PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Flufjuh: Orlando, 14 september t/m 5 oktober 2012



Flufjuh
19-04-12, 13:14
Ook wij gaan bloggen! Er staat nu nog vrij weinig op, maar tijdens de voorbereidingen en de vakantie gaan we (oké, ik ;)) proberen flink actief te schrijven!

Te vinden op: http://steefenlynn.wordpress.com/

Tini
20-04-12, 13:02
Hé leuk. Wil je volgen maar kan op het blog niet vinden waar ik me moet inschrijven.
Het bijhouden van een blog kan je natuurlijk zo uitgebreid doen als je zelf wil. Mijn ervaring is dat als je iedere dag wat schrijft het nog wel te doen is. Deed het meestal 's avonds, lekker buiten, onder het genot van een MGD-tje.
Veel succes met de voorbereidingen.

Flufjuh
20-04-12, 14:09
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee. Ik weet dat Teleton mijn eerste (en enige haha) volger is, dus hopelijk kan hij even komen vertellen hoe dat werkt. :)


Edit: Gevonden! Links bovenaan staat een plusje (+) met FOLLOW ernaast. :D

Ta2 Gerrit
20-04-12, 16:57
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee. Ik weet dat Teleton mijn eerste (en enige haha) volger is, dus hopelijk kan hij even komen vertellen hoe dat werkt. :)


Edit: Gevonden! Links bovenaan staat een plusje (+) met FOLLOW ernaast. :D

Staat ook wel heel goed verborgen onder in het hoekje :lol:

http://img220.imageshack.us/img220/9481/folown.jpg

Teleton
20-04-12, 17:24
Staat ook wel heel goed verborgen onder in het hoekje ... she's playing hard to get.......:wink:

trails
20-04-12, 18:19
En ik maar zoeken en zoeken. Met bril op en ook zonder bril op. Niks links bovenaan!!!

Nu heb ik het gevonden: rechts onderaan!

Flufjuh
20-04-12, 20:53
Bizar! Bij mij staat ie echt links bovenaan, want waarom zou ik dat anders zeggen. Nou vooruit, ik houd wel van een beetje leedvermaak, maar in dit geval spreek ik toch echt de waarheid. :)

trails
20-04-12, 22:08
Ik geloof je wel hoor. Maar ik heb me dus eerst mottig gezocht links bovenaan.
Net nog even gekeken op je blog en bij mij staat ie dus echt rechts onder.
Vreemd hè?!

Trouwens: mooie villa hoor!!!

aggie
21-04-12, 11:55
En ja hoor, nou heb ik het ook gevonden, zat ook de hele tijd te zoeken en dacht al dat het aan mij lag....Maar goed, ik heb me ingeschreven als volger!!

Veel plezier!

Flufjuh
21-04-12, 12:47
Toch even het bewijs plaatsen, hoor. ;)

http://i923.photobucket.com/albums/ad78/Flufjuh/naamloos.jpg

trails
21-04-12, 13:36
Ik geloofde je al hoor, ook zonder het bewijs.
Die zwarte balk waarin bij jou de "follow" staat krijg ik niet eens te zien op mijn scherm.
Ik heb ook nog even gekeken hoe de bladzijde in Internet Explorer opent (wij openen in Google Chrome) en ook daar staat het rechts onder.

Maar wat maakt het uit...:wink:
Als we het verslag maar kunnen volgen. Daar gaat het tenslotte om!!!

Tini
17-05-12, 23:28
Op Ipod zag ik ook geen follow knop. Bij reactie geven kon ik wel een vinkje aanzetten bij nieuwe berichten.

mercike
18-05-12, 10:05
Bij mij ook rechts onderaan, maar gevonden dus..... ;-)
Ik ga jullie ook volgen, bij ons ook de 1e keer, kunnen we elkaar "steunen".... ;-)

Flufjuh
31-05-12, 10:08
Op Ipod zag ik ook geen follow knop. Bij reactie geven kon ik wel een vinkje aanzetten bij nieuwe berichten.

Rechts onderaan of links bovenaan, blijkbaar. :)



Bij mij ook rechts onderaan, maar gevonden dus..... ;-)
Ik ga jullie ook volgen, bij ons ook de 1e keer, kunnen we elkaar "steunen".... ;-)

Spannend, de eerste keer! Bij ons is het niet de eerste keer Orlando; we zijn in 2008 al een keer geweest. Wel houden we voor het eerst een blog bij en dat vind ik ook al best spannend. ;)

Micktomar
31-05-12, 17:15
Ik heb me ook gelijk aangemeld.
Wat een leuk huis hebben jullie, volgens mij kunnen jullie verstoppertje spelen.
Een blog bijhouden is best intensief, maar om het later nog (meerdere keren) terug te lezen is oh zo leuk!

Flufjuh
01-06-12, 13:11
Dat was ook één van de criteria waaraan het huis moest voldoen: verstoppertje kunnen spelen. ;)

Micktomar
01-06-12, 16:15
Nou, dat gaat dan een hele spannende vakantie worden....je zal toch niet gevonden worden, zit je daar al die tijd verstopt :lol:

Flufjuh
01-06-12, 16:44
Ja, en mijn vriend zeker lekker naar al die parken in zijn eentje. Dan maar geen verstoppertje. :D

toornent
09-06-12, 11:12
Hoi,

Mooie site, en ook wij gaan jullie volgen.

Groetjes Luke