PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marks79



marks79
17-04-12, 16:21
Beste mede-forumleden,

Wij (Ikzelf en mijn moeder) gaan komende maand (Mei 2012) naar Orlando en hebben een villa gehuurd in de omgeving van Davenport. Mede dankzij alle handige tips/advies in dit forum (onze dank hiervoor), zijn vrijwel alle zaken ondertussen geregeld (alleen nog de 'tweede' koffer pp bijboeken via Delta Airlines). Wij zullen ons in principe met alle attracties niet gaan vervelen in Florida, maar het leek ons wel leuk als er wellicht andere Florida vakantiegangers (in Mei) zijn waarmee we (gedeeltelijk) op kunnen trekken (en wij daarmee dus ook wat nieuwe mensen leren kennen). Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat men dan dagelijks op elkaars lip zit (het is tenslotte vakantie en dan is men blij dat hij wat privacy heeft), maar het leek ons wel prettig om met mede vakantiegangers bijvoorbeeld bepaalde shows/attractieparken te bezoeken (op deze manier hebben we dan toch wat aanspraak en zitten we dan niet gelijk in een soort van isolement). Ik hoop dus dat er wellicht belangstellenden zijn die het leuk vinden om wat (nieuwe) vakantiecontacten aan te knopen. Mochten jullie verder nog wat willen weten, stel dan gerust een vraag.

Met vriendelijke groet,

Marks79

(P.S. Ik hoop dat ik dit type bericht onder het goede topic heb gepost, omdat ik niet zo snel door heb waar ik het bericht anders geplaatst zou moeten hebben.)