PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: EFJAY



EFJAY
21-04-12, 06:47
Dag allemaal,

Wij zijn Frank & Sema en wonen al weer een aantal jaar in Istanbul voor werk en hebben een dochter Celine van 10 jaar oud. We zijn dol op de VS en speciaal de staat Florida. We zijn er nu 8 x geweest en hebben ons vwb FL eigenlijk alleen maar in Orlando - Daytona en Tampa opgehouden. Florida is ons tweede home, zoals velen van jullie. Zodra we MCO uitlopen en die 'warme deken' over je heen slaat en doodmoe je auto bij Alamo uitzoekt dan ontstaat er een ongelovelijk gevoel van geluk.

De parken, het weer, de relaxte atmosfeer etc. is een combinatie die verslavend werkt en elk jaar zeggen we , nu even niet meer.... maar een paar maanden later begint het weer te jeuken en besluiten we toch weer te boeken. Inmiddels al weer 2 x geboekt voor 2012 en 2013. Tja wat doe je er tegen. Thank god dat we het kunnen doen, want we hadden het voor geen goud willen missen.
In Orlando verblijven we meestal in een townhouse of Villa op Windsorhills. Speciale hoogtepunten vinden we Celebration en het marketplace restaurant, Premium Outlets en Magic Kingdom en Epcot.

Groeten

Frank, Sema & Celine

Tans4USA
21-04-12, 09:00
Hartelijk welkom op het forum.
Heel herkenbaar wat je schrijft, volgens mij herkennen de meeste mensen op het forum dit gevoel.
Veel plezier met de voorpret.

Dennan
21-04-12, 09:28
De parken, het weer, de relaxte atmosfeer etc. is een combinatie die verslavend werkt en elk jaar zeggen we , nu even niet meer.... maar een paar maanden later begint het weer te jeuken en besluiten we toch weer te boeken.

Dit is zo herkenbaar... :lol:

dito2003
21-04-12, 09:59
Welkom, ik las je tekst hier thuis voor.... ze dachten dat ik het had geschreven. Hahaha hoe bedoel je herkenbaar.

ronenivonne
21-04-12, 11:14
Welkom, en idd heel herkenbaar. Het Florida gevoel ;)

aggie
21-04-12, 11:43
Welkom op dit gezellige forum!! Tja, natuurlijk herkennen we het enorme gevoel van geluk dat over je valt in Florida...dus moeten we steeds weer terug!!!!!

Enjoy!!

Marita
21-04-12, 21:17
Welkom in ons midden. Ja heel herkenbaar. We zijn ook 8 keer geweest en iedere keer in Orlando. Collega's zeggen wel eens weet je wel dat Amerika uit meer als alleen Orlando bestaat. Ja dat weet ik maar daar voel ik me zo thuis ja ik weet niet hoe het ergens anders is maar ik geniet hier zo van.

Groetjes Marita

EFJAY
24-04-12, 06:29
Allemaal bedankt voor jullie reacties.Het lijkt me een gezellig forum.

groeten
Frank & Sem