PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Roberto_: Orlando - Key West - Miami, Mei 2012



Roberto_
24-04-12, 19:22
Iedereen,

Nog een paar weken en onze trip is echt zo ver. Na bijna een jaar voorbereiding gaan we over twee weken op stap.

We starten 11 mei met een vliegtrip naar NYC. Op 16 mei gaan we met de trein via Philadelphia naar Washington DC, om vanaf daar vrijdagavond 18 mei een vlucht naar Orlando te pakken.

In Florida ziet ons schema er als volgt uit. Ik ben eigenlijk op zoek naar nog wat tips voor onderweg dus als iemand iets leuks weet, houd ik me graag aanbevolen!
De Disney World parken hebben we twee jaar geleden al gedaan, dus slaan we deze keer over.

19 mei - Aquatica
20 mei - KSC
21 mei - Discovery Cove
22 mei - Shoppen/iemand nog idee voor leuke halve dag activiteit?
23 mei - Islands of Adventure
24 mei - Trip naar Naples - overnachting daar. Leuke tussenstops/route?
25 mei - Trip Naples - Key Largo - John Pennekamp Reef?
26 mei - Key Largo, via Islamorada naar Key West
27 mei - Key West
28 mei - Key West - Miami
29 mei - In de middag terugvlucht vanuit Miami

Iedereen met leuke aanvullingen hoor ik graag! :)

EFJAY
24-04-12, 21:08
Dag Roberto,

Op 22 mei halve dag Gatorland in Kissimmee, Celebration erg leuk stadje ontwikkeld door Walt Disney, Universal Studio's ?

Hall of Presidents (op de terugweg vanaf KSC)

trails
24-04-12, 21:47
Gatorland is inderdaad erg leuk. we zijn er de laatste 2 vakanties geweest.
Leuke shows en mooie wandelingen over de boardwalks door de breeding marsh en de swamp.

chippie
25-04-12, 08:39
Shark Valley, op de route van Naples naar de key’s. Erg leuk en je krijgt een goede indruk van de everglades.

Assy
29-04-12, 00:39
Iedereen,

Nog een paar weken en onze trip is echt zo ver. Na bijna een jaar voorbereiding gaan we over twee weken op stap.

We starten 11 mei met een vliegtrip naar NYC. Op 16 mei gaan we met de trein via Philadelphia naar Washington DC, om vanaf daar vrijdagavond 18 mei een vlucht naar Orlando te pakken.

In Florida ziet ons schema er als volgt uit. Ik ben eigenlijk op zoek naar nog wat tips voor onderweg dus als iemand iets leuks weet, houd ik me graag aanbevolen!
De Disney World parken hebben we twee jaar geleden al gedaan, dus slaan we deze keer over.

19 mei - Aquatica
20 mei - KSC
21 mei - Discovery Cove
22 mei - Shoppen/iemand nog idee voor leuke halve dag activiteit?
23 mei - Islands of Adventure
24 mei - Trip naar Naples - overnachting daar. Leuke tussenstops/route?
25 mei - Trip Naples - Key Largo - John Pennekamp Reef?
26 mei - Key Largo, via Islamorada naar Key West
27 mei - Key West
28 mei - Key West - Miami
29 mei - In de middag terugvlucht vanuit Miami

Iedereen met leuke aanvullingen hoor ik graag! :)

Jullie zijn net dezelfde periode daar als wij! Als je op 25mei in Islamorada kan zijn, kunnen we een charter boot delen om te gaan big game fishen! :-k

Roberto_
01-05-12, 10:34
Zoals het nu staat komen we daar een dag later langs.
Iedereen bedankt voor de adviezen, we zullen eens kijken wat we daar gaan doen:) Celebration lijkt me grappig om een keer te zien.