PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema franwam: Orlando - Key West 2012



Franwam
23-04-12, 12:17
Hallo allemaal,
Oktober dit jaar zijn wij van plan een reis naar Amerika te maken. We gaan beginnen met 6 nachten NYC en vliegen daarna naar Orlando. Het plan is als volgt:
Orlando - 4 nachten
Tampa regio - 2 nachten
Naples regio - 2 nachten
Key West - 2 nachten en op de laatste dag van KW naar Mia Airport voor de vlucht terug.

Ik zou graag wat feedback krijgen over dit plan. Welke plaatsen/steden zijn het leukst om te overnachten? Zijn de afstanden enigszins reëel? Is eventueel de oostkust leuker dan bovenstaand plan? Wat is leuk om te doen/te gaan zien?

Ik stel de reacties zeer op prijs!

Teleton
23-04-12, 12:31
. Welke plaatsen/steden zijn het leukst om te overnachten? Zijn de afstanden enigszins reëel? Is eventueel de oostkust leuker dan bovenstaand plan? Wat is leuk om te doen/te gaan zien?

Oei, oei...wat is leuk vragen....die zijn lastig hoor. "Wij" weten helemaal niet wie "wij" zijn. Hoe weten "wij" dan wat leuk is voor jullie? Wie zijn "wij", wat vinden "wij" leuk, daar begint het mee, denk ik zo. Misschien even een berichtje in het topic "Even voorstellen" plaatsen, misschien?

En dan is er hier een forum barstensvol informatie over Orlando, Tampa, Naples, Miami en Key West. En vergeet de reisverslagen niet. Misschien is het zinvol om daar mee te beginnen? Op die manier kan je zelf bepalen wat leuk voor jullie is, toch? Want wat is er leuk op Key West? De een wil er nog niet begraven worden, de ander geniet er met volle teugen van de loslopende kippen, katten en kwijlt al bij de gedachte dat Hemmingway er ooit rondliep....

trails
23-04-12, 12:36
Ik begrijp dat jullie in Miami niks willen bekijken? Wat willen jullie in genoemde plaatsen wel gaan bekijken/doen?
Persoonlijk, als ik maar 10 nachten had voor FL dan zou ik die verdelen over Key West (3n), Miami (3n) en Orlando (4n). Maar dat is omdat ik vind dat KW en Miami heel veel te bieden hebben en in Orlando had je ook al 4 n staan en daar kun je je ook 3 weken amuseren :). Wil je naar Tampa dan is dat vanuit Orlando ook prima te doen.

En zoals Teleton zegt, veel is afhankelijk van wie je reisgezelschap is.