PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets online



Cindylenn
19-04-12, 17:20
Nou ik heb een aantal discussies gelezen, maar ik kom eigenlijk niet op het antwoord op mijn vraag! Ik wil graag zelf mijn reis samenstellen en dat is volgens mij ook voordeliger, maar ik wil Orlando als aankomstlocatie en Miami als vertreklocatie. Nu kan ik op geen van de sites (expedia etc) dat aanklikken.

Heeft iemand misschien een idee?

Groetjes,

Cindy

Ps: misschien heb ik de discussie over het hoofd gezien, mijn excuses dan!

Dennan
19-04-12, 17:52
Cindy, als je bij Expedia "meerdere bestemmingen" selecteer kan je wel meerdere vluchthavens kiezen.

knaapje
19-04-12, 22:03
Klopt.
Je moet dan wel de hotels en evt. auto "los" bijboeken.

Kortingen op de reis (vlucht en hotels, op de auto wordt geen korting gegeven) krijg je bij Expedia alleen als je de vlucht op dezelfde luchthaven laat aankomen en vertrekken.

Njit
19-04-12, 22:57
Zie ook dit topic: Multi city boeken/bekijken op welke site ? (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5962)

Cindylenn
20-04-12, 10:00
Fantastisch! Bedankt! Kijk denk ik niet zo goed :$

Njit
20-04-12, 10:50
Ik loop al aardig wat jaartjes mee en ken de inhoud van het Forum best goed. Dat scheelt ook ;)

Sunny isles girl
01-05-12, 15:43
Ik heb een andere site gevonden waar de tickets ook flink goedkoper zijn. atp.nl
Ik vlieg het liefst met United en zie dat de tickets overal rond de € 750.00 en duurder zijn, maar bij ATP zijn de zelfde tickets bijna € 500.00. Dat scheelt wel ff. In ieder geval succes met het samenstellen van je reis.

car66
01-05-12, 22:16
Prijsopgave vragen bij exit reizen. Elke keer kregen we daar de beste prijs zeker als je lang van te voren boekt. Vond het voordeel dat zolang de tickets nietbdoor hen geprint zijn (wat ze doen als de brandstofprijzen omhoog schieten) de datum later eventueel ook nog gratis gewijzigd kan worden.
Onze heenreis naar Florida stond elke keer vast terug kon nog wel eens wijzigen maar dit was met deze constructie geen probleem :)

Ta2 Gerrit
01-05-12, 22:18
Ik heb een andere site gevonden waar de tickets ook flink goedkoper zijn. atp.nl
Ik vlieg het liefst met United en zie dat de tickets overal rond de € 750.00 en duurder zijn, maar bij ATP zijn de zelfde tickets bijna € 500.00. Dat scheelt wel ff. In ieder geval succes met het samenstellen van je reis.

Ik heb daar even gekeken, maar voor onze voorjaarsreis scheelt het helemaal niets, helaas.

Teleton
02-05-12, 09:32
Ik heb daar even gekeken, maar voor onze voorjaarsreis scheelt het helemaal niets, helaas. Nou, bij onze winterreis scheelt het best. Ze zijn 120 euro per stuk duurder....:-&.

@ Sunny Isles Girl: Er is helaas geen site waar 'de vliegtickets' flink goedkoper zijn. Er is misschien een site waar je jouw tickets, in jouw periode voor jouw bestemming voordelig kunt kopen. Maar voor 'de goedkoopste tickets' moet je iedere keer weer aan de bak, toch? Zoeken, vergelijken en op het juiste moment snoeihard toeslaan....;).