PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Remmos: 14 dagen florida



Remmos
01-05-12, 19:50
Hallo . Na 5 weken west kust in september 2011 , ziet het er nu naar uit dat het florida gaat worden. Nu weet ik vrij weinig van florida , ik weet bv dat orlando niet hoeft ( geen pretpark types ) . Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden , weet eigenlijk weinig over tampa maar zag het wel als een goede start plaats .


1 : Amsterdam - Tampa
2 : Tampa
3 : Tampa - ?
4 : ?
5 : ? - Naples
6 : Naples
7 : Naples - Everglades - Miami
8 : Miami
9 : Miami
10: Miami - Key west
11: Key west
12: Key west
13: Key west - Miami
14: Miami - amsterdam


Alvast bedankt ,

remmos

Teleton
02-05-12, 17:30
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden , weet eigenlijk weinig over tampa maar zag het wel als een goede start plaats .

Moeilijk om er iets van te vinden. Jullie gaan naar Florida, maar een echte gedachte zit er m.i.(nog) niet achter. Kennelijk zijn jullie geen pretparktypes. Nu zijn de themaparken rond Orlando geen pretparken, maar ik begrijp dat dit de bedoeling niet is. OK! Maar wat dan wel......wat moet je twee of drie dagen in Tampa? Gaan jullie voor het strandleven naar Naples, Miami en Key West? Zijn jullie misschien watersporters, wandelaars of nachtbrakers? Kite-surfers, kanovaarders of lekkerbekken?

Met wat meer info over jullie belangstelling en iets vastomlijnder plannen over wat je wil gaan zien/doen/beleven, is het veel leuker en gemakkelijker om iets zinnigs over deze route te zeggen, denk ik zo maar.

Remmos
02-05-12, 19:08
Hallo teleton , bedankt voor je reactie . Ja het is heel iets anders dan het westen . Maar ik hou ervan om dingen te bezichtigen en actief bezig te zijn , een terasje pakken en een bar in . Jet skieen , snorkelen , de everglades , relaxen op het strand , over miami moet ik nog wat onderzoek doen van wat er allemaal te doen is . Tampa zag ik eigenlijk meer als een plaats om te starten en weet ik eigenlijk helemaal niets over , over naples lees ik bijna alleen maar positieve berichten .

Teleton
02-05-12, 20:19
. Jet skieen , snorkelen , de everglades , relaxen op het strand , over miami moet ik nog wat onderzoek doen van wat er allemaal te doen is . . Kijk, zo kunnen we zien dat je een fijne route hebt gekozen! Er is iig genoeg te doen onderweg waar je belangstelling naar uit gaat. Over jetskieen (http://www.keywest-jetski.com/)is een topic en er is een kenner bij uitstek op dit forum die er zijn broodwinning op Key West van heeft gemaakt. Zoek maar op berichten van Marcelq. Voor snorkelen kan je o.m terecht op John Pennekamp en om te relaxen heeft iedere badplaats aan de Gulfcoast wel zijn eigen charme.

In Miami is veel te zien en te doen, je hebt de info (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9148)vast al gevonden.