PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen en zoektocht Lake Worth e.o.



Joost_M
16-04-12, 19:03
Beste allemaal,

Dit is mijn 2e berichtje op deze uitgebreide site.
Ik lees hier al enige tijd mee maar wil nu toch graag een vraag voorleggen waar ik niet helemaal uitkom. De vraag is de volgende:

Ik ben een actieve rolstoelrugby speler en train, als ik in Florida ben, 3x per week in Lake Worth. Mijn bedoeling is om hier maximaal 45 minuten vandaan een woning te kopen.
Ik hecht veel waarde aan het buiten zijn en wil dan ook de mogelijkheid hebben om, met behoud van privacy, in de tuin te kunnen verblijven. Het meest handige zou daarom een huis zijn.
Aangezien ik hier zo'n 2 a 3x per jaar heen wil reizen, zal het verblijf ook geregeld leeg staan. Zou het daarom niet verstandiger zijn om een condo aan te schaffen en daarmee wel privacy in te leveren?

Er zijn vast nog vragen te over maar daar kan ik nu even niet zo opkomen, die komen ongetwijfeld nog.

P.s. Heeft iemand ervaring met de Nederlandse VS makelaar Nicky Wingfield www.huiskopeninflorida.nl
(http://www.huiskopeninflorida.nl%29?)

nixian
17-04-12, 05:14
Beste Joost, ik heb je een PB gestuurd.

Joost_M
17-04-12, 20:51
Hi Nixian,

Bedankt voor je PB.

Vanaf wanneer zou een investering rendabel of interessant zijn? Ik bedoel, als ik van plan ben 2 a 3x per jaar richting Florida te reizen....is het dan handig of is huren een handigere oplossing?

koenkamphuys
18-04-12, 07:08
Aangezien ik hier zo'n 2 a 3x per jaar heen wil reizen, zal het verblijf ook geregeld leeg staan. Zou het daarom niet verstandiger zijn om een condo aan te schaffen en daarmee wel privacy in te leveren?
Ik zou niet weten waarom. Elk van de huizenbezitters op dit forum heeft het regelmatig voor langere tijd leeg staan (ook diegenen die verhuren) en het merendeel heeft een vrijstaand huis.
Wat zie je als belangrijk voordeel van een appartement boven een vrijstaand huis waar het gaat om dit aspect? De veiligheid of het onderhoud van je tuin? Maak je over beide geen zorgen: het is Nederland niet en behalve dat je een grasmaaidienst zult moeten inschakelen, kan de rest van je tuin over het algemeen wel met onderhoud een paar keer per jaar toe. De onze tenminste wel.
Je geeft ook aan waarom dat je graag een tuin zou willen en ik zou dat veel belangrijker vinden.
BTW je link naar die makelaar doet het niet: hij bevat nog )? teveel.