PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Kelly73



Kelly73
11-04-12, 08:53
Hallo,
Mijn man en ik gaan met onze twee jongens van 9 en 11 voor 2 weken naar florida.
We zijn er zelf 20 jaar geleden geweest maar toen alleen miami, everglades en dag orlando gedaan. We vertrekken op 20 april. De vluchten, auto en de meeste hotels heb ik al geboekt. Allen naar tips van dit forum. De auto is geboekt bij eautohuur. We beginnen en eindigen in miami. We hebben nu 2 nachten miami, 4 nachten orlando, 2 nachten tampa, 2 nachten fort myers, 1 nacht key largo, 2 nachten key west en de laatste nacht staat nog open. Misschien key largo of richting miami. Dit lijkt me een mooie verdeling?
We hebben er zin in.
Groetjes kelly

Njit
11-04-12, 09:08
Leuk dat je je alsnog even voorstelt \\:D/. Of het goed verdeeld is kan ik pas beoordelen adhv een Reisschema.

Teleton
11-04-12, 10:22
. We hebben nu 2 nachten miami, 4 nachten orlando, 2 nachten tampa, 2 nachten fort myers, 1 nacht key largo, 2 nachten key west en de laatste nacht staat nog open. Misschien key largo of richting miami. Dit lijkt me een mooie verdeling?

Welkom op dit vrolijke forum voor de verwende floridavakantievierder. Als ik het goed begrijp is dit je reisplan. De meeste hotels zijn geboekt, je bent er zelf tevreden mee, dus niks meer aan veranderen zou ik zeggen. Je vertrekt immers al over een paar dagen. Goeie reis en veel plezier en vooral: zorgeloos over de tolwegen met Alamo!

Kelly73
11-04-12, 11:06
Haha je nu zorgeloos over de tolwegen! Dit is onze globale route.
1) aankomst miami, eten en hotel opzoeken.
2) miami: art deco, ocean drive, lunchen jerrys famous deli, bay side front en savonds naar miami heat!! Kaartjes al in the pocket.
3) richting orlando, langs saw grass mill
4) animal kingdom
5) typhoon lagoon
6) kelly park, city walk
7) celebration, wandeling en richting st. Peterburg strand
8) fort de soto, of ander strand
9) fietsen sanibel island, strand liggen en misschien nog myakka park voor wandeling in de boomtoppen
10) strand, of myakka np, naples pier
11) everglades, boottocht in everglades city tip van forum, doorrijden naar key largo voor overnachting en eten bij morada bay beach cafe
12) snorkelen john pennekamp, daarna doorrijden naar key west
13) duval street, mallory square, most southern point, strand.
14) afzakken naar miami voor overnachting in key largo of verder.
Ik denk genoeg tijd en we laten zeker dingen of bezienswaardigheden links liggen zoals cape canaveral maar we moeten keuzes maken en waarschijnlijk komen we er niet voor het laatst :sun:
Iemand nog tips of aanvullingen?
Groetjes kelly

Njit
11-04-12, 12:07
Prima te doen volgens mij. Mooie relaxte vakantie zo.

mblokland
11-04-12, 14:30
Veel plezier, geen blog? Ben benieuwd hoe dit bevalt met de twee kids.

Kelly73
11-04-12, 16:03
Dank je. Ik ben niet zo thuis in het bloggen. Voor mijn ouders en vrienden en al die t leuk vindt natuurlijk heb ik een simpele (denk ik) ;) :
Www.familiebekersgoesflorida.reismee.nl
Groetjes Kelly

gonniegans
11-04-12, 20:18
Veel plezier, ik ga jullie volgen! Jullie reis heeft wel overeenkomsten met die van ons.. wij gaan ook met 2 boys (iets jonger) en vertrekken ook via BRU. Geniet ervan!