PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: Arke reizen



Cindylenn
20-04-12, 12:04
Heyyy iedereen!!

Arke heeft nu een leuke rondreis voor de mensen die zowel in orlando als in miami willen verblijven! Een rondreis van 16 dagen, 1 week Orlando en 1 week Miami beach. De hotel in Orlando is Orlando Continental Plaza(7 nachten) en van Miami San Juan (7 nachten).

De reis is incl: vlucht, verblijf, 1 week auto in Orlando en een twee uur durende Eco safari!

Kijk er anders naar!

Groetjes,

Cindy

Njit
20-04-12, 12:15
Ook een linkje naar de aanbieding?

Teleton
20-04-12, 12:21
Arke heeft nu een leuke rondreis voor de mensen die zowel in orlando als in miami willen verblijven! Hmmm..Arke biedt 56 opties voor een vakantie naar Florida. Een linkje zou dus handig zijn. Overigens: Arke laat de vluchten verzorgen door Arkefly.

Dit topic gaat eigenlijk over vliegen met Arkefly, het is misschien overzichtelijker om een topic over Arke reizen te openen als je dat leuk vindt.

Cindylenn
20-04-12, 12:36
@Njit

Voor de liefhebbers die het willen bekijken. Verwacht alleen geen WAUW hotel in Miami.

http://www.arke.nl/rondreis/verenigde-staten/16-daagse-rondreis-best-of-orlando-en-miami/programma.aspx

@Teleton
Je hebt helemaal gelijk! Ik zag het verschil niet eens vanwege enthousiasme! Mijn foutjee..

Groetjes,

Cindy

SpaceAce
20-04-12, 14:21
Een quote uit hun reisplanning:


Een dagexcursie naar Key West

Al vaker gezegd, maar een dagexcursie naar Key West is m.i. echt niet te doen! Ofja, een dag heeft 24 uur, dus waarom niet? Maar je beleeft dan Key West niet zoals het bedoelt is..

Persoonlijk zou ik dan liever alles zelf boeken en dan twee/drie dagen Miami aandoen en nog twee dagen Key West. Maar goed, dat is wat ik al zei: een persoonlijke keuze. Ik zou er niet aan moeten denken om een week lang op Miami Beach te vertoeven... zeker niet zónder auto! (overigens zou ik dan liever een hotelletje in de wijk Coral Gables willen. Scheelt ook nog eens in de parkeerkosten :))

trails
20-04-12, 15:16
Gelijk heb je SpaceAce!
Miami, ok, er is genoeg te zien en te doen. Maar wel met eigen vervoer.
Key West verdient meer dan een paar uurtjes.

Waarom georganiseerd?
Het is zó makkelijk om gewoon alles zelf te regelen. Dan krijg je je vakantie ook precies zoals je hem zelf wilt hebben. Je eigen schema en in je eigen tempo.

Don Fernando
22-04-12, 13:19
@SpaceAce;
16 dollar per dag voor parkeren vind ik niet zo duur hoor. Daar sta je in Amsterdam nog geen 3 uur voor.

SpaceAce
22-04-12, 15:08
Volgens de site van het hotel is het 25 dollar Valet Parking per dag (en 2 blocks verderop heb je een parkeergarage waar het 12 dollar per dag kost, maar deze prijs kan ook zomaar wat hoger zijn, begrijp ik?) Een auto 2 blocks verderop parkeren lijkt mij niet zo heel ideaal, maar goed... het kan.

Wij betaalden 20 dollar door de weeks en 30 dollar in het weekend parkeergeld.

Persoonlijk vind ik dat dus best een hoop geld. Zeker als je in het geval van deze aanbieding er 7 nachten slaapt...