PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: kvanderdonk



Kvanderdonk
02-05-12, 14:05
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee op dit leuke en informatieve forum.
20 jaar geleden zijn wij op huwelijksreis geweest naar Florida. Dat was in november 1992. We maakten toen een rondreis, (oost- en westkust, Keys en Orlando), perfecte tijd gehad.
We hebben (nog prille plannen) om volgend jaar met onze twee kinderen (10 en 13) naar Florida te gaan. Dat zal dan wel in de zomervakantie gebeuren. Vorig jaar zijn wij naar het zuid-westen van de USA geweest. Een schitterde vakantie (zie http://familievanderdonk.blogspot.com )

Het e.e.a. hangt natuurlijk af van de financiën en we hebben nog hier en daar wat twijfels. Zin in ieder geval.

groet,
Karin

Teleton
02-05-12, 16:46
Het e.e.a. hangt natuurlijk af van de financiën en we hebben nog hier en daar wat twijfels. Zin in ieder geval.
Welkom Karin met de hele familie van der Donk. Leuk om te lezen dat jullie de beste herinneringen aan Florida bewaren, wat een staat voor een huwelijksreis! En dan nu terug, na al die jaren! In de zomer nog wel en dat is andere koek dan in november. Daarom ben ik wel benieuwd naar wat de twijfels zouden kunnen zijn. Het weer? Het is er zomers warm en vochtig. In de zomermaanden valt de meeste regen. Maar daardoor laat je je toch niet weerhouden? Duizenden gingen jullie voor en er is nog iemand gesmolten.

Voor de kids mogen de themaparken natuurlijk niet ontbreken op het programma. Daar moet de Minister van Financien van der Donk wellicht wat voorzieningen voor treffen, maar jullie hebben nog even om te sparen! Veel plezier met alle plannen en wanneer er toch nog iemand twijfelt, dan is er altijd wel een Floridaforumlid dat hem/haar wil knippen en scheren.....;)

2theUSA
02-05-12, 20:08
Hoi Karin,

Leuke plannen, Florida is een heerlijke staat om naar toe te gaan.
Wij hebben al veel uit jullie reisverslag over het Zuid-Westen gehaald voor onze reis komende zomer. Misschien heb je wat aan onze reisverslagen om over de twijfels heen te komen. In 2010, onze eerste trip, waren onze 2 kids 9 en 13 jaar oud.

Groet Christa

chippie
02-05-12, 21:13
Dat klinkt goed. Ik heb gelijk jullie blog in mijn favorieten gezet. Wij willen altijd nog een keer richting het Westen van de USA. Maar dit jaar gaan wij weer voor de tweede keer naar Florida. De leeftijd van onze kinderen komt in de buurt van die van jullie. Wie weet heb je wat aan ons blog van vorig jaar en dit jaar.
Als vast veel plezier met het inlezen.

Kvanderdonk
03-05-12, 10:17
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb jullie verslagen gelezen, erg leuk.
Christa, als je nog vragen hebt over het Zuid-Westen, schroom niet om te vragen. ik heb er vorig jaar ook een behoorlijke studie van gemaakt. :razz:

groet,
Karin

Kvanderdonk
23-06-12, 08:55
En het is nu definitief. In de zomer van 2013 gaan wij naar Florida. Eerst deze zomer nog heerlijk aan een Franse rivier met de tent (ook heerlijk). In september op jacht naar tickets en dan een klein jaartje voorpret. Met de enorme bron van dit forum zal dat best wel lukken.

Groet,
Karin

Teleton
23-06-12, 09:19
En het is nu definitief. In de zomer van 2013 gaan wij naar Florida.
Goeie zaak....!

Tans4USA
23-06-12, 14:04
Wat een super vooruitzicht.
Voorpret is zo leuk!

Ik heb zojuist jullie leuke reisverslag van de westkust gelezen en zag zeer veel herkenbare dingen voorbij komen met onze vakantie van 2003.

Succes met de vliegtickets.