PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Shopaholic



Shopaholic
25-04-12, 18:28
Hallo allemaal,
Over een paar dagen vertrekken wij met onze kinderen weer naar ons geliefde Florida. \\:D/Dit keer voor de 4de x naar Orlando. We zijn ook al 2x 2weken naar Panama City Beach geweest en 1x 2weken naar Fort Lauderdale. Naast Florida hebben we ook al een aantal keer de Oostkust vd US bezocht en staat de Westkust hoog op onze (lange) travelwishlist. Wat wij zo leuk vinden aan Florida? Tja wat niet? We genieten enorm van de zon, de heerlijke salades, de sappigste steaks, het rondtuffen in een american car, zoveel mogelijk rollercoasters in Bush Gardens te halen, koffers vol shoppen natuurlijk en uren lang in de Walmart rondstruinen en alle funny cards lezen en helemaal in een deuk liggen. Need I say more? Ik kijk uit naar reiservaringen van anderen en wie weet kan ik ook weer iemand informatie geven....

Teleton
26-04-12, 11:31
Ik kijk uit naar reiservaringen van anderen en wie weet kan ik ook weer iemand informatie geven....
...Welkom op het fijne forum voor de Floridaliefhebber. Hier moet je zijn voor dat broodnodige lotgenotencontact. Je kunt hier al je verhalen kwijt en we beuren je op als je heimwee hebt........

Maar voorlopig is dat niet nodig, want kennelijk staan jullie op punt van vertrekken. Veel plezier, dus!