weg er naar toe zijn ze nog bezig met de weg.