PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Assy: Orlando - Miami - Keys -... 2012



Assy
29-04-12, 00:23
Hallo mag ik jullie even mijn plannen voorstellen zodat ik nog wat tips kan krijgen? We hebben vorige week nog vlug even vluchten geboekt, zo redelijk last minute allemaal! Planning die ik in gedachten had is de volgende.

Dag 1: vlucht Brussel - Orlando (aankomst ca 18u), auto ophalen en naar hotel Doubletree (Hilton) bij Seaworld. (Auto en hotel reeds geboekt bij usareisen.de)

Dag 2: Universal Island of Adventure of ander beter park? Universal Studios hebben we vorige keer in LA al gedaan. 's Avonds naar een outlet?

Dag 3: Discovery Cove (is reeds geboekt)

Dag 4: SeaWorld en savonds door naar Miami (zit in ticket van Discovery Cove)

Dag 5: Miami

Dag 6: Even in een outlet winkelen (Welke is een echte aanrader? De vriendin kijkt vooral uit naar Banana Moon, Victoria Secret,...) en dan richting Key West (Truman hotel geboekt)

Dag 7: Key West

Dag 8: zeer vroeg op en naar Islamorada voor een dagje Big Game Fishing, iemand dat daar al gedaan? Bij welke charter?

Dag 9: via Everglades naar Naples

Dag 10: naar Sarasota, of welke plaats vind ik de echter caribean style beaches?

Dag 11: weer naar Orlando, evt nog wat shoppen, en om ca 18u weer op de vlieger naar Brussel.


Nu was ik evt aan het twijfelen over nacht 9 en 10, om die evt te verplaatsen naar extra Keys of extra Orlando, en na Napels naar Orlando te rijden om die extra dag in te halen.

Alle tips zijn welkom!!!!

petrajessy
29-04-12, 10:33
Ik zou via de Everglades naar captive island en sanibel rijden. Prachtige stranden en mooi reservaat. Daarna weer naar Orlando.
Sarasota omgeving is mooi maar als je Sanibel en Captiva aandoet heb je alles.

Njit
29-04-12, 10:40
Islands of Adventures is een prima keuze! Je vind hier een aantal unieke attracties zoals Harry Potter, Spiderman.

Assy
01-05-12, 23:20
Ik zou via de Everglades naar captive island en sanibel rijden. Prachtige stranden en mooi reservaat. Daarna weer naar Orlando.
Sarasota omgeving is mooi maar als je Sanibel en Captiva aandoet heb je alles.

Enig idee van hotels? Een collega was ook eens in Sanibel en had toen een all inclusive hotel, maar hij kan zich niet meer herinneren welk hotel het was... Zou idd wel mooi zijn om nog eens 2 nachten op dezelfde mooie plaats te blijven ipv nog een keer extra te verhuizen!

2theUSA
07-05-12, 16:24
Hebben jullie het Morada Bay cafe op Islamorada al op jullie lijstje staan.
Daar moet je eigenlijk even wat gaan drinken of eten... een heel idyllisch plekje, zie de foto's elders op het forum. Wij stoppen er altijd als we er langs komen.
Verder zou ik veel reisverslagen lezen om je keuze te beplalen. Het is best een pittig rondje. wij hebben het in grote lijnen in 2010 gedaan, maar hadden wel meer tijd.

succes met de planning, groet Christa

Assy
09-05-12, 23:16
We blijven sowieso een nachtje in Islamorada, waarschijnlijk zullen we na de vistocht gaan eten waar de captain van de boot ons met onze eigen vers gevangen vis naartoe stuurt. Ik heb gelezen dat dit meestal bij "Lazy Days" is. Maar we kunnen idd ook wel eens bij Morada Bay gaan eten/drinken...